Οικονομία

HP Hellas: Άξονες της στρατηγικής για το 2022, «Creating tomorrow’s ecosystem»

HP Rousieliotakis Christakis Amourgis Kininis 18 07 21

Για τις ανοδικές πωλήσεις της HP Hellas σε όλα τα business units, έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Νίκος Χρηστάκης, στο Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της για το 2021 σε Ελλάδα και Κύπρο με θέμα “Creating tomorrow’s ecosystem”, όπου και παρουσίασε τους άξονες της στρατηγικής για το 2022.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Χρηστάκης εστίασε στην εξέλιξη των προϊόντων και των υπηρεσιών, με τους υπολογιστές και τους εκτυπωτές να αποτελούν βασική υποδομή σε ένα υβριδικό περιβάλλον εκπαίδευσης και εργασίας, στη δημιουργία εξατομικευμένων λύσεων καθώς και στη μεταμόρφωση της ηγετικής θέσης της εταιρείας σε παγκόσμιο επίπεδο με γνώμονα τη βιώσιμη ανάπτυξη, τη δίκαιη αντιμετώπιση και τον ψηφιακό τρόπο λειτουργίας.

Συνεχίζοντας, ο επικεφαλής της HP Hellas, αναφέρθηκε μεταξύ άλλων, στην πλατφόρμα HP LIFE και τη συνεργασία με την Ψηφιακή Ακαδημία Πολιτών, η οποία φιλοξενεί μαθήματα του προγράμματος, στη συνεργασία με το Elevate Greece με στόχο την ανάπτυξη νεοφυών επιχειρήσεων καθώς και στη δωρεά της HP μέσω του HP Foundation στην Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη στους μετανάστες στα ελληνικά νησιά.

Παίρνοντας τον λόγο ο Commercial Channel Manager & End User Sales Manager, Greece & Cyprus Χάρης Αμούργης, έκανε λόγο για το πρόγραμμα HP Amplify και τις δυνατότητες που προσφέρει στους συνεργάτες της HP, ενώ το Συνέδριο συντόνιζε ο Managing Director της Social Handlers Αντώνης Ρουσελιωτάκης.

Από την πλευρά του, ο Retail Channel Manager, Greece & Cyprus Αλέξης Κινινής σημείωσε ότι το HP Amplify για το retail ενισχύει τη συνέπεια των brands στο φυσικό και στο ψηφιακό κανάλι, κάτι ιδιαίτερα σημαντικό στη νέα εποχή για τις επιχειρήσεις, λέγοντας:

«Η συμπεριφορά των καταναλωτών είναι ο σημαντικότερος παράγοντας που θα αλλάξει το retail και οι retailers διαφοροποιούνται από τις υπηρεσίες που προσθέτουν, πλησιάζοντας περισσότερο τις ανάγκες των καταναλωτών», ο οποίος μίλησε για την πρόσφατη εισαγωγή στην ελληνική αγορά του HP+ και της συνδρομητικής υπηρεσίας HP Instant Inkως μια ολοκληρωμένη εκτυπωτική λύση, με συνέπεια στο περιβάλλον.

Τέλος, στάθηκε ιδιαιτέρως στα προϊόντα gaming, τα οποία αποτελούν πλέον μια επιλογή lifestyle και κοινωνικής δικτύωσης.

Στη συνέχεια, HP Account Director για την Κεντρική Ευρώπη στην Intel Ramunas Domarkas, έδωσε έμφαση για την συνεργασία της HP με την Intel, ενώ επεσήμανε τους λόγους για τους οποίους η τεχνολογία είναι τώρα πιο σημαντική από ποτέ.

Έκπληξη της βραδιάς ήταν ο υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρίστος Δήμας, που τίμησε το Συνέδριο με την παρουσία του, ενώ

συζήτησε με τον κ. Χρηστάκη για τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις που πρέπει να διαχειριστεί η χώρα, η οποία βρίσκεται σε τροχιά ψηφιακής μεταρρύθμισης.

Ο κ. Δήμας περιέγραψε μεταξύ άλλων, την οικονομική ύφεση που δημιούργησε η πανδημία, στον τρόπο που ανταποκρίθηκε το ελληνικό κράτος στα νέα δεδομένα, «το οποίο έπρεπε να προσαρμοστεί βίαια στις τεχνολογικές λύσεις» και στο γεγονός ότι η κρίση αυτή μπορεί να ήταν ευκαιρία για κάποιες επιχειρήσεις στον τομέα της τεχνολογίας.

Ακόμα, μίλησε και για το Elevate Greece, το οποίο «αποδείχθηκε σωτήριο εργαλείο για το Κράτος και τις νεοφυείς επιχειρήσεις κατά τη διάρκεια της πανδημίας», όπως υπογράμμισε, ενισχύοντας το σύστημα Καινοτομίας

Ακόμη, σε ερώτηση του διευθύνοντος συμβούλου της HP Hellas, εάν υπάρχει κάποιο πλάνο στήριξης για το χώρο της πληροφορικής ώστε να μπορέσει να προσφέρει στη συνέχεια υψηλότερου επιπέδου υπηρεσίες, ο κ. Δήμας απάντησε ότι στόχος του Κράτους είναι η προσέλκυση επενδυτών και στον χώρο της πληροφορικής και στον χώρο της Έρευνας και της Καινοτομίας καθώς και η τεχνολογία 5G.

Ολοκληρώνοντας το Συνέδριο, ο CEO της MSPS Hellas Χρήστος Δαμαλάς, παρουσίασε το θέμα «Οδηγώντας το ταξίδι του καταναλωτή», παρέθεσε δεδομένα από διάφορες έρευνες από το εξωτερικό και την Ελλάδα.

Στην ομιλία του παρουσίασε τον τρόπο λειτουργίας και τις προτιμήσεις του καταναλωτή στα ψηφιακά καταστήματα, τα χαρακτηριστικά που επηρεάζουν την προσθήκη ενός προϊόντος στο καλάθι του πελάτη και τις επιπτώσεις στις πωλήσεις.

Επιπλέον, παρουσίασε στοιχεία που δείχνουν την ανάγκη για προσωποποιημένη επικοινωνία και εμπειρία στο ταξίδι του σημερινού καταναλωτή καθώς και τις απαιτήσεις του, όπως η συνοχή εμπειρίας, η άνεση στο ταξίδι (ευχάριστη εμπειρία), η προσαρμοστικότητα (αμοιβαία οφέλη), η εμπιστοσύνη στους «ειδικούς» (καινοτομία σε τεχνολογία και εμπορική αντίληψη) και η βελτιστοποίηση, ενώ το Συνέδριο έκλεισε με τη Βράβευση των Συνεργατών από την HP.

Δείτε επίσης