Ελλάδα

Μύκονος: «Καμπάνα» 31.000 ευρώ στο εστιατόριο με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα

Με εντολή του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων προχώρησε σε εμπεριστατωμένη έρευνα για το περιστατικό

Μύκονος: «Καμπάνα» 31.000 ευρώ στο εστιατόριο με τα «χρυσά» καβουροπόδαρα
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Ελεγκτές του υπουργείου Τουρισμού έκαναν φύλο και… φτερό το εστιατόριο της Μυκόνου με τα «χρυσά» καβουροποδαρα που μαζί με δύο ποτά τα πλήρωσαν δύο Αμερικανίδες με 600 ευρώ.

Με εντολή του υπουργού Τουρισμού, Βασίλη Κικίλια, η Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού Κυκλάδων προχώρησε σε εμπεριστατωμένη έρευνα για το περιστατικό.

Κατά τη διερεύνηση, στα βιβλία της επιχείρησης, διαπιστώθηκαν 7 -8 παραβάσεις που επισείουν πρόστιμο 31.000 ευρώ.

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι οι δύο Αμερικανίδες είχαν στραφεί νομικά κατά τριών σερβιτόρων του εστιατορίου και του υπεύθυνου του καταστήματος.

Τι ανέφεραν στην μηνυτήρια αναφορά τους οι Αμερικανίδες

Τα όσα συνέβησαν με την…. λυπητερή των 600 ευρώ περιγράφει στη μηνυτήρια αναφορά της η Αμερικανίδα τουρίστρια, η οποία βρισκόταν στη Μύκονο για ολιγοήμερες διακοπές με την κόρη της.

Όπως αναφέρει η Αμερικανίδα, η ταξιδιωτική της πράκτορας της συνέστησε να επισκεφτεί μία από τις πιο φημισμένες παραλίες του νησιού, τον Πλατύ Γυαλό.

Όταν έφτασαν εκεί, πέρασαν από διάφορα εστιατόρια και αρχικά ανταποκρίνονταν με ένα χαμόγελο στις ευγενικές χειρονομίες των εργαζόμενων που βρίσκονταν στην είσοδο των κέντρων εστίασης.

«Μας είχε κάνει εντύπωση το πόσο επιθετικοί ήταν οι σερβιτόροι, καθώς προσπαθούσαν να μας πιέσουν προκειμένου να παραγγείλουμε», είχε υποστηρίξει, μιλώντας στο, η Μπρέντα Μούλτον, περιγράφοντας την περιπέτεια που έζησε στη Μύκονο η ίδια και 19χρονη κόρη της.

Η Μπρέντα Μούλτον, σύμφωνα με το ptotothema.gr, υποστηρίζει ότι, ενώ δεν είχε πρόθεση να καθίσει σε κάποιο από τα εστιατόρια, ξαφνικά πετάχτηκε μπροστά της ο υπάλληλος του κέντρου, όπου καταγράφηκε το επίμαχο περιστατικό, και με τρόπο επίμονο και ενοχλητικό, όπως καταγγέλλει η γυναίκα, τους είπε: «Καθίστε εδώ! Καθίστε εδώ!».

Στο μενού αναγράφονταν τα προϊόντα, όχι όμως και οι τιμές, όπως υποστηρίζει στη μήνυσή της η Αμερικανίδα, η οποία διάλεξε τελικά από τον κατάλογο δύο μοχίτο κι ενώ αρχικά -όπως σημειώνει- δεν είχε πρόθεση να παραγγείλει φαγητό, το έκανε για να μη δέχεται άλλες πιέσεις από τους σερβιτόρους. Ήταν τα περιβόητα καβουροπόδαρα...

«Φαινόταν νόστιμο και ήξερα πως θα ήταν ακριβό - αν και ποτέ δεν θα μπορούσα να φανταστώ πόσο ακριβό θα ήταν τελικά. Αλλά σε εκείνη τη φάση μάς είχε κάνει εντύπωση το πόσο επιθετικοί ήταν οι σερβιτόροι, καθώς προσπαθούσαν να μας πιέσουν προκειμένου να παραγγείλουμε», υποστηρίζει η Μπρέντα Μούλτον.

Μετά από δύο ώρες παραμονής στο εστιατόριο έφθασε η ώρα της αποχώρησης και η Αμερικανίδα ζήτησε να πληρώσει.

Οι υπεύθυνοι, στη δωρεάν ξαπλώστρα ζήτησαν από τις τουρίστριες να μπουν στο κατάστημα. Και τότε έγινε η αποκάλυψη με τον λογαριασμό... «Δεν μπορεί δύο μοχίτο και δύο καβουροπόδαρα να κάνουν 600 ευρώ. Δεν θα σε πληρώσω. Αυτός τότε μου είπε επί λέξει: «Θα καλέσω την Αστυνομία. Θα σε κρατήσουν εδώ και δεν θα γυρίσεις στην πατρίδα σου. Μπορούμε να βρούμε εύκολα πού μένεις», ισχυρίζεται η Αμερικανίδα ότι της είπαν, αν και οι υπεύθυνοι του καταστήματος το διαψεύδουν.

Η ίδια, πάντως, δηλώνει ότι αισθάνθηκε απειλή και φόβο: τελικά πλήρωσε με την πιστωτική της κάρτα και πήρε τη σχετική απόδειξη.

Όταν η Μπρέντα βγήκε από το εστιατόριο συνιστούσε σε όποιον συναντούσε στον δρόμο να προσέχει το συγκεκριμένο κατάστημα «γιατί χρεώνουν ό,τι θέλουν στον λογαριασμό».

Από την πλευρά τους, οι υπεύθυνοι του εστιατορίου στον Πλατύ Γυαλό δίνουν μία εντελώς διαφορετική εκδοχή για το περιστατικό αναφέροντας τα εξής:

«Όλα ξεκίνησαν με την καταγγελία κατά της επιχείρησής μας από μία Αμερικανίδα τουρίστρια η οποία αφού γευμάτισε στο εστιατόριό μας και ειδικότερα στην παραλία μας κάνοντας χρήση δωρεάν ξαπλώστρας και ομπρέλας, πλήρωσε κανονικά τον λογαριασμό για το γεύμα της, δίνοντας μάλιστα και φιλοδώρημα στο προσωπικό της επιχείρησης χωρίς να εκφράσει το παραμικρό παράπονο και την παραμικρή δυσαρέσκεια. Εκ των υστέρων και αφού αναχώρησε από το εστιατόριό μας μείναμε εμβρόντητοι με την καταγγελία της, η οποία είναι αβάσιμη και δεν μπορούμε να γνωρίζουμε από τι και πώς υποκινήθηκε, πάντως σίγουρα υποκινήθηκε από αδιαφανή, αθέμιτα και προφανώς υποκρυπτόμενα ανταγωνιστικά συμφέροντα».

Δείτε επίσης