Ελλάδα

Τρένα:Με μειωμένα δρομολόγια & ταχύτητες η επανεκκίνηση-Στα πίσω βαγόνια οι επιβάτες

Με δύο σταθμάρχες και δύο μηχανοδηγούς- «Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς. Τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο κόσμος», δήλωσε ο κεντρικός σταθμάρχης

Τρένα:Με μειωμένα δρομολόγια & ταχύτητες η επανεκκίνηση-Στα πίσω βαγόνια οι επιβάτες
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Για δεύτερη ημέρα πραγματοποιούνται τα δρομολόγια των τρένων και μάλιστα υπό προϋποθέσεις, καθώς η επανεκκίνηση των σιδηροδρομικών δρομολογίων γίνεται με αυξημένα μέτρα ασφαλείας.

Πλέον, κάθε σταθμός στελεχώνεται με δυο σταθμάρχες και όλοι οι προαστιακοί συρμοί με δυο μηχανοδηγούς και τουλάχιστον έναν συνοδό.

Επιπλέον, μειώνεται η ταχύτητα σε τμήματα που δεν καλύπτονται από σηματοδότηση.

Το όριο ορίζεται στα 80 χλμ/ώρα σε προαστιακούς και εμπορευματικούς συρμούς και στα 100 χλμ/ώρα στις επιβατικές αμαξοστοιχίες.

Τα μέτρα

2 σταθμάρχες σε κάθε σταθμό

2 μηχανοδηγοί +1 συνοδός στον Προαστιακό

Μείωση ταχύτητας

80χλμ σε προαστιακούς/εμπορευματικούς συρμούς

100χλμ σε επιβατικές αμαξοστοιχίες

Από νωρίς το πρωί της Τετάρτης, στις 5.05 πραγματοποιήθηκε το πρώτο δρομολόγιο και 5.25 έφυγε η αμαξοστοιχία για την Χαλκίδα. Συνολικά 18 αμαξοστοιχίες για το αεροδρόμιο και 8 για την Χαλκίδα.

Τα δρομολόγια ήταν ανά μία ώρα για τον προαστιακό, και ανά δύο ώρες για τη Χαλκίδα. Η κίνηση για την πρώτη μέρα στον σταθμό Λαρίσης δεν ήταν ιδιαίτερα αυξημένη, ενώ αναμένεται το τι θα γίνει στη συνέχεια και κατά τη διάρκεια της μέρας.

Επίσης κινήθηκαν και 2 εμπορικές αμαξοστοιχίες σε ό,τι αφορά στο κομμάτι Θεσσαλονίκη – Φλώρινα, ωστόσο υπήρξαν αρκετά προβλήματα και μειωμένες ταχύτητες.

Ο κεντρικός σταθμάρχης Αθηνών, Γιάννης Κοκκινάκης, μιλώντας στο «Κοινωνία Ώρα MEGA» για την επανεκκίνηση των τρένων, 23 μέρες μετά το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη εστίασε στην κίνηση των τρένων αλλά και στον προβληματισμό των επιβατών.

«Μιλούσαμε αρκετά με τον κόσμο, τους εξηγούσαμε τι έχει γίνει και τι γίνεται από εδώ και πέρα. Το τρένο είναι ασφαλές ως μέσο μεταφοράς. Έχουν μειωθεί οι ταχύτητες κατά πολύ και ο προαστιακός στην Αθήνα δουλεύει άψογα. Βέβαια ο κόσμος έχει έναν φόβο μέσα του και προτιμά να πηγαίνει στα πίσω βαγόνια. Δεν μπορούμε να πούμε κάτι γι’ αυτό, ίσως και εμείς το ίδιο να κάναμε, αλλά το τρένο είναι ασφαλές, μπορεί ο κόσμος να μετακινηθεί. Τις επόμενες μέρες θα ενταθεί ο κόσμος, θα δούμε περισσότερη κίνηση, ο κόσμος αρχίζει και εμπιστεύεται τον σιδηρόδρομο. Πιστεύω να πάνε όλα καλά. Ευχαριστούμε όλα τα μέσα για την συνδρομή σας στην επαναλειτουργία των σιδηροδρόμων, δώσατε κουράγιο και σε μας και στον κόσμο. Οι συνοδοί βοηθούν τον κόσμο να μην συνωστίζεται στα βαγόνια», είπε αρχικά ο κ. Κοκκινάκης.

«Δώσαμε στην αμαξοστοιχία ένα υπόδειγμα που λέγεται 1001. Καθορίζει τη διαδρομή της μέχρι τον επόμενο σταθμό. Η εκπαίδευση των προηγουμένων σταθμαρχών έγινε κανονικά με τις ώρες που αντιστοιχούν στον καθένα. Θα θέλαμε να δείξουμε στα νέα παιδιά την δουλειά και να τους βοηθήσουμε», συμπλήρωσε.

Το υπόδειγμα 1036

ypodeigmaa_

Όπως σημειώνει το megatv.com, το υπόδειγμα 1036 καθορίζει στην αμαξοστοιχία, με τι ταχύτητα θα πανε και τι θα συναντήσουν στον δρόμο. Το εν λόγω υπόδειγμα αφορούσε στην διαδρομή Θεσσαλονίκη – Ειδομένη.

Δείτε επίσης