Οικονομία

Πλαίσιο: Κορυφαίο brand στον χώρο της ψηφιακής επικοινωνίας με 11 βραβεία

Plesio Digital 17 10 21

Με την κορυφαία και πιο σημαντική διάκριση της διοργάνωσης “Digital brand of the Year”, βραβεύτηκε η Πλαίσιο, μία διάκριση που αναγνωρίζει την ηγετική της θέση στον ψηφιακό χώρο και την παροχή omnichannel υπηρεσιών υψηλού επιπέδου.

Συνολικά, η Πλαίσιο απέσπασε 10 ακόμη βραβεία για τις ενέργειές της σε όλο το φάσμα της επικοινωνίας της, αξιοποιώντας πάντα τη δύναμη των ψηφιακών μέσων, με την καινοτομία, την πολυκαναλική εξυπηρέτηση, την προσωποποιημένη ψηφιακή επικοινωνία καi την στοχευμένη προσέγγιση των κοινών της.

Πιο αναλυτικά, τιμήθηκε με το Platinum βραβείο στην Ενότητα Ψηφιακή Επικοινωνία και Marketing.

4 Gold βραβεία, στις κατηγορίες Best CSR Award της ομάδας Plaisiobots στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής. Best Personalized Service για το 360ο personalization της ψηφιακής επικοινωνίας της εταιρείας.

Best e-newsletter για την αξιοποίηση Email Marketing ήδη από το 1999.

Best Use of Social Media in Native Advertising για τις στρατηγικές συνεργασίες σε όλες τις Social Media Πλατφόρμες.

2 Silver βραβεία, στις κατηγορίες Best Search Marketing για την υλοποίηση στοχευμένης στρατηγικής Search Marketing. Most Creative Native Advertising Campaign για την καμπάνια «Plaisio: The Home Show» με τον Σπύρο Σούλη.

3 Bronze βραβεία, στις κατηγορίες Best Use of YouTube για την κορυφαία θέση στα YouTube Ads Leaderboard για το 2020.

Best Campaign for Launch/Re-launch για την καμπάνια της Black Friday 2020. Best Home Page για την ανανέωση της αρχικής σελίδας του Plaisio.gr.

H βράβευση αυτή οφείλεται στην ομάδα της Πλαίσιο και το digital mindset των ανθρώπων της, το οποίο την κινητοποιεί να αξιοποιεί κατάλληλα όλα τα κάθε φορά διαθέσιμα ψηφιακά εργαλεία και να δημιουργεί περιεχόμενο που ξεχωρίζει για τη φρεσκάδα και την αυθεντικότητά του.

Σημειώνεται πως από το 1969 και για 52 χρόνια, το όνομα «Πλαίσιο» έχει ταυτιστεί με την τεχνολογία, την πρωτοπορία και την εξέλιξη, συνεχίζοντας να βρίσκεται σε ηγετική θέση, ως η πιο υγιής επιχείρηση του κλάδου.

Από τα 12τ.μ. της Στουρνάρη στα 22.500 τ.μ. του υπερσύγχρονου κέντρου logistics στη Μαγούλα, έχει διανύσει μισό αιώνα λειτουργίας, διαδραματίζοντας ρόλο “leader” στην ελληνική αγορά, με 24 καταστήματα και service points σε όλη την Ελλάδα, πάνω από 180 εξειδικευμένους τεχνικούς κσι 1500 εργαζόμενους και τζίρο που ξεπερνά τα 350 εκατ. ευρώ.

Το πάθος της εταιρίας για την γνώση και την τεχνολογία και το ενδιαφέρον για τον άνθρωπο και τις πραγματικές του ανάγκες, καθόρισε και καθορίζει ακόμα και σήμερα την εξέλιξη και την πορεία , αναδεικνύοντάς τον όμιλο σε πηγή έμπνευσης, πρότυπο και σημείο αναφοράς στο χώρο των ελληνικών επιχειρήσεων.

Βασική προτεραιότητα είναι να δημιουργεί αξία, να προσφέρει γνώση και να υποστηρίζει την εξέλιξη στον κλάδο της τεχνολογίας, πάντα με επίκεντρο της δραστηριότητάς τον άνθρωπο.

Δείτε επίσης