Ελλάδα

Τέμπη: Το έγγραφο-φωτιά για «καταπονημένους» σταθμάρχες και η κόντρα για τον Σαμαρά

Ο επιθεωρητής είχε προειδοποιήσει για πνευματική και σωματική κόπωση των εργαζομένων, καθώς και για την αλαζονική και εκδικητική στάση τους

Τέμπη
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Έγγραφο «φωτιά» φέρνει στο φως της δημοσιότητας η εφημεριδα τα «Νέα» σχετικά με τις συνθήκες εργασίας των σταθμαρχών στα Τέμπη.

Πιο συγκεκριμένα, το αποκαλυπτικό έγγραφο που είχαν στείλει οι εργαζόμενοι στη διοίκηση του ΟΣΕ λίγες ημέρες πριν από την τραγωδία στο θεσσαλικό κάμπο, όπου και διατύπωσε, μεταξύ άλλων, την προειδοποίηση ότι η σωματική και πνευματική κόπωση των εργαζομένων θα θέσει σε κίνδυνο την ασφαλή λειτουργία των τρένων και των επιβατών.

Το αποκαλυπτικό έγγραφο εστάλη από την Επιθεώρηση Σιδηροδρόμων της Λάρισας και είχε ως τελικό αποδέκτη τον Πρόεδρο και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ) και της Hellenic Train. Στο σχετικό έγγραφο, όπως αναφέρουν και οι σχετικές πληροφορίες του ΣΚΑΪ, αποκαλύπτεται μία περιγραφή, στην οποία και σημειώνεται ότι οι σταθμάρχες εργάζονται αρκετές ώρες, αλλά και συνεχόμενες βάρδιες κάτι που τους καταπονεί. Αξιο αναφοράς είναι ότι στο σχετικό έγγραφο αποκαλύπτεται ότι ορισμένοι από τους σταθμάρχες αντιδρούν με αλαζονικό και εκδικητικό τρόπο προς τους συναδέλφους τους.

Το συγκεκριμένο έγγραφο προέρχεται από τον φάκελο υπεράσπισης του προφυλακισμένου επιθεωρητή του ΟΣΕ, ο οποίος και ήταν υπεύθυνος για τον διαμοιρασμό των βαρδιών των σταθμαρχών και μεταξύ αυτών και του 59χρονου σταθμάρχη Λάρισας, ο οποίος και προφυλακίστηκε μετά την απολογία του στον Ειδικό Εφέτη Ανακριτή που εξετάζει την υπόθεση.

Με τον τρόπο αυτό, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, ο επιθεωρητής θέλει να πει ότι είχε ενεργοποιηθεί παλιότερα -πριν το μοιραίο συμβάν στα Τέμπη- και είχε ενημερώσει για τα προβλήματα που υπάρχουν στο καθεστώς λειτουργίας των σταθμαρχών.

Το έγγραφο, μάλιστα, εστάλη μία μέρα αφότου σημειώθηκε ένα επεισόδιο στο σταθμαρχείο Λάρισας μεταξύ των σταθμαρχών και του προφυλακισμένου επιθεωρητή, καθώς έβαλε σε βάρδια μόνο του τον 59χρονο μοιραίο σταθμάρχη χωρίς να έχει ο ίδιος πιστοποίηση.

Δείτε επίσης