Ελλάδα

Ρουμανία: Λένε ψέματα οι τοπικές αρχές - Ευθύνες για αμέλεια

Πολλά είναι τα ερωτήματα για τις συνθήκες υπό τις οποίες σημειώθηκε η τραγωδία στο Βουκουρέστι της Ρουμανίας

Ρουμανία: «Οι αρχές είπαν ψέματα», καταγγέλλει για το δυστύχημα Ρουμάνος βουλευτής
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Όπως λένε ειδικοί, το γεγονός ότι ο επαγγελματίας οδηγός του λεωφορείου δεν αντέδρασε, κάνει τις Αρχές να διερευνούν το ρόλο που έπαιξε το σύστημα πλοήγησης στο δυστύχημα.

Σύμφωνα με τα ρουμανικά ΜΜΕ, ο οδηγός υποβλήθηκε σε τεστ για αλκοόλ και χρήση ναρκωτικών ουσιών που βγήκαν αρνητικά, ενώ αναφέρουν ότι φέρεται να πήγαινε με μεγάλη ταχύτητα λίγο πριν από τη σύγκρουση.

Tον τρόμο έζησαν οι επιβάτες του ελληνικού λεωφορείου στο Βουκουρέστι στο τροχαίο δυστύχημα την Παρασκευή όπου έχασε τη ζωή του ένας άνδρας από τη Λάρισα.

Το θρίλερ ωστόσο συνεχίζεται εν μέσω των ερευνών για τα αίτια της ασύλληπτης τραγωδίας. Συγκεκριμένα ο πρόεδρος του ρουμανικού κόμματος USR, Catalin Drula, σε ανάρτησή του στο Facebook λέει πως οι αρχές είπαν ψέματα αναφορικά με την υπόθεση.

Συγκεκριμένα ανέφερε πως οι τοπικές αρχές του Βουκουρεστίου είπαν ψέματα πως το λεωφορείο χτύπησε τις αλυσίδες του περιοριστή ύψους.

Η ανάρτηση του Catalin Drula

"Δημοσιεύτηκε βίντεο που δείχνει πώς το τουριστικό λεωφορείο πέρασε τις προειδοποιητικές αλυσίδες της Pasajul Unirii στη λωρίδα 2 (από 4) και μετά άλλαξε λωρίδα προς τα αριστερά. (...) Την ίδια ώρα, σε φωτογραφία που τραβήχτηκε σήμερα μπορεί κανείς να δει πώς οι προειδοποιητικές αλυσίδες βρίσκονται αναποδογυρισμένες στο πλάτος της λωρίδας 3.

Βγαίνουν ορισμένα συμπεράσματα: Ο νομάρχης Grebla και άλλοι αξιωματούχοι που είπαν πως χτυπήθηκαν οι προειδοποιητικές αλυσίδες είπαν ψέματα, είναι λάθος. Όπως έχω ξαναπεί, δεν πρέπει να μπορείτε να τις παρακάμψετε εάν μπείτε στη λωρίδα (λύσεις μπορούν να βρεθούν, από την τοποθεσία πιο κοντά στο πέρασμα, μέχρι την προηγούμενη φυσική οριοθέτηση των κατευθύνσεων μέσα από τη λωρίδα). Οι αλυσίδες έχουν επίσης χτυπηθεί από άλλα φορτηγά ή πούλμαν όπως φαίνεται στην εικόνα και έχουν μείνει έτσι. Πρακτικά, δεν υπάρχει συντήρηση και επανενεργοποίηση αυτού του στοιχείου ασφαλείας. Κατά συνέπεια, (...) και αν περνούσε στη λωρίδα 3, κάτω από τις αλυσίδες, είναι πολύ πιθανό να μην χτυπούσαν το λεωφορείο επειδή είχαν ήδη χτυπηθεί στο παρελθόν [...], γράφει στην ανάρτησή του ο Catalin Drula.

Υπενθυμίζεται πως το λεωφορείο προσέκρουσε σε μπάρα ελέγχου ύψους στο Βουκουρέστι. Αυτό είχε ως αποτέλεσμα να κολλήσει στην μπάρα, η οποία έπεσε στην οροφή του πούλμαν.

Δείτε επίσης