Τουρισμός

Παρουσιάστηκε η νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου, διαφορετική και πιο ανοιχτόμυαλη

Παρουσιάστηκε η νέα τουριστική ταυτότητα της Κύπρου, διαφορετική και πιο ανοιχτόμυαλη
Αρθρογράφος: Γιάννης Χαλκιαδάκης
Από Γιάννης Χαλκιαδάκης

Για τη νέα εποχή με νέα ταυτότητα διαφορετική, πιο ανοιχτόμυαλη και πιο περιεκτική, έκανε λόγο ο υφυπουργός Τουρισμού της Κύπρου, Σάββας Περδίο, παρουσιάζοντας τη νέα τουριστική ταυτότητα της μεγαλονήσου.

Στην παρουσίαση του, κ. Περδίο, ανέφερε πως τίθεται τέλος στην εποχή που ο ήλιος και η θάλασσα ήταν η ταυτότητα του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου. Το νέο πρόσωπο, είναι ένα έργο που ξεκίνησε και ολοκληρώθηκε εν μέσω πανδημίας, επειδή ουδέποτε σταμάτησε η υλοποίηση της εθνικής στρατηγικής για τον τουρισμό.

Για τον λόγο αυτό, το Υφυπουργείο Τουρισμού Κύπρου εισάγει νέα product labels, βασιζόμενα στις διαστάσεις του τουριστικού προϊόντος της Κύπρου.

Την σκυτάλη έλαβε ο υφυπουργός Ναυτιλίας Κύπρου, Βασίλης Δημητριάδης, ο οποίος χαιρέτησε την εκδήλωση και αναφέρθηκε στην επικείμενη ακτοπλοϊκή σύνδεση Ελλάδας - Κύπρου, γεγονός που θα σημάνει μια περαιτέρω σύνδεση των δύο χωρών.

Ακολούθως ο Commercial Manager της BBT AIR, αντιπροσώπου της Cyprus Airways στην Ελλάδα Κώστας Μελάς, παρουσίασε τις νέες αεροπορικές συνδέσεις της Cyprus Airways με την Ελλάδα και άλλες χώρες, τα ναύλα και την εταιρική ταυτότητα της εταιρίας.

Τα product label «Γαλάζιες σημαίες», Cyprus Nature Trails και το «Γεωπάρκο Τροόδους» αναδεικνύουν την ομορφιά της Κυπριακής φύσης, όπου τα καθαρότερα νερά της Ευρώπης, τα φροντισμένα μονοπάτια της φύσης και η γεωλογική ιστορία της Κύπρου, η οποία αναδύθηκε από την θάλασσα δημιουργούν μια όμορφη αίσθηση στον επισκέπτη.

Το σήμα Heartland of Legends αποτυπώνει τον χαρακτήρα της Κύπρου, ο οποίος διαμορφώθηκε από την ιστορία της και το αποτύπωμα των πολιτισμών που πέρασαν από τα χώματά της, συμπυκνώνοντας τη μεσογειακή εμπειρία και περιέχει εκπληκτική διαφορετικότητα πολιτισμών, εθνοτήτων και προσώπων.

Το σήμα Colourful Villages περιγράφει με δύο λέξεις τα όμορφα και γραφικά χωριά της Κύπρου. Τα product labels Cyprus Breakfast, Vegan Friendly, Taste Cyprus Delightful Journeys μας εισάγουν στην πρώτη μαγεία της κυπριακής γαστρονομίας.

Τις γεύσεις αυτές συμπληρώνουν οινολογικά τα product labels που αφορούν το κρασί και συγκεκριμένα το Wine Routes label και το Commandaria, ένα label που μας οδηγεί σε ένα ταξίδι στον χρόνο με το παλαιότερο κρασί στον κόσμο με το ίδιο όνομα για πάνω από 800 έτη.

Το παζλ της νέας ταυτότητας συμπληρώνουν τα σήματα Theme Parks και Christmas Villages που δίνουν νότες χαράς στις διακοπές ολόχρονα και χρωματίζουν όμορφα τις γιορτές των Χριστουγέννων.

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν η υφυπουργός Τουρισμού Ελλάδας, Σοφία Ζαχαράκη, η γενική γραμματέας του HAPCO & DES, Αντωνία Αλεξάνδρου - ως εκπρόσωπος της προέδρου της εταιρίας, εκπρόσωποι της Cyprus Airways και δεκάδες εκπρόσωποι ταξιδιωτικών γραφείων και του Τύπου.

Δείτε επίσης