«Φρένο» στις περιοδείες του Κυριάκου Μητσοτάκη λόγω covid
Οι «δεξαμενές» ψηφοφόρων που έχουν μπει στο μικροσκόπιο της ΝΔ – Πόσο ανησυχούν στην Πειραιώς για τους αναποφάσιστους

Μπορεί ο covid να ακύρωσε για λίγο τα σχέδια του Κυριάκου Μητσοτάκη και την περιοδεία του στην Χαλκιδική αλλά και την επίσκεψη μαζί με τον γιο του Κωνσταντίνου στο Άγιο Όρος του Αγίου Πνεύματος, ωστόσο οι συσκέψεις έστω και εξ’ αποστάσεως με το εκλογικό του επιτελείο θα είναι διαρκείς καθώς μας χωρίζουν τρεις εβδομάδες από τις εκλογές της ενισχυμένης αναλογικής στις 25 Ιουνίου.
Στο στρατηγείο της οδού Πειραιώς αναλύουν διαρκώς την συμπεριφορά των ψηφοφόρων είτε μέσω των δημοσκοπήσεων, είτε μέσω της μεγαλύτερης δημοσκόπησης όλων που δεν ήταν άλλη από τις εκλογές της 21ης Μαΐου.
Περιοχές – «κλειδιά» όπου η ΝΔ θέλει να αυξήσει και άλλο τα ποσοστά της έχουν μπει στο στόχαστρο του εκλογικού επιτελείου της Πειραιώς με τον Κυριάκο Μητσοτάκη να τονίζει σε κάθε ευκαιρία ότι δεν πρέπει να πάει ούτε μια ψήφος χαμένη γιατί η χώρα χρειάζεται κυβέρνηση με ισχυρή αυτοδυναμία.
Έχοντας κερδίσει κοινά τα οποία θεωρούνταν δύσκολα προσεγγίσιμα από την γαλάζια παράταξη κυρίως σε λαϊκές συνοικίες αλλά και βάφοντας την Κρήτη γαλάζια μετά από πολλές δεκαετίες πλέον στρέφουν την προσοχή τους σε ιδιωτικούς υπαλλήλους αλλά και στους νέους.
Ειδικά στην τελευταία κατηγορία, στόχος είναι να πειστούν να ψηφίσουν και για δεύτερη φορά τη ΝΔ, ενώ όσον αφορά στους ιδιωτικούς υπαλλήλους όπου το κόμμα του Κυριάκου Μητσοτάκη ήρθε δεύτερο έναντι του ΣΥΡΙΖΑ σύμφωνα με τα exit polls αλλά όχι με μεγάλη διαφορά, ο Πρόεδρος της ΝΔ δεν παύει να θυμίζει ότι ένας από τους βασικούς προγραμματικούς του στόχους είναι οι καλύτεροι μισθοί για όλους έως το 2027.
Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είδε απτά αποτελέσματα από την επιτυχημένη ομολογουμένως καμπάνια που έκανε και μέσα από τα social media, ειδικά το TikTok αλλά και από τις εμφανίσεις του σε εκπομπές που δεν είναι αμιγώς πολιτικές, το αντίθετο. Μάλιστα, ο ίδιος έχει πει πολλές φορές ότι βρίσκει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσες τις ερωτήσεις που του γίνονται για θέματα καθημερινότητας και ξεφεύγουν από τα πολιτικά στεγανά.
Το βλέμμα του γαλάζιου εκλογικού επιτελείου είναι στραμμένο και στους αναποφάσιστους οι οποίοι «ψήφισαν» Μητσοτάκη σε ποσοστό 51,3% και μόλις το 13% προτίμησε τον ΣΥΡΙΖΑ.
Όμως, γνωρίζουν πως όλα μπορούν να αλλάξουν από τη μια στιγμή στην άλλη και έτσι μελετούν διαρκώς την συμπεριφορά του συγκεκριμένου χώρου καθώς αυτή που ανατρέπει τις ισορροπίες και ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης προσπαθεί να πείσει ότι η ΝΔ διαθέτει την μόνη αξιόπιστη πρόταση διακυβέρνησης για την επόμενη μέρα.
Για αυτό στις ομιλίες του επικεντρώνεται στο μέλλον και στο όραμά του για την Ελλάδα του 2027 και δεν αναλώνεται σε στείρες αντιπαραθέσεις απλά αρκείται στο να αποκαλύπτει ότι υπάρχει κρυφή ατζέντα σε ΣΥΡΙΖΑ και ΠΑΣΟΚ με αιχμή την φορολογική πολιτική, μία ατζέντα που αποκαλύπτεται σταδιακά από τις δηλώσεις των στελεχών και των δύο κομμάτων.