Τουρισμός

«Συμμαχία» Δήμου Αθηναίων και Τουριστικών Γραφείων για την προώθηση της Αθήνας

Μνημόνιο συνεργασίας με τον Σύνδεσμο ΗΑΤΤΑ και την Ομοσπονδία fedHATTA υπέγραψε η Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής της δημοτικής αρχής της πρωτεύου

«Συμμαχία» Δήμου Αθηναίων και Τουριστικών Γραφείων για την προώθηση της Αθήνας
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Στην υπογραφή μνημονίου συνεργασίας με τον ΗΑΤΤΑ (Σύνδεσμος των εν Ελλάδι Τουριστικών & Ταξιδιωτικών Γραφείων) και την fedHATTA (Ομοσπονδία των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων) μέσω της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) επικυρώθηκε η «συμμαχία» για την προβολή και προώθηση της πρωτεύουσας ως τουριστικού προορισμού πόλεων όλο τον χρόνο.

Στόχος της συγκεκριμένης συνεργασίας είναι οι κοινές δράσεις προβολής και προώθησης της Αθήνας, παγκοσμίως, σε όλη τη διάρκεια του έτους και η ανάδειξη της πλεονεκτημάτων της πόλης μας.

Το μνημόνιο υπογράφηκε κατά τη διάρκεια των εργασιών της γενικής συνέλευσης της Παγκόσμιας Ένωσης Τουριστικών Πρακτόρων και Ταξιδιωτικών Γραφείων («World Tourist Agents' Associations Alliance» ή « WTAAA ») που πραγματοποιήθηκε σε κεντρικό ξενοδοχείο της Αθήνας. Τα μέλη της WTAAA είναι οι σημαντικότεροι Σύνδεσμοι και Ομοσπονδίες Τουριστικών γραφείων και tour operators παγκοσμίως και είχαν την ευκαιρία να βρεθούν από κοντά στην Αθήνα σε μια διοργάνωση που πραγματοποίησαν ο ΗΑΤΤΑ και η FedHATTA και να ανταλλάξουν απόψεις όπως και να συζητήσουν τις προοπτικές συνεργασίας σε διάφορους τομείς.

Σύμφωνα με την επίσημη ανακοίνωση, το μνημόνιο συνεργασίας περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων και τις εξής δράσεις και συνέργειες:
1) Την ανταλλαγή υλικού, στοιχείων αλλά και πληροφοριών σχετικά με διεθνείς τάσεις και εξελίξεις, αλλά και διεθνείς διοργανώσεις που αφορούν στην τουριστική βιομηχανία αλλά και εμπειρίας και τεχνογνωσίας των δύο μερών στον τομέα του τουρισμού.
2) Την αμοιβαία υποστήριξη της προώθησης τουριστικών αξιοθέατων και πόλων έλξης της Αθήνας, καθώς και της προώθησης ταξιδιών και πακέτων περιηγήσεων, καθώς και συνέργειες για την οργάνωση ταξιδιών εξοικείωσης για ταξιδιωτικούς πράκτορες.
3) Την συνεργασία των φορέων για την προάσπιση κοινών στόχων.
4) Την αλληλοϋποστήριξη στη δημιουργία και αξιοποίηση επαφών, συναντήσεων, εκθέσεων ή οποιωνδήποτε άλλων εκδηλώσεων μεταξύ φορέων (τοπικών, εθνικών, επιχειρηματικών) με σκοπό τη δημιουργία οικονομίας κλίμακος στην επίτευξη των στόχων τους.

Στρατηγική συνεργασία και πρωτοβουλίες Μπακογιάννη

«Είναι πολύ μεγάλη χαρά να καλωσορίζουμε στην Αθήνα τόσο σημαντικούς εκπροσώπους της παγκόσμιας τουριστικής βιομηχανίας. Δεν είστε απλώς οι πρεσβευτές της πόλης μας στο εξωτερικό, αλλά αποτελείτε αναπόσπαστο μέρος του τουρισμού για τα επόμενα χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι συνεργασίες, όπως αυτή που ξεκινάει σήμερα, είναι πολύ σημαντικές για να καταφέρουμε να αντιμετωπίσουμε τις προκλήσεις που βρίσκονται μπροστά μας» δήλωσε ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης κατά την διάρκεια της ομιλίας του και τόνισε:«Σήμερα, η Αθήνα δε φημίζεται μόνο για την Ακρόπολη και για την άριστη φιλοξενία της. Στον Δήμο Αθηναίων, εργαζόμαστε με μια μακροπρόθεσμη στρατηγική, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση και την επέκταση των υποδομών μας: Περισσότερα πάρκα, ανακατασκευές πεζοδρομίων, ασφαλτοστρώσεις, αντικατάσταση των ηλεκτροφωτιστικών με LED σε όλη την πόλη. Υλοποιούμε ένα φιλόδοξο τεχνικό σχέδιο με ενθουσιασμό και με όραμα για μια πράσινη, προσβάσιμη πόλη με έργα στον Εθνικό Κήπο, τον Λόφο του Στρέφη και τον Λυκαβηττό. Η Αθήνα, σήμερα, μπορεί να είναι περήφανη όχι μόνο για το ένδοξο παρελθόν της, αλλά και για τον σύγχρονο παρόν της».

Μάλιστα μετά την υπογραφή της συμφωνίας με τους εκπροσώπους των φορέων των τουριστικών και ταξιδιωτικών γραφείων δήλωσε πως «είναι αισιόδοξος για το τουριστικό μέλλον της Αθήνας», καθώς ο προορισμός ωριμάζει και εξελίσσεται σταδιακά μέσα από μία σειρά έργων, μικρής και μεγάλης κλίμακας.

Από την πλευρά του, ο Πρόεδρος της fedHATTA, Λύσανδρος Τσιλίδης, ανέφερε χαρακτηριστικά για την σημασία της συγκεκριμένης συμφωνίας με τον Δήμο Αθηναίων:«Επανερχόμαστε με μια νέα Αθήνα στις υφιστάμενες και νέες αγορές. Ανανεώνουμε σχέσεις με Ευρώπη και ΗΠΑ, ανοίγουμε αγορές με Λατινική Αμερική, Κορέα, Καναδά, Νότια Αφρική και Ωκεανία».

Αξίζει να σημειωθεί πως ήδη έγινε το πρώτο «βήμα» της υλοποίησης των στόχων του μνημονίου καθώς διενεργήθηκαν συναντήσεις με σημαντικούς εκπροσώπους της διεθνούς τουριστικής βιομηχανίας κατά τις οποίες τα στελέχη της Εταιρείας Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν με τους προέδρους ενώσεων ταξιδιωτικών πρακτόρων από την Ινδία, τη Νότιο Αφρική, την Κορέα, την Κολομβία, τη Νέα Ζηλανδία, και την Βόρεια Αμερική (ΗΠΑ, Καναδά) για να συζητήσουν για περαιτέρω δράσεις προβολής της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού.

Δείτε επίσης