Οικονομία
Έρευνα για τους influencers - Επηρεάζουν τελικά τις αγορές των ακόλουθων τους;
Έρχεται το τέλος τους; - Όσα ισχύουν με τις χορηγούμενες αναρτήσεις
Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί η μόδα των influencer στα social media που διαφημίζουν ασταμάτητα προϊόντα ή υπηρεσίες για τους ακόλουθούς τους.
Σύμφωνα με μια νέα μελέτη, το 58% των χρηστών μέσων κοινωνικής δικτύωσης στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι δεν θα αγοράσουν προϊόντα που προωθούνται από influencers και ότι αποφεύγουν ενεργά τις διαφημιστικές αναρτήσεις που φαίνονται μη αυθεντικές ή μη ενημερωτικές.