Τουρισμός

Προβολή της Θεσσαλονίκης ως «city break» προορισμού στην Ρουμανία

Διάσημοι δημοσιογράφοι και influencers από τον χώρο του τουρισμού προώθησαν με εικόνες, βίντεο και αναρτήσεις διαφορετικές πτυχές της πόλης στην πατρίδα τους

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break, Τουρισ
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Την πόλη της Θεσσαλονίκης ως ιδανικό προορισμό αστικού τουρισμού μικρής διάρκειας («city break») είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν τέσσερις, ιδιαίτερα επιδραστικοί και διάσημο στο κοινό, Ρουμάνοι δημοσιογράφοι και influencers από τον χώρο του τουρισμού και της μόδας, οι οποίοι επισκέφθηκαν την πόλη από τις 17 έως τις 20 Νοεμβρίου ως επίσημοι προσκεκλημένοι του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ).

Η Θεσσαλονίκη αποτελεί ιδιαίτερα αγαπητό προορισμό των Ρουμάνων κάθε εποχή του χρόνου και αρκετοί, κυρίως από την μεσαία-ανώτερη τάξη, επιλέγουν να την επισκέπτονται τα σαββατοκύριακα, προκειμένου να απολαύσουν τη γαστρονομία της, τις αγορές και τις επιλογές διασκέδασης που προσφέρει. Γι' αυτό η Υπηρεσία ΕΟΤ Ρουμανίας με την συμβολή του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) διοργάνωσε το δημοσιογραφικό ταξίδι («press trip»).

Mάλιστα, σύμφωνα με πληροφορίες έγινε επιλογή ορισμένων από τους πιο γνωστούς και δημοφιλείς δημοσιογράφους και influencers με εξειδίκευση στον τουρισμό (ή στον τουρισμό και την μόδα) με στόχο την ενισχυμένη προβολή της Θεσσαλονίκης στη ρουμανική αγορά και εκτός υψηλής τουριστικής περιόδου.

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break, Τ

Το πρόγραμμα του ταξιδιού αποσκοπούσε στην απόκτηση από τους συμμετέχοντες μιας ολοκληρωμένης εμπειρίας στη διάρκεια ενός Σαββατοκύριακου, περιλαμβάνοντας δραστηριότητες, όπως shopping και fashion tour, πρόγραμμα wellness, γαστρονομική ξενάγηση, μαθήματα μαγειρικής, γνωριμία με τη νυχτερινή ζωή και διασκέδαση, κ.ά.

Κατά την παραμονή τους στη Θεσσαλονίκη, οι Ρουμάνοι δημοσιογράφοι και influencers προώθησαν αποτελεσματικά την εικόνα της πόλης, πραγματοποιώντας περίπου 200 αναρτήσεις (stories, reels κ.λπ.) σε ένα κοινό σχεδόν 500.000 followers. Ιδιαίτερη επιτυχία είχαν οι αναρτήσεις για αγορές και μόδα, που αφορούσαν αποκλειστικά και μόνο ελληνικές εταιρείες και προϊόντα, τα οποία οι Ρουμάνοι εκτιμούν για την καλή ποιότητα και την αισθητική τους.

Τη ρουμανική αποστολή καθόλη την διάρκεια της παραμονής της στην συμπρωτεύουσα συνόδευσε ο προϊστάμενος της Υπηρεσίας ΕΟΤ Ρουμανίας, Γιώργος Σταφυλάκης.

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break, Τ

Αξίζει να σημειωθεί ότι τα περισσότερα μέλη της ρουμανικής αποστολής φωτογραφήθηκαν, έβγαλαν selfies και δημιούργησαν βίντεο για τα social media στη γλυπτική σύνθεση «Ομπρέλες» του Γιώργου Ζογγολόπουλου, στο παραλιακό μέτωπο της πόλης, κοντά στον Λευκό Πύργο, στην Άνω Πόλη και στην Πλατεία Αριστοτέλους, την κεντρική και πιο γνωστή πλατεία της Θεσσαλονίκης, η οποία είναι χτισμένη σύμφωνα με τα σχέδια του Γάλλου αρχιτέκτονα και πολεοδόμου Ερνέστ Εμπράρ, μετά τη μεγάλη πυρκαγιά του 1917.

Δείτε επίσης