Οικονομία

Οι πωλήσεις των e-shop στο δεύτερο lockdown αυξήθηκαν κατά 130%

Αποκαλυπτική έρευνα της Generation Y

e-shop

Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της εταιρείας Generation Y, οι πωλήσεις μέσω e-shop εκτοξεύτηκαν κατά τη περίοδο της πανδημίας και μάλιστα ήταν και πολύ περισσότερες στο δεύτερο lockdown.

Πιο συγκεκριμένα, σύμφωνα με τα στοιχεία που ήρθαν στο φως της δημοσιότητας οι ηλεκτρονικές πωλήσεις που αυξήθηκαν σημαντικά ήταν είδη ένδυσης, φαρμακευτικών προϊόντων και αθλητικών ειδών.

Ιδιαίτερα τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown αυτά αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με τον πρώτο μήνα του πρώτου lockdown.

«Σύμφωνα με την έρευνά μας» λέει η Νανά Ιωακειμίδου, εκπρόσωπος της Generation Y «τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων ειδών ένδυσης αυξήθηκαν κατά 37% τον πρώτο μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του πρώτου lockdown Αντιστοίχως τα έσοδα των ηλεκτρονικών καταστημάτων φαρμακευτικών προϊόντων αυξήθηκαν κατά 7% ενώ τα έσοδα αθλητικών ειδών αυξήθηκαν κατά 32%»

Το πιο ενδιαφέρον συμπέρασμα από την έρευνα της Generation Y προκύπτει από την σύγκριση του πρώτου μήνα του δεύτερου lockdown σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2019.

Η σύγκριση εδώ είναι αποκαλυπτική καθώς παρατηρεί κανείς μια έκρηξη στις πωλήσεις των ηλεκτρονικών καταστημάτων. «Οι συνολικές πωλήσεις» αναφέρει η κυρία Ιωακειμίδου «αυξήθηκαν κατά 130%. Ειδικότερα, οι πωλήσεις ειδών ένδυσης από τα ηλεκτρονικά καταστήματα αυξήθηκαν κατά 224%, οι πωλήσεις φαρμακευτικών προϊόντων κατά 66% ενώ οι πωλήσεις αθλητικών ειδών κατά 78%.

Δείτε επίσης