Τουρισμός

Νέα τουριστική προβολή της Θεσσαλονίκης μέσω influencers από την Ρουμανία

Στο τριήμερο «press trip» που διοργάνωσε ο ΕΟΤ η συμπρωτεύουσα παρουσιάστηκε ως ιδανικός «city break» προορισμός για ταξιδιώτες από την Βαλκανική χώρα

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break, Τουρισ
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Την εικόνα ενός «ιδανικού "city break" προορισμού» της Θεσσαλονίκης για τους Ρουμάνους τουρίστες ανέδειξαν τέσσερις travel δημοσιογράφοι και influencers που συμμετείχαν στο τριήμερο δημοσιογραφικό ταξίδι εξοικείωσης και προβολής («press trip») που διοργάνωσε η υπηρεσία Εξωτερικού ΕΟΤ Ρουμανίας και στήριξε ο Οργανισμός Τουρισμού Θεσσαλονίκης.

Σύμφωνα με τις δεκάδες αναρτήσεις τους έφυγαν από τη Θεσσαλονίκη για την πατρίδα τους «με τις καλύτερες εντυπώσεις» και αποκόμισαν μοναδικές ταξιδιωτικές εμπειρίες κατά την διάρκεια της παραμονής τους στην συμπρωτεύουσα.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, οι Vlad Varvari, Andreea Stravoiu, Dana Savuica και Carmen Negoita είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν πολλαπλές δραστηριότητες στη Θεσσαλονίκη και να ανακαλύψουν έναν κατ΄ εξοχήν «city break» προορισμό στην Ελλάδα, έχοντας μία ολοκληρωμένη εμπειρία. Από τα αξιοθέατα, την τοπική κουζίνα μέχρι τον τρόπο ζωής των κατοίκων και την εγκάρδια φιλοξενία της πόλης της Μακεδονίας.

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break

Οι τέσσερις Ρουμάνοι travel δημοσιογράφοι και influencers περιηγήθηκαν στα γραφικά σοκάκια στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, την Πλατεία Αριστοτέλους, στην παραλιακή της πόλης, ξεναγήθηκαν στα πιο σημαντικά αξιοθέατα, δοκίμασαν τις γευστικές επιλογές σε παραδοσιακά ταβερνάκια και γνωστά εστιατόρια, ψώνισαν σε ιστορικά καταστήματα (shopping tour) και επιπλέον είχαν την δυνατότητα να γνωρίσουν - και να απολαύσουν - την πλούσια νυχτερινή διασκέδαση της πόλης.

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break

«Οι Ρουμάνοι είναι πρωταγωνιστές του οδικού τουρισμού και φανατικοί οπαδοί της Θεσσαλονίκης, κάθε εποχή του χρόνου. Επιλέγουν να την επισκέπτονται τα σαββατοκύριακα, προκειμένου να απολαύσουν τη γαστρονομία της, τις αγορές και τις επιλογές διασκέδασης που προσφέρει.Η προβολή και η υπενθύμιση του προορισμού στους βαλκάνιους γείτονες μας είναι δεδομένες και ενταγμένες στην στρατηγική του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης και είναι αποτελεσματική», δήλωσε η αντιπεριφερειάρχης Μητροπολιτικής Ενότητας Θεσσαλονίκης και Πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης (ΟΤΘ) Βούλα Πατουλίδου.

θεσσαλονικη, τουρισμοσ θεσσαλονικη, thessaloniki city break, τουριστικοσ προορισμοσ, city break, ελληνικοσ τουρισμοσ, ελληνικόσ οργανισμόσ τουρισμού, εοτ, ελληνικος τουρισμος 2023, Διαφημιστική προώθηση, Τουριστική προβολή, Θεσσαλονίκη, city break

Αξίζει να τονισθεί πως οι τέσσερις travel δημοσιογράφοι και influencers από την Ρουμανία κατά την διάρκεια της παραμονής τους στη Θεσσαλονίκη προώθησαν την εικόνα της πόλης στην χώρα τους, πραγματοποιώντας περίπου 200 αναρτήσεις (posts, stories, reels, κ.λπ.) σε ένα κοινό - αθροιστικά- σχεδόν 500.000 followers, που κάλυψαν κάθε πτυχή του τριήμερου ταξιδιού.

Δείτε επίσης