Οικονομία

Coffee Island: Υπογράφει συνεργασία και με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ Μy Market

Coffee Konstantinopoulos 2 10 10 21

Για τη συνέχιση της πορείας εδραίωσης του brand Coffee Island και στο οργανωμένο λιανεμπόριο με γοργά αλλά σταθερά βήματα, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Coffee Island, Κωνσταντίνος Κωνσταντινόπουλος, με την ευκαιρία της ανακοίνωσης της συνεργασία της με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market.

Πρόκειται για τη δεύτερη κατά σειρά συνεργασία της εταιρίας στο χώρο του οργανωμένου λιανεμπορίου, ενός Κλάδου στον οποίον η Coffee Island ξεκίνησε να δίνει δυναμικά το "παρών" τον περασμένο Ιούλιο, μέσω της συνεργασίας της με τις υπεραγορές Σκλαβενίτη.

Πλέον και χάρη στην εμπορική αυτή συμφωνία, οι καταναλωτές που επιλέγουν για τις αγορές τους τα σούπερ μάρκετ My Market θα έχουν τη δυνατότητα να προμηθεύονται τις κάψουλες αλουμινίου Coffee Island -και συγκεκριμένα τους δημοφιλείς κωδικούς Bliss, Affection, Euphoria και Colombia- από τα ράφια της αλυσίδας.

Μέσω του νέου εγχειρήματος, η Coffee Island προσβλέπει στην περαιτέρω ενδυνάμωση της παρουσίας της στο ευρύ καταναλωτικό κοινό, στην ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και των προϊόντων καφεκοπτείου και φυσικά στη διεύρυνση της πελατειακής της βάσης.

Στο πλαίσιο αυτό ο κ. Κωνσταντινόπουλος, δήλωσε σχετικά: «Η συνεργασία με την αλυσίδα σούπερ μάρκετ My Market μας τιμά ιδιαιτέρως και μας γεμίζει με χαρά, καθώς ενδυναμώνει ακόμη περισσότερο τη θέση της Coffee Island στον Κλάδο».

Σημειώνεται πως η Coffee Island είναι η Νο 1 αλυσίδα καφεστίασης στην Ελλάδα και τη Ν. Ευρώπη. Η εταιρεία έχει έδρα την Πάτρα και λειτουργεί 484 σύγχρονα καφεκοπτεία σε Ελλάδα, Κύπρο, Ηνωμένο Βασίλειο, Καναδά, Ντουμπάι και Ελβετία.

Διαθέτει ιδιόκτητες εγκαταστάσεις επεξεργασίας καφέ και διακίνησης στην Πάτρα, όπου επεξεργάζονται και καβουρδίζονται 1400 τόνοι καφέ τον χρόνο.

Απασχολεί 200 στελέχη και συνεισφέρει σημαντικά στην εθνική οικονομία, καθώς τα καταστήματά της καθημερινά εξυπηρετούν χιλιάδες πελάτες.

Πλέον, η εταιρία ξεκινά την τρίτη δεκαετία επιτυχημένης πορείας της με διεθνείς διακρίσεις, όπως η 7η θέση ανάμεσα σε παγκόσμια brands (ετήσια έκδοση FoodService Europe & Middle East 2020) και η διάκριση της καλύτερης αλυσίδας καφέ στη Νότια Ευρώπη (Allegra European Awards 2019).

Η Coffee Island Καφεκοπτείο άλλαξε τα δεδομένα στην αγορά του καφέ με το motto «Μοναδικός Καφές για Μοναδικούς Ανθρώπους», εκδημοκρατίζοντας τον specialty καφέ για όλους.

Αναπτύσσει άμεσες συνεργασίες (direct trade) με μεμονωμένους παραγωγούς ή συνεταιρισμούς στις χώρες παραγωγής καφέ, με τους εξερευνητές της να αναζητούν διαρκώς ανά τον κόσμο, φάρμες που κρύβουν μοναδικούς κόκκους και αρώματα καφέ.

Δείτε επίσης