Business

Ημερίδα του Ομίλου Mitsis Hotels για τις ψηφιακές πληρωμές στον τουρισμό: Έρχεται η «ψηφιακή επανάσταση»

Κατά την διάρκεια της εκδήλωσης «Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality» στο «Sofitel Athens Airport» παρουσιάστηκαν όλες οι νέες τάσεις

Ημερίδα του Ομίλου Mitsis Hotels για τις ψηφιακές πληρωμές στον τουρισμό: Έρχεται η «ψηφιακή επανάσταση»
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε χθες η πρωτοποριακή ημερίδα για τις ψηφιακές πληρωμές στον τομέα της φιλοξενίας και στον τουρισμό με τίτλο «Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality» που συνδιοργάνωσαν ο Όμιλος Mitsis Hotels με την εταιρεία Voxel, υπό την αιγίδα του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) και φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο «Sofitel Athens Airport».

Στην ημερίδα-σταθμό για τα ελληνικά δεδομένα κεντρικοί ομιλητές ήταν ο Υπουργός Επικρατείας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης και ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Mitsis Hotels Σταύρος Μήτσης, οι οποίοι μίλησαν για τις καταλυτικές επιπτώσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού και των νέων τεχνολογιών στην ελληνική οικονομία, τον τουρισμό και γενικότερα στις ελληνικές επιχειρήσεις.

Εκπρόσωποι εταιρειών πληροφορικής και τεχνολογίας ανέλυσαν τις μελλοντικές τάσεις στις χρηματικές συναλλαγές (e-payments) στον τουριστικό κλάδο, εκπρόσωποι του τουριστικού κλάδου (Tour Operators) παρουσίασαν τις εξελίξεις που φέρνουν οι ψηφιακές πληρωμές και στελέχη του τραπεζικού τομέα μίλησαν για τα σημαντικότερα θέματα ψηφιακού μετασχηματισμού (e-billing, κλπ.) και τεχνολογικών λύσεων που αλλάζουν τις πληρωμές στον πιο δυναμικό κλάδο της ελληνικής οικονομίας.

Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality - ΠΑΝΕΛ 2

Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις νέες τάσεις, τις προκλήσεις και τις προοπτικές των ψηφιακών συναλλαγών στον τομέα της φιλοξενίας και του τουριστικού κλάδου τόσο μέσα από τις ειδικές παρουσιάσεις κορυφαίων εταιρειών του χρηματοπιστωτικού τομέα, όπως η Mastercard (Ana Arjones) και η εξειδικευμένη εταιρεία λύσεων ηλεκτρονικών συναλλαγών Voxel που ήταν και συνδιοργανωτής της εκδήλωσης (Xavi Ginesta), όσο και κατά την διάρκεια του πάνελ, με την συμμετοχή εξειδικευμένων στελεχών από τις Eurobank (Αθανάσιος Ντάφλος), Τράπεζα Πειραιώς (Στέφανος Σπανάκης), Εθνική Τράπεζα (Γιώργος Μωραϊτης) και τον αντιπρόεδρο της Planet, Σιμόνε Κολόμπο.

Ομιλητές ήταν ακόμα υψηλόβαθμα στελέχη και εκπρόσωποι κορυφαίων εταιρειών όπως η MTS, η TUI και η Hotelbeds.

Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality - ΚΟΣΜΟΣ

Οι σημαντικότερες τάσεις στις πληρωμές στον κλάδο του τουρισμού

Σύμφωνα με την παρουσίαση της Mastercard για τις τάσεις (trends) στον τομέα των πληρωμών που αφορούν ταξίδια, διακοπές και τουρισμό, οι πληρωμές εξακολουθούν να αποτελούν αποφασιστικό παράγοντα όταν οι ταξιδιώτες επιλέγουν μία επιχείρηση ή έμπορο για να κλείσουν τις ταξιδιωτικές τους συμφωνίες (εισιτήρια, διαμονή, κτλ).

Όπως αναφέρεται σχετικά «Τώρα που οι ανησυχίες για την υγεία δεν αποτελούν πλέον ανησυχία κατά την κράτηση ενός ταξιδιού, οι ταξιδιώτες επιστρέφουν στη χρήση των διαδικτυακών ταξιδιωτικών πρακτορείων (OTA) κατά την κράτηση των ταξιδιών τους».

Από την άλλη πλευρά, τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTAs) επενδύουν σημαντικά στο brand marketing, σε προγράμματα πιστότητας (loyalty), σε λύσεις και στην τεχνολογία για να βελτιώσουν την εμπειρία των πελατών στην ιστοσελίδα τους.

Η εξειδικευμένη εταιρεία υπηρεσιών έρευνας αγοράς και μάρκετινγκ για την τουριστική βιομηχανία Skift προβλέπει ότι τα ξενοδοχεία θα παρουσιάσουν επιδόσεις μειωμένες μόλις κατά 1% σε σύγκριση με τα επίπεδα του 2019, ενώ αντιθέτως τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία θα αναπτυχθούν κατά 13%.

Είναι σημαντικό πως τα ξενοδοχεία να συνεχίσουν να συνεργάζονται με τα διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία (OTAs) για να μεγιστοποιήσουν τις πωλήσεις τους.

Όσον αφορά στις ψηφιακές συναλλαγές, η μελέτη «Πληρώνοντας για αγορές», δείχνει ότι η δυνατότητα προσφοράς διαφορετικών επιλογών πληρωμών είναι το «κλειδί» για την ενίσχυση της επιτάχυνσης του ψηφιακού μετασχηματισμού επιχειρήσεων και εμπόρων (π.χ.retailers) το 2023.

Μάλιστα, το 44% των καταναλωτών ισχυρίζεται ότι έχει πραγματοποιήσει πληρωμή με ανέπαφη κάρτα τον τελευταίο χρόνο αντί να χρησιμοποιήσει την πιστωτική ή χρεωστική του κάρτα με φυσική παρουσία με την χρήση POS.

Πιο συγκεκριμένα, οι 4 κυρίαρχες τάσεις στον τομέα των πληρωμών, ειδικά στον τουρισμό, θα είναι:

QR codes
Οι κωδικοί QR θα θολώσουν περαιτέρω τα όρια μεταξύ ψηφιακών και εμπορικών καταστημάτων για τις επιχειρήσεις, τους εμπόρους και τους ελεύθερους επαγγελματίες.

Μέθοδος «Αγοράστε τώρα, πληρώστε αργότερα» (BNPL)
Η χρήση της μεθόδου «buy now, pay later» (BNPL) θα επεκταθεί σε πολλές κατηγορίες και με καλύτερα προϊόντα από τους παρόχους ή τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα.

Πληρωμές ηλεκτρονικού εμπορίου
Το μέλλον του ηλεκτρονικού εμπορίου θα κινηθεί προς ένα ασφαλές online checkout με ένα κλικ.

Νέες υπερ-εφαρμογές
Οι καταναλωτές θα χρησιμοποιούν περισσότερο τις εφαρμογές κινητών τηλεφώνων για συναλλαγές και διαδικασίες, όπως η παραγγελία φαγητού και οι επιτόπιες αγορές.

Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality - ΚΥΡ. ΠΙΕΡΡΑΚΑΚΗΣ 2

Οι digital πληρωμές είναι βασικό συστατικό του ψηφιακού μετασχηματισμού

Στην σημασία του ψηφιακού μετασχηματισμού της ελληνικής οικονομίας, του κράτους και των επιχειρήσεων για την ανάπτυξη της χώρας τα επόμενα χρόνια επικεντρώθηκε στην ομιλία του ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης στην ημερίδα «Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality» που φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο «Sofitel Athens Airport».

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά η «ελληνική κυβέρνηση προσπαθεί τα τελευταία 3,5 χρόνια να μεταμορφώσει το δημόσιο και τις υπηρεσίες που παρέχει για να υποστηρίξει τους πολίτες και τις επιχειρήσεις. Το "κέντρο" αυτής της "μεταμόρφωσης" είναι το gov.gr, είναι το κεντρικό portal της ελληνικής κυβέρνησης. Έχουμε ήδη ψηφιοποιήσει πάνω από 1500 υπηρεσίες και διαδικασίες ως τώρα και ο συνολικός αριθμός αυξάνεται σχεδόν καθημερινά. Έχουμε σχεδιάσει και καταμετράμε τον συνολικό αριθμό υπηρεσιών που μπορούμε να υλοποιήσουμε τα επόμενα 4 χρόνια. Στην παρούσα φάση, η μέτρηση, με μια πρόχειρη εκτίμηση μας δείχνει ότι ο αριθμός αυτός είναι 4500 διαδικασίες και υπηρεσίες, τις οποίες πρέπει να ψηφιοποιήσουμε».

Μάλιστα, ο Κυριάκος Πιερρακάκης συνέδεσε τον ψηφιακό μετασχηματισμού του κράτους με τις νέες τεχνολογίες και ειδικότερα τις ψηφιακές πληρωμές, εξηγώντας: «Αυτό είναι ένα σχέδιο που είναι συνδεδεμένο και σχετικό με τις ηλεκτρονικές πληρωμές, με τις ψηφιακές πληρωμές ειδικότερα. Οι Έλληνες πολίτες γνωρίζουν ότι ενεργοποίησαμε το Market Pass. Και ο μηχανισμός που το υλοποιούμε αυτό το σχέδιο είναι ένας μηχανισμός δια μέσου των ψηφιακών πληρωμών».

Μάλιστα, τόνισε ότι η κυβέρνηση προσπαθεί να δει πως το κράτος θα ενεργοποιήσει αυτές τις ψηφιακές πληρωμές, αποτελεσματικά, ουσιαστικά και με ευκολία για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις: «Το κάνουμε αυτό επειδή συνολικά, πληρωμές, υπηρεσίες και ταυτότητα είναι οι τρεις πλευρές του "τριγώνου" του σχεδίου για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της χώρας. Γι' αυτό οι ψηφιακές πληρωμές είναι βασικό "συστατικό" του σχεδίου της κυβέρνησης για τον ψηφιακό μετασχηματισμό της οικονομίας και της χώρας. Όπως επίσης και οι μηχανισμοί αυθεντικοποίησης και οι μηχανισμοί ταυτοποίησης που έχουν σχέση με τις ψηφιακές πληρωμές. Ο συνολικός ψηφιακός μετασχηματισμός της οικονομίας είναι ουσιαστικά μετασχηματισμός στις πληρωμές».

Ο ψηφιακός μετασχηματισμός στον τουρισμό

Όσον αφορά στις ψηφιακές πληρωμές στον τουριστικό τομέα ως μέρος της «μετάβασης» στην ψηφιακή οικονομία με την ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών και την υιοθέτηση του ψηφιακού μετασχηματισμού των επιχειρήσεων ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης επισήμανε τον καθοριστικό, κομβικό, ρόλο του τουρισμού: «Προφανώς θα αλλάξει η τεχνολογία τον τρόπο που λειτουργούν συνολικά οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα. Και ο τουρισμός είναι κεντρικός τομέας στην εθνική στρατηγική μας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό. Έχει κεντρικό ρόλο στην στρατηγική μας ως κυβέρνηση. Όλα τα στοιχεία και οι δείκτες μετρήσεων δείχνουν ότι η οικονομία μας αναπτύχθηκε με την χρήση τεχνολογιών και την ενίσχυση του ψηφιακού μετασχηματισμού. Νομίζω ότι αυτό είναι εξαιρετικά κρίσιμο και είναι άλλη μια πτυχή της κυβέρνησης Μητσοτάκη που βλέπουμε πως συμβαίνουν σημαντικές μεταρρυθμίσεις».

Ειδικότερα για τον ελληνικό τουρισμό ο Κ. Πιερρακάκης υπογράμμισε πως «ο τουριστικός τομέας είναι εξαιρετικά σημαντικός για την οικονομία. Η ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών και οι δυνατότητες χρήσης ψηφιακών πληρωμών είναι εξαιρετικά κρίσιμο από πολλές πλευρές και για πολλούς λόγους».

Τέλος, όσον αφορά στην ψηφιακή μετεξέλιξη της χώρας γενικότερα ο Υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης εξέφρασε την αισιοδοξία του για το μέλλον παρά τις απαισιόδοξες προβλέψεις διεθνών αναλυτών πριν από μερικά χρόνια για το λεγόμενο «ψηφιακό χάσμα», αποκαλύπτοντας ότι επέρχονται σημαντικές αλλαγές: «Υλοποιώντας τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού, που έχουν σχεδιαστεί και όσα δεν είχαν προχωρήσει παλαιότερα, μέσα στα επόμενα 4 χρόνια, θα μου επιτρέψετε να πω ότι μέχρι το 2027 η οικονομία μας θα είναι πλήρως ψηφιακή και το κράτος θα είναι πλήρως ψηφιακό. Κι αυτό σημαίνει πάρα πολλά για την χώρα».

Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality - ΣΤ. ΜΗΤΣΗΣ 2

Η ψηφιακή τεχνολογία αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού

Την καταλυτική επίδραση του ψηφιακού μετασχηματισμού και την σημασία των νέων τεχνολογιών όπως των ψηφιακών πληρωμών στον τομέα της φιλοξενίας και του τουρισμού υπογράμμισε κατά την ομιλία του ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Mitsis Hotels Σταύρος Μήτσης στην ημερίδα «Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality» που φιλοξενήθηκε στο ξενοδοχείο «Sofitel Athens Airport».

«Ο τομέας της φιλοξενίας αποτελεί βασικό παράγοντα της ελληνικής οικονομίας. Παράγει έσοδα ύψους 18,5 δισεκατομμυρίων ευρώ, περίπου το 10% του ΑΕΠ, και αντιπροσωπεύει πάνω από το 10% της συνολικής απασχόλησης της χώρας. Ο τομέας της φιλοξενίας στην Ελλάδα έχει γνωρίσει σημαντική ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια, με τον αριθμό των ξένων επισκεπτών να αυξάνεται κατά 45% μεταξύ 2015 και 2022, ενώ ο τομέας έχει επίσης προσελκύσει σημαντικές διεθνείς επενδύσεις τα τελευταία χρόνια. Πέρυσι, η Ελλάδα υποδέχθηκε πάνω από 31 εκατομμύρια ξένους επισκέπτες, καθιστώντας τη χώρα μας έναν από τους πιο δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ευρώπης» ανέφερε ο κ.Στ. Μήτσης στην εισαγωγή της ομιλία του κατά την έναρξη της ημερίδας που συνδιοργανώνει ο Όμιλος Mitsis Hotels και η εταιρεία Voxel υπό την αιγίδια του ΣΕΤΕ και συμπλήρωσε: «Ο τομέας της φιλοξενίας διαδραματίζει ουσιαστικό ρόλο στην προώθηση της κοινωνικής συνοχής της ελληνικής κοινωνίας. Ο κλάδος έχει τη δύναμη να φέρνει κοντά ανθρώπους με διαφορετικό υπόβαθρο, προωθώντας τη διαπολιτισμική κατανόηση και εκτίμηση. Ο τομέας της φιλοξενίας συμβάλλει καθοριστικά στην πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας, προωθώντας την πλούσια ιστορία, τις παραδόσεις και τον τρόπο ζωής της χώρας. Μέσα από τις αλληλεπιδράσεις τους με τους επισκέπτες, οι εργαζόμενοι στον κλάδο της φιλοξενίας μπορούν να λειτουργήσουν ως πρεσβευτές της χώρας, προωθώντας τις ελληνικές αξίες και τον ελληνικό πολιτισμό. Ο τομέας παρέχει επίσης ευκαιρίες για κοινωνικές και πολιτιστικές ανταλλαγές, επιτρέποντας στους επισκέπτες και τους ντόπιους να αλληλεπιδράσουν και να μοιραστούν τις εμπειρίες και τις προοπτικές τους. Αυτό μπορεί να συμβάλει στην άρση των στερεοτύπων και των προκαταλήψεων, προωθώντας την ενσυναίσθηση και την κατανόηση».

Εξήγησε μάλιστα και την επίδραση του τουρισμού και ιδιαίτερα του κλάδου της φιλοξενίας γενικότερα στην ελληνική κοινωνία, εκτός από τον σημαντικό αντίκτυπο στην πορεία της ελληνικής οικονομίας τις τελευταίες δεκαετίες: «Επιπλέον, ο κλάδος της φιλοξενίας μπορεί να διαδραματίσει κρίσιμο ρόλο στην προώθηση της κοινωνικής ένταξης, παρέχοντας ευκαιρίες απασχόλησης σε περιθωριοποιημένες ομάδες, όπως οι πρόσφυγες, οι μετανάστες και τα άτομα με αναπηρία. Προσφέροντας ίσες ευκαιρίες απασχόλησης και προωθώντας την ποικιλομορφία, ο τομέας μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία μιας κοινωνίας χωρίς αποκλεισμούς και με μεγαλύτερη συνοχή. Συνολικά, ο τομέας της φιλοξενίας συμβάλλει καθοριστικά στον κοινωνικό και πολιτιστικό ιστό της ελληνικής κοινωνίας, προωθώντας τη διαπολιτισμική κατανόηση, την κοινωνική συνοχή και την ενσωμάτωση. Αξιοποιώντας τη δύναμη του τουρισμού για την προώθηση αυτών των αξιών, ο κλάδος μπορεί να συμβάλει στη δημιουργία μιας πιο αρμονικής και συνεπούς κοινωνίας στην Ελλάδα».

Ο «καταλύτης» των ψηφιακών τεχνολογιών στον τουρισμό

Στην συνέχεια ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Mitsis Hotels επεκτάθηκε στην καταλυτική δράση του ψηφιακού μετασχηματισμού και των ψηφιακών τεχνολογιών στην επιτάχυνση της εξέλιξης του ελληνικού τομέα φιλοξενίας και την ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα: «Η ψηφιακή τεχνολογία αποτελεί πλέον αναπόσπαστο μέρος της τουριστικής βιομηχανίας. Η πλειονότητα των τουριστικών επιχειρήσεων αναγνωρίζει πλέον τη σημασία της. Ωστόσο, υπάρχει ακόμη πολύς δρόμος για την ψηφιακή ωριμότητα του ελληνικού τουρισμού και της φιλοξενίας. Παρά την πρόοδο που έχει σημειωθεί τα τελευταία χρόνια σε σχέση με τη χρήση των Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στον ελληνικό τουρισμό και τη βελτίωση της διαδικτυακής παρουσίας των τουριστικών προορισμών και των τουριστικών επιχειρήσεων, ο ψηφιακός μετασχηματισμός του ελληνικού τουριστικού τομέα παραμένει σε χαμηλό επίπεδο σε σύγκριση με τις προηγμένες τουριστικά χώρες της ΕΕ».

Όπως περιέγραψε μάλιστα υπάρχουν 4 τομείς στους οποίους θα πρέπει να εστιάσουν οι τουριστικές επιχειρήσεις όσον αφορά τον ψηφιακό μετασχηματισμό τους:
- Πρώτον, στην ψηφιοποίηση της ταξιδιωτικής εμπειρίας, με ισχυρή ψηφιακή παρουσία σε κάθε σημείο του ταξιδιού του πελάτη, όπως online κρατήσεις, online check-in, εφαρμογές τεχνητής νοημοσύνης (AI) και VR/AR.
- Δεύτερον, την ανάπτυξη ψηφιακών οικοσυστημάτων 360 μέσω της ανάπτυξης συνεργασιών Β2Β.
- Τρίτον, η ψηφιοποίηση των επιχειρηματικών διαδικασιών για τη βελτιστοποίηση των επιχειρηματικών δεδομένων που ενισχύουν την απόδοση και την επιχειρηματική αξία.
- Τέταρτον, προστασία και ασφάλεια, ιδίως όσον αφορά την προστασία των δεδομένων, για τη διασφάλιση της δημόσιας ασφάλειας και τη διατήρηση της εμπιστοσύνης των ταξιδιωτών.

«Η περίπτωση των ψηφιακών πληρωμών είναι μια περίπτωση που μπορεί να συνδεθεί άμεσα και με τους τέσσερις προαναφερθέντες τομείς εστίασης. Καθώς η τεχνολογία συνεχίζει να εξελίσσεται, ο κλάδος της φιλοξενίας είναι πιθανό να παραμείνει στην πρώτη γραμμή αυτών των εξελίξεων, συνεχίζοντας να οδηγεί την ανάπτυξη και την καινοτομία τα επόμενα χρόνια» συμπλήρωσε χαρακτηριστικά.

Όσον αφορά στην προώθηση των ψηφιακών τεχνολογιών και των καινοτομιών, όπως οι ψηφιακές πληρωμές, στην επιχειρησιακή λειτουργία του Ομίλου Mitsis Hotels, που αποδεικνύει την αφοσίωση της διοίκηση στον ψηφιακό μετασχηματισμό ως πρωτοπόρος του τουριστικού κλάδου στην Ελλάδα, πρόσθεσε: «Η Mitsis Hotels έχει αγκαλιάσει την ψηφιακή επανάσταση. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε αυξήσει την επιχειρηματική μας αξία μέσω τεχνολογικών καινοτομιών αιχμής, οι οποίες ψηφιοποιούν ολόκληρο το ταξίδι των πελατών μας και τις εσωτερικές μας επιχειρηματικές λειτουργίες. Είμαστε ψηφιακά παρόντες και προσαρμόζουμε συνεχώς τις υπηρεσίες μας, υλοποιώντας σημαντικά έργα που ενισχύουν τις μεθόδους εξωτερικής και εσωτερικής επικοινωνίας και συνεργασίας μας, όπως το Megaportal, το Mobile App, το Mitsis Intranet και το Brand Centre, το Online Concierge μας και φυσικά το Open Text. Ηγούμενος του ψηφιακού μετασχηματισμού και φέρνοντας επανάσταση σε όλες τις διαδικασίες λειτουργίας μας, ο Όμιλός μας κατάφερε να μεγιστοποιήσει την παραγωγικότητα και τις δυνατότητες των εργαζομένων, να μειώσει το λειτουργικό κόστος, να κάνουμε πιο αποτελεσματική χρήση των πληροφοριών για τη λήψη στρατηγικών επιχειρηματικών αποφάσεων και να ελαχιστοποιήσουμε τον περιβαλλοντικό μας αντίκτυπο».

Future Trends in B2B Digital Payments in Hospitality - ΟΜΙΛΙΑ ΣΤ. ΜΗΤΣΗ ΜΕ ΚΟΣΜΟ

Από την πλευρά του ο Πρόεδρος της Voxel, Xavi Ginesta παρουσίασε τις λύσεις της εταιρείας στον τομέα των ηλεκτρονικών Β2Β πληρωμών για τον τουριστικό κλάδο. Η πλατφόρμα Bavel πρωτοστατεί στις ηλεκτρονικές λύσεις τιμολόγησης και πληρωμών για την τουριστική βιομηχανία και αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείται σε περισσότερες από 100 χώρες. Περισσότερες από 1.000 ταξιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν την Bavel για να αυτοματοποιήσουν τις διαδικασίες τους με ένα δίκτυο που αποτελείται από παραπάνω από 50.000 κορυφαία ξενοδοχεία και παρόχους ταξιδιωτικών υπηρεσιών.

Όπως τόνισε κατά την διάρκεια της ομιλίας του σχετικά με τις τάσεις στον τομέα των ψηφιακών πληρωμών στον κλάδο του τουρισμού: «Οι απρόσκοπτες B2B πληρωμές θα είναι η νέα κανονικότητα σε 10 χρόνια και οι κύριοι παίκτες της ταξιδιωτικής βιομηχανίας θα πρωταγωνιστούν σε αυτό το σενάριο. Πολλές εταιρείες συνεργάζονται αυτή τη στιγμή προς αυτή την κατεύθυνση ώστε να γίνει πραγματικότητα τα επόμενα χρόνια. Η σύμπραξη είναι ο πραγματικός συντελεστής της επιτυχίας και με τη σημερινή ημερίδα το αποδείξαμε εμπράκτως. 20 χρόνια πριν, αυτή η εκδήλωση θα ήταν αδύνατη. Είναι καιρός να επικεντρωθούμε στις συνεργασίες!».

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Όμιλος Mitsis Hotels ανακηρύχθηκε «National Winner» στην κατηγορία «The Award for Innovation with Turnover of €26-150M» των Ευρωπαϊκών Επιχειρηματικών Βραβείων (European Business Awards), ενός από τους μεγαλύτερους επιχειρηματικούς διαγωνισμούς στον κόσμο, για τις εξαιρετικές του επιδόσεις. Γεγονός που επιβεβαιώνει και πιστοποιεί ότι η καινοτομία, η ενσωμάτωση ψηφιακών τεχνολογιών και η προώθηση του ψηφιακού μετασχηματισμού έχει τεράστιο «αποτύπωμα» στην απόδοση και την αποτελεσματικότητα για τις επιχειρήσεις στην Ελλάδα και το εξωτερικό.

Ο Όμιλος MITSIS HOTELS ως η μεγαλύτερη ιδιόκτητη ξενοδοχειακή αλυσίδα στην Ελλάδα, πρωτοπορεί στον τουρισμό εδώ και 45 χρόνια, χαράζοντας τη δική του πορεία στην τουριστική βιομηχανία της χώρας. Με 19 ξενοδοχεία στο δυναμικό του στους ομορφότερους προορισμούς της χώρας, στην Αθήνα, τα Καμένα Βούρλα, την Κρήτη, την Κω και τη Ρόδο, ο Όμιλος φιλοδοξεί να αποτελεί τον πρώτο ξενοδοχειακό όμιλο στην Ελλάδα στις προτιμήσεις των επισκεπτών του, προσφέροντας εξαιρετικές υπηρεσίες, μοναδικές τοποθεσίες, άψογες εγκαταστάσεις, εκλεπτυσμένη γαστρονομία, ένα ευρύ φάσμα επιλογών και πλούσιες εμπειρίες στους πελάτες του. Μάλιστα, ανταποκρινόμενος με ευελιξία στις ανάγκες των πελατών και στη νοοτροπία των νέων γενεών, ο Όμιλος αξιοποιεί στο έπακρο την οικογενειακή φροντίδα και την αυθεντική ελληνική του ταυτότητα για να πραγματοποιεί το όραμά του: να μεταμορφώνει κάθε επισκέπτη σε επίτιμο φιλοξενούμενο.

Δείτε επίσης