Τουρισμός

ΕΟΤ: Στρατηγική συνεργασία με την Mastercard για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού

Η υπογραφή της συμφωνίας έγινε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «World Travel Market 2023» του Λονδίνου και περιλαμβάνει τέσσερις βασικούς «πυλώνες» κοινών εν

ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικοσ τουρισμοσ 2023, ελλαδα διακοπεσ, Ελλάδα διακοπέσ, εοτ, ελληνικοσ οργανισμοσ τουρισμου, mastercard, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ΕΟΤ, Mastercard, Στρατηγική συνεργασία, Προώθηση ελληνικού τουρισμού, Τουριστικός προορισμός,
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Στην υπογραφή κειμένου συνεργασίας προχώρησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) με την Mastercard, επεκτείνοντας περαιτέρω την επιτυχημένη συνεργασία των τελευταίων ετών ανάμεσα στις δύο πλευρές. Παράλληλα, η συγκεκριμένη συμφωνία «ανοίγει» νέες προοπτικές για κοινές ενέργειες, με στόχο την προώθηση και την αναβάθμιση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Η υπογραφή του κειμένου συνεργασίας έγινε στο πλαίσιο της Διεθνούς Έκθεσης «World Travel Market 2023» του Λονδίνου από τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ, Δημήτρη Φραγκάκη, και τον Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτη Πολύδωρο και περιλαμβάνει τέσσερις βασικούς «πυλώνες», με συγκεκριμένες δράσεις, ενέργειες και πρωτοβουλίες.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, η συμφωνία προβλέπει:

α) Την υλοποίηση ενεργειών συνδιαφήμισης,
β) Την αναβάθμιση της εφαρμογής Visit Greece, ώστε να αποτελέσει σημείο αναφοράς για τον επισκέπτη,
γ) Την παροχή δεδομένων ταξιδιωτικών trends, μέσω της πλατφόρμας Tourism Insights, που θα οδηγήσουν στην ακόμα καλύτερη κατανόηση των προτιμήσεων των επισκεπτών,
δ) Τη διερεύνηση από κοινού της συμμετοχής του ΕΟΤ στο Mastercard Tourism Innovation Hub, μίας πρωτοβουλίας της Mastercard που στοχεύει στην προώθηση της καινοτομίας και της βιωσιμότητας στον τουριστικό τομέα.

Μετά την υπογραφή της συμφωνία συνεργασίας με την Mastercard, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, εξέφρασε την ικανοποίησή του και δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο ΕΟΤ για μία ακόμα φορά πρωτοπορεί στις συνεργασίες του με τον ιδιωτικό τομέα. Η υπογραφή του κείμενου συνεργασίας επιβεβαιώνει την στρατηγική σχέση του ΕΟΤ με την Mastercard και ανοίγει νέους δρόμους για τον ελληνικό τουρισμό διεθνώς. Η επένδυση στην καινοτομία, τις νέες τεχνολογίες και τα στατιστικά δεδομένα αποτελούν αποφασιστικής σημασίας παράγοντες για την προώθηση του ελληνικού τουρισμού. Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον η συνεργασία μας αυτή αποτελεί εγγύηση για τα αποτελέσματα που θέλουμε να φέρουμε στον ελληνικό τουρισμό στο άμεσο μέλλον».

ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικοσ τουρισμοσ 2023, ελλαδα διακοπεσ, Ελλάδα διακοπέσ, εοτ, ελληνικοσ οργανισμοσ τουρισμου, mastercard, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ΕΟΤ, Mastercard, Στρατηγική συνεργασία, Προώθηση ελληνικού τουρισμού, Τουριστικός προορι

Από την πλευρά του ο Country Manager της Mastercard για την Ελλάδα, την Κύπρο και τη Μάλτα, Παναγιώτης Πολύδωρος, υπογράμμισε την σημασία της συνεργασίας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού: «Για εμάς στη Mastercard, η στήριξη του ελληνικού τουρισμού αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα, με γνώμονα τη σημασία του ως πυλώνα ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας. Με μεγάλη μας χαρά διευρύνουμε τη στρατηγική συνεργασία μας με τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού. Θα συνεχίσουμε να επενδύουμε για την προώθηση του ελληνικού τουριστικού προϊόντος και να προσφέρουμε την τεχνογνωσία και την εμπειρία της Mastercard στην ανάλυση δεδομένων, για να συμβάλουμε στη μετάβαση του ελληνικού τουρισμού στη νέα ψηφιακή εποχή».

ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικοσ τουρισμοσ 2023, ελλαδα διακοπεσ, Ελλάδα διακοπέσ, εοτ, ελληνικοσ οργανισμοσ τουρισμου, mastercard, Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, ΕΟΤ, Mastercard, Στρατηγική συνεργασία, Προώθηση ελληνικού τουρισμού, Τουριστικός προορι

Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), που έχει ως βασικό ρόλο την ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού και την προώθηση της χώρας ως κορυφαίο ταξιδιωτικό προορισμό, συνεργάζεται με την Mastercard, έναν πολυεθνικό κολοσσό στον τομέα των πληρωμών, ο οποίος διαθέτει ένα ολοκληρώμενο δίκτυο επεξεργασίας συναλλαγών σε περισσότερες από 210 χώρες, καλύπτοντας γεωγραφικές περιοχές σε όλους τους ηπείρους τόσο σε καταστήματα όσο και στο διαδίκτυο και τα social media.

Δείτε επίσης