Τουρισμός

Η Αθήνα στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης και του Λονδίνου

Η διαφημιστική καμπάνια του Δήμου Αθηναίων με τίτλο «You belong in Athens» προκάλεσε τα βλέμματα και...αίσθηση στις ΗΠΑ και την Μεγ. Βρετανία

Η Αθήνα προβλήθηκε ως τουριστικός προορισμός στη Νέα Υόρκη και το Λονδίνο
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Αίσθηση προκάλεσε η νέα διαφημιστική καμπάνια προβολής της Αθήνας ως τουριστικού προορισμού στις ΗΠΑ και την Μεγ. Βρετανία καθώς συγκέντρωσε τα βλέμματα και το ενδιαφέρον εκατομμυρίων πολιτών στην διάσημη πλατεία Times Square του Μανχάταν στη Νέα Υόρκη και στους σημαντικότερους και πολυσύχναστους σταθμούς του μετρό του Λονδίνου.

Στις γιγαντοοθόνες της Times Square, στο πιο κεντρικό σημείο της Νέας Υόρκης, προβλήθηκε το video με τίτλο «You belong in Athens» (στα ελληνικά, «Ανήκεις στην Αθήνα») που παρουσίαζε με κινηματογραφικό τρόπο τις πιο ωραίες στιγμές της Αθήνας και ορισμένες από τις ζωντανές, ιστορικές ή γραφικές περιοχές της ελληνικής πρωτεύουσας.

Είναι χαρακτηριστικό πως στην πλατεία της Νέας Υόρκης, την οποία επισκέπτονται εκατομμύρια άνθρωποι από όλο τον κόσμο καθημερινά και θεωρείται από τα πιο πολυσύχναστα σημεία του κόσμου ακόμα τόσο τις καθημερινές όσο και τα σαββατοκύριακα, χιλιάδες άνθρωποι έβγαζαν αναμνηστικές φωτογραφίες και άλλοι δημιουργήσουν μικρά βίντεο και stories για τα προσωπικά τους προφίλ στα social media.

Το ίδιο συνέβη με την διαφημιστική προβολή της καμπάνιας και στους σταθμούς Bank, Farringdon, Whitechapel, Bond St & Tottenham Court Road του Μετρό του Λονδίνου, όπου οι επιβάτες απολάμβαναν εντυπωσιακές εικόνες από το κέντρο και τις γειτονιές της Αθήνας.

Οι υπέροχες εικόνες της νέας διαφημιστικής καμπάνιας προβλήθηκαν επί περίπου δύο μήνες στην «καρδιά» της Νέας Υόρκης όλο το 24ωρο (με προγραμματισμένη προβολή κάθε 5 ως 10 λεπτά) όπως και στο Μετρό του Λονδίνου, για τουλάχιστον 10 ώρες την ημέρα.

Παράλληλα, η καμπάνια με τίτλο «You belong in Athens» προβλήθηκε -κυρίως μέσω YouTube- στις ΗΠΑ και σε άλλες σημαντικές τουριστικές αγορές όπως τον Καναδά, το Μεξικό, τη Βραζιλία, την Πολωνία και τη Γαλλία, όπου προωθήθηκε ιδιαίτερα μέσα από τα ψηφιακά μέσα του Ομίλου ΜΜΕ της έγκυρης «Le Figaro».

«Η φήμη της αυθεντικής Αθήνας ταξίδεψε σε δύο από τις σημαντικότερες μητροπόλεις του κόσμου, μέσω της μεγάλης καμπάνιας που ετοιμάσαμε, με στόχο την προώθηση της πόλης στο εξωτερικό και κυρίως την προσέλκυση ποιοτικού τουρισμού. Ως δήμος, επενδύουμε σε μια πόλη με σύγχρονες υποδομές και υπηρεσίες, που θα αποτελεί ιδανικό προορισμό για τους ταξιδιώτες, όλους τους μήνες του χρόνου. Με την πολύτιμη συνεργασία και των stakeholders του τουρισμού, η Αθήνα συνεχίζει την ανοδική πορεία της, αποτελώντας πλέον σημείο αναφοράς στις μεγαλύτερες διεθνείς τουριστικές αγορές», τόνισε σε δήλωσή του, ο Δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης.

Η διαφημιστική καμπάνια υλοποιήθηκε από την Εταιρεία Ανάπτυξης και Τουριστικής Προβολής του Δήμου Αθηναίων (ΕΑΤΑ) με σκοπό να παρουσιάσει την Αθήνα, ως μία σύγχρονη και ζωντανή πόλη που προσκαλεί τους επισκέπτες της να ανακαλύψουν το κέντρο και τις γειτονιές της, να χαρούν τον ήλιο, τη γαστρονομία της, αλλά και τη θάλασσα, μόλις λίγα χιλιόμετρα μακριά από το κέντρο, αλλά ταυτόχρονα να μην ξεχάσουν την ιστορία και τον πολιτισμό της, που υπάρχει στα μνημεία της και σε αναρίθμητα σημεία σε όλη την πόλη.

Μάλιστα, εξαιτίας της μεγάλης απήχησης του video της διαφημιστικής καμπάνιας προβολής της Αθήνας κυκλοφόρησε και μία μεγαλύτερη εκδοχή διάρκειας ενός λεπτού (60 δευτερολέπτων) καθώς και μια μεγαλύτερη...εκδοχή υπό την μορφή short film με περισσότερες σκηνές και πλάνα από περιοχές της πρωτεύουσας.

Δείτε επίσης