Πολιτισμός

«Η κυρία δεν πενθεί»: Έρχεται η σπαρταριστή κωμωδία του Κ. Μουρσελά στο θέατρο Πρόβα

Από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου, με τους Μαίρη Ραζή και Σωτήρη Τσόγκα στους πρωταγωνιστικούς ρόλους

«Η κυρία δεν πενθεί»: Έρχεται η σπαρταριστή κωμωδία του Κ. Μουρσελά στο θέατρο Πρόβα
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Την σπαρταριστή κωμωδία του πολυβραβευμένου Κώστα Μουρσελά «Η κυρία δεν πενθεί» με την τολμηρή σκηνοθετική ματιά του Σωτήρη Τσόγκα, θα παρουσιάσει το Θέατρο Πρόβα από το Σάββατο 4 Φεβρουαρίου 2023 και κάθε Παρασκευή – Σάββατο και Κυριακή.

Στο σπονδυλωτό κείμενό του δημιουργεί συνθήκες και ήρωες σε αδιέξοδα, ένα πάνελ τραγελαφικών προσωπικοτήτων και καταστάσεων. Υψώνει τον καθρέφτη κατάμουτρα στην σύγχρονη εποχή, μέσα από ένα διαχρονικό έργο που ξεγυμνώνει την κοινωνία και γελοιοποιεί την αυταπάτη του νεοέλληνα με ξεκαρδιστικό τρόπο προκαλώντας το αβίαστο και αυθόρμητο γέλιο του θεατή..

Ο Κώστας Μουρσελάς είναι γνωστός στο ευρύ κοινό μέσα από τις σπουδαίες σειρές «Εκείνος κι Εκείνος», «Βαμμένα κόκκινα μαλλιά», αλλά και για την γραφή του που σφράγισε την νεοελληνική δραματουργία στην σύγχρονη θεατρική ιστορία. Έργα του παίχτηκαν στο εξωτερικό (Γαλλία, Γερμανία, Αμερική).

Η Μαίρη Ραζή και ο Σωτήρης Τσόγκας πρωταγωνιστούν έχοντας μαζί τους: τον Κώστα Δαρλάση, τον Αντώνη Ζιώγα, την Κατερίνα Ζαχαριουδάκη, τον Κώστα Κατσένο. Τραγούδι Κοραλία Τσόγκα.

Η σκηνοθεσία είναι του έμπειρου Σωτήρη Τσόγκα, τα σκηνικά και κοστούμια της Λαμπρινής Καρδαρά, η πρωτότυπη μουσική του Νίκου Χαριζάνου και το video art του

Λίγα λόγια για το έργο:

Μια διαθήκη, ένα χαλί, μια σημαία, μια γυμνή αφίσα κι η φωτογραφία ενός μακαρίτη, γίνονται αφορμή, για να φτάσει ένα νεόπλουτο ζευγάρι στα πρόθυρα νευρικής κρίσης, ένα παιδί να βρεθεί ανάμεσα στα πυρά των γονιών του, δύο ξεμωραμένοι ηδονοβλεψίες να ανακτήσουν τη χαμένη τους στύση, ένας θεσιθήρας να στερηθεί την εύνοια του “πατρός” από τη μετρέσα του και μια κλαίουσα χήρα, εξ όλης και προώλης, να εξομολογηθεί στον νεκρό σύζυγό της τα κρίματά της. Ο Κώστας Μουρσελάς υψώνει τον καθρέφτη κατάμουτρα στην εποχή μέσα από ένα διαχρονικό, σπονδυλωτό έργο που ξεγυμνώνει την κοινωνία και γελοιοποιεί την αυταπάτη του νεοέλληνα με ξεκαρδιστικό τρόπο.

Δείτε επίσης