Οικονομία

Elbisco: Αύξηση κύκλου εργασιών και κερδοφορίας, παρά το δυσμενές περιβάλλον

Ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών σε επίπεδο Ομίλου αυξήθηκε κατά 4,9% σε σύγκριση με το 2019

Elbisco

Για την αδιαπραγμάτευτη προτεραιότητα της Elbisco, που είναι η προστασία της υγείας των εργαζομένων, καθώς και η απρόσκοπτη τροφοδοσία της αγοράς, έκανε λόγο ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Νικόλαος Βουδούρης, με την ευκαιρία της αύξησης του κύκλου εργασιών και της κερδοφορίας, παρά το δυσμενές περιβάλλον στην αγορά.

Συγκεκριμένα, ο ενοποιημένος κύκλος εργασιών σε επίπεδο Ομίλου αυξήθηκε κατά 4,9% σε σύγκριση με το 2019, φθάνοντας τα 122,086 εκατ. ευρώ το 2020, ενώ σε επίπεδο εταιρίας, ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 105,162 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 5,6% σε σύγκριση με το 2019.

Ως προς τα αποτελέσματα προ φόρων, σε επίπεδο εταιρίας η Elbisco, πέτυχε το 2020 θετικό πρόσημο, με κέρδη 78 χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών 2,1 εκατ. ευρώ το 2019. Θετική επίδοση είχε και η εταιρία του Ομίλου Zitoluks, η οποία παρουσίασε κέρδη προ φόρων 115 Χιλ. ευρώ, έναντι ζημιών 78 Χιλ. το 2019.

Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) σε επίπεδο Ομίλου ανήλθαν σε 10,895 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας αύξηση 34% σε σύγκριση με το 2019.

Αναφερόμενος στα θετικά μεγέθη, ο κ. Βουδούρης δήλωσε: «Τα αποτελέσματα αυτά αποτυπώνουν τη θετική πορεία της εταιρίας εντός του 2020, μέσα στο αντίξοο περιβάλλον που δημιούργησε η εκδήλωση της υγειονομικής κρίσης».

Για να προσθέσει πως «Αντεπεξήλθαμε στις πιέσεις που δέχθηκε η αγορά, υλοποιώντας με συνέπεια το στρατηγικό σχεδιασμό του Ομίλου. Επενδύσαμε και συνεχίζουμε να επενδύουμε στην προϊοντική καινοτομία,
τόσο με επαναλανσαρίσματα, όσο και με λανσαρίσματα νέων διαφοροποιημένων σειρών προϊόντων υψηλής ποιότητας, που ανταποκρίνονται στις μεταβαλλόμενες διατροφικές συνήθειες και ανάγκες των καταναλωτών.

Σημαντικό ρόλο στην επίτευξη των στόχων μας, έχει η λειτουργία του νέου εργοστασίου παραγωγής φρυγανιάς στη Χαλκίδα, με διαρκώς αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα.

Οι προοπτικές ανάπτυξής μας στηρίζονται επίσης, στην εφαρμογή μιας δυναμικής στρατηγικής εξωστρέφειας, που εστιάζει στην ανάπτυξη νέων συνεργασιών και στη βελτίωση της γεωγραφικής διασποράς των προϊόντων μας στις διεθνείς αγορές».

Σημειώνεται πως η Elbisco A.Ε. διαθέτει μερικές από τις πιο γνωστές και επιτυχημένες μάρκες στην Ελλάδα, όπως Elite, Αλλατίνη, Κρίς Κρίς, Βοσινάκη και Forma.

Για την εταιρία η αναζήτηση της προϊοντικής ανανέωσης και της καινοτομίας αποτελεί τον κεντρικό άξονα των επιχειρηματικών δραστηριοτήτων. Η Elbisco A.Ε., με μία μακρόχρονη πορεία στην βιομηχανία τροφίμων, εστιάζει στην έρευνα και ανάπτυξη προϊόντων που προσφέρουν απόλαυση, δίνοντας προτεραιότητα στην ποιότητα και την ασφάλεια.

Δείτε επίσης