Τουρισμός

Deloitte: Εξαιρετικά ισχυρή χρονιά για τον τουρισμό και τα ταξίδια το 2023

Αν αποδειχθούν ακριβείς κάποιες από τις πιο αισιόδοξες προγνώσεις για την οικονομία, σύμφωνα με την έκθεση «Insight Report» γιια τη νέα σεζόν

Deloitte: Εξαιρετικά ισχυρή χρονιά για τον τουρισμό και τα ταξίδια το 2023
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Μία εξαιρετικά ισχυρή χρονιά θα μπορούσε να γνωρίσει ο τομέα των ταξιδιών και του τουρισμού το 2023, αν «κάποιες από τις πιο αισιόδοξες προγνώσεις για την οικονομία αποδειχθούν ακριβείς», σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έκθεσης «Insight Report» για την επόμενη χρονιά, που διεξήχθηκε για λογαριασμό του περιοδικού «Travel Weekly» από την Deloitte.

Διοικητικά στελέχη του κορυφαίου online ταξιδιωτικού γραφείου της Μεγ. Βρετανία «On The Beach» κατά την επίσημη ενημέρωση για τα οικονομικά αποτελέσματα της τελευταίας χρήσης επιβεβαιώσουν ότι αναμένουν το 2023 να αποτελέσει «μία εξαιρετικά ισχυρή χρονιά για τον τουρισμό και τα ταξίδια» και εξέφρασαν τις (θετικές) απόψεις τους σχετικά με τις προοπτικές για το επόμενο έτος.

Στην παρουσίαση της ετήσιας έκθεσης «Insight Report» ο ανώτερος οικονομολόγος της Deloitte UK, Ντεμπραπράτιμ Ντε έδωσε μια ισιόδοξη εκτίμηση της βρετανικής οικονομίας, προβλέποντας ότι «η διαφαινόμενη ύφεση δεν θα είναι τόσο επιβλαβής για τις καταναλωτικές δαπάνες», με τον πληθωρισμό να μειώνεται το επόμενο έτος από το μέγιστο 12% σε 4%, κατά μέσο όρο και τα επιτόκια να μην αναμένεται να αυξηθούν πάνω από το 4%. Κι αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα θετικές επιπτώσεις στις τάσεις για ταξίδια και για διακοπές μέσα στο 2023.

Αισιόδοξος για το 2023 δήλωσε στο περιθώριο της εκδήλωσης για την παρουσίασης της έκθεσης «Insight Report» για τον τουρισμό κι ο οικονομικός διευθυντής του «On the Beach», Σων Μόρτον παρότι πρόκειται να αποχωρήσει από την θέση του στον ταξιδιωτικό όμιλο μέσα στους επόμενους 12 μήνες, όπως και ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Σάιμον Κούπερ.

«Δεν ακούμε κάτι αντίθετο από τους αναλυτές και τις τράπεζες με τις οποίες συνεργαζόμαστε. Οι διακοπές τείνουν να στηρίζονται στο μελλοντικό, καταναλωτικό συναίσθημα. Νομίζω ότι οι άνθρωποι εξετάζουν πώς θα εξελιχθούν τα οικονομικά τους μέσα σε διάστημα τριών, έξι, εννέα ή 12 μηνών. Αν αυτό το σημείο καμπής έρθει νωρίτερα, μπορούμε να δούμε ένα εξαιρετικά ισχυρό 2023» δήλωσε ο ιδρυτής και CEO του On the Beach Group και συμπλήρωσε: «Υποθέτω ότι υπάρχει διαφωνία μεταξύ όσων σχολιάζουν το θέμα σχετικά με τον ακριβή χρόνο που θα έρθει αυτό το σημείο καμπής, αλλά θα έρθει».

Μάλιστα, το κορυφαίο online ταξιδιωτικό γραφείο της Μεγ. Βρετανία «On The Beach» που θα ξεκινήσει τις επόμενες ημέρες -μία εβδομάδα πριν από τα Χριστούγεννα- τη νέα διαφημιστική προβολή του, με βασικό σλόγκαν: «Είναι η πιο υπέροχη εποχή του χρόνου», θα συνεχίσει και το 2023 να παραμένει επικεντρωμένο στα ταξίδια κοντινών αποστάσεων για καλοκαιρινές, ηλιόλουστες διακοπές, ενώ ακολουθώντας τις τελευταίας τάσεις θα στοχεύσει πιο έντονα τα πολυτελή και μακρινά ταξίδια για να αποκτήσει ένα μερίδιο του λεγόμενου τουρισμού πολυτελείας.

Δείτε επίσης