Τουρισμός

Θεσσαλονίκη: Πάνω από 24.100 επισκέπτες στις εκθέσεις «Philoxenia» και «Hotelia»

Μέσα σε τρεις ημέρες οι δύο διοργανώσεις για τον τουρισμό σημειώσαν ρεκόρ προσέλευσης και εκθετών

Θεσσαλονίκη: Πάνω από 24.100 επισκέπτες προσέλκυσαν οι εκθέσεις «Philoxenia» και «Hotelia» σε τρεις ημέρες!
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Μηνύματα αισιοδοξίας για την δυναμική και τις προοπτικές του ελληνικού τουρισμού προκάλεσαν οι δύο διεθνείς εκθέσεις «Philoxenia» και «Hotelia» που διοργανωθήκαν από την εταιρεία ΔΕΘ-HELEXPO το χρονικό διάστημα 18 με 20 Νοεμβρίου και συγκέντρωσαν πάνω από 24.100 επισκέπτες.

Το τουριστικό εκθεσιακό «δίδυμο» της Θεσσαλονίκης-«Philoxenia 2022» και «Hotelia 2022»-αποτέλεσε το επίκεντρο του ενδιαφέροντος για τους επισκέπτες, στην πλειονότητά τους επαγγελματίες και στελέχη του τουριστικού και ταξιδιωτικού κλάδου. Εντυπωσιακή ήταν και η συμμετοχή θεσμικών φορέων, τουριστικών επιχειρήσεων, μαγευτικών προορισμών και εκπροσώπων της αυτοδιοίκησης σε επίπεδο εκθετών και στις δύο εκθέσεις.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία, στις δύο φετινές εκθέσεις («Philoxenia» και «Hotelia») συμμετείχαν συνολικά 350 εκθέτες από 18 χώρες ενώ φιλοξενήθηκαν 115 «hosted buyers» (δηλ. προσκεκλημένοι-εμπορικοί επισκέπτες) από 35 χώρες όπως επίσης για πρώτη φορά και μια επιχειρηματική αποστολή 158 ατόμων από το Ιρακινό Κουρδιστάν, συντονισμένη από το Εμπορικό Επιμελητήριο του Ερμπίλ.

Σύμφωνα με στελέχη της ΔΕΘ-Helexpo AE, κατά τη διάρκεια των δύο εκθέσεων πραγματοποιήθηκαν περισσότερα από 3.500 ραντεβού, ανάμεσα σε εκθέτες και προσκεκλημένους-εμπορικούς επισκέπτες («hosted buyers») οι οποίοι προέρχονταν από 32 χώρες.

Στην «Philoxenia 2022» είχε επιλεχθεί ως Τιμώμενη Χώρα ήταν η Αρμενία και ως Τιμώμενη Περιοχή ο Δήμος Ηρακλείου Κρήτης, για την προώθηση τους ως τουριστικούς προορισμούς στο διεθνές κοινό της φετινής έκθεσης ενώ συμμετείχαν -μεταξύ άλλων- το υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου, η Τουριστική Επιτροπή του υπουργείου Τουρισμού της Αρμενίας, το υπουργείο Τουρισμού της Βουλγαρίας και ο Τουριστικός Οργανισμός της Σερβίας.

Στην «Hotelia 2022» που θεωρείται ως η κορυφαία στον τομέα του ξενοδοχειακού εξοπλισμού και έχει επαγγελματικά χαρακτηριστικά, υπήρξε μεγάλο το ενδιαφέρον και η η επισκεψιμότητα ήταν ιδιαίτερα σημαντική. Μάλιστα, οι θεματικές της ενότητες «All About Gastronomy» και «All About Café» ήταν κυριολεκτικά «sold out».

Πιο συγκεκριμένα, οι εκδηλώσεις γαστρονομίας «All About Gastronomy», με την οργανωτική ευθύνη της Chef Stories, ήταν αφιερωμένες στη δυναμική των ελληνικών προϊόντων, που ενσωματώνουν τις αξίες της παράδοσης, της αυθεντικότητας, της ποιότητας, της γεύσης και αποτελούν υπεραξία για την ελληνική φιλοξενία.

Το φετινό θέμα «My Local Greek Choice» παρουσιάστηκε σε οκτώ εκδηλώσεις και 400 επισκέπτες μέσα από 16 εδέσματα από τον Chef Γιώργο Ψύλλο και την ομάδα του, με εξαιρετικά προϊόντα 11 βραβευμένων παραγωγών σε μια μοναδική περιοχή για δείπνο («dining area»).

«Στη “Philoxenia” η ανταπόκριση των εκθετών ήταν πολύ θετική και η ικανοποίησή τους από τις επαφές με τους “hosted buyers” και τους υπόλοιπους εμπορικούς επισκέπτες της έκθεσης μεγάλη. Επίσης, διαπιστώθηκε εμφανής αύξηση της επισκεψιμότητας σε όλες τις κατηγορίες των επισκεπτών –Ελλήνων και ξένων- ενώ η φετινή “Philoxenia” ανταποκρίθηκε στον τίτλο της ως διεθνής, καθώς είχε άμεσους εκθέτες από 17 χώρες και αρκετές ξένες κρατικές συμμετοχές» υπογραμμίζεται σε σχετική ανακοίνωση της ΔΕΘ-Helexpo AE σχετικά με τις εκθέσεις «Philoxenia 2022» και «Hotelia 2022».

Δείτε επίσης