Υγεία

Δίαιτα στις διακοπές; Σαν να θες ησυχία σε ροκ συναυλία

Έξυπνοι κανόνες για διατήρηση του βάρους και στις διακοπές

Δίαιτα στις διακοπές; Σαν να θες ησυχία σε ροκ συναυλία
Αρθρογράφος: Vradini.gr
Από Vradini.gr

Έχετε ετοιμάσει βαλίτσες, τα εισιτήρια βρίσκονται στα χέρια σας, κλειδιά, κινητό όλα στην τσάντα και κλείνετε την πόρτα πίσω σας. Καλές διακοπές!

Πίσω από την πόρτα που κλείσατε αφήστε και τις τύψεις για τα κιλά που τυχόν ... αρπάξετε στις διακοπές σας. Καλοκαίρι είναι. Αφεθείτε, χαλαρώστε, ξεκουραστείτε, διασκεδάσετε και κυρίως απολαύστε. Και το φαγητό είναι απόλαυση.

Δεν γίνεται στο ταβερνάκι, που σκάει το κύμα στο πόδι του τραπεζιού που κάθεσαι και μυρίζει το φρέσκο ψαράκι ν' αντισταθείς στην τυροκαυτερή. Να τη φας και να μην έχεις τύψεις. Μα αν είναι κάθε μέρα να τρώμε δίχως αύριο θα πρέπει να βγάλουμε διπλό εισιτήριο επιστροφής στο αεροπλάνο, θα μου πεις και θα 'χεις και δίκιο.

Να τη φας την τυροκαυτερή σου λοιπόν αλλά μην φας και τις πατάτες τηγανιτές και τα κολοκυθάκια με κουρκούτι και τους λουκουμάδες που θα έρθουν στο τέλος σαν κέρασμα και κυρίως μην πιεις ένα καφάσι μπύρες!

Ακολουθώντας κάποιους έξυπνους κανόνες θα μπορέσεις να πάρεις ελάχιστα κιλά. Μπορεί και κανένα.

- Μην καταναλώνεις άσκοπες θερμίδες κατά τη διάρκεια του ταξιδιού. Σάντουιτς, τοστ, γλυκά, χυμοί με ζάχαρη κρύβουν πολλές θερμίδες. Πεινάς; Φάε ένα φρούτο, μία μπάρα δημητριακών, ακόμη κι ένα τοστ με μαύρο ψωμί, γαλοπούλα και τυρί χαμηλών λιπαρών.

- Το νου στον πρωϊνό μπουφέ. Είναι παγίδα. Μπέικον, λουκάνικα, πίτες, κέικ, κουλουράκια, βούτυρο, μαρμελάδα, μερέντα και ψωμιά μπορεί να είναι πεντανόστιμα και προκλητικά ωραία, αλλά μην πάτε βαρυστομαχιασμένοι στη θάλασσα... Υπάρχουν φρούτα, γιαούρτι, μέλι, αβγά, μαύρο ψωμί, φρυγανιές σίκαλης, καπνιστά αλλαντικά που μπορείτε να φάτε άφοβα.

- Φροντίστε να μη μένετε πολλές ώρες με άδειο στομάχι. Πάρτε μαζί σας στην παραλία ξηρούς καρπούς και φρούτα.

Και πάμε στην πιο ύπουλη απόλαυση των διακοπών: το αλκοόλ! Τα δροσιστικά κοκτέιλ με μεγάλη περιεκτικότητα σε ζάχαρη ξεγελούν και φορτώνουν τον οργανισμό με θερμίδες που δεν φαντάζεστε. Προτιμήστε τα πιο... straight ποτά, ακόμη και το λευκό κρασί.

Έξυπνο tips: Νερό! Φροντίστε να πίνετε άφθονο νερό στη διάρκεια της ημέρας. Ενυδατώνει τον οργανισμό σας και βοηθά στην αποβολή τοξινών, ενώ παράλληλα προκαλεί αίσθημα κορεσμού, σας βοηθά να αισθάνεστε χορτάτοι! Έχετε πάντα μαζί σας ένα μπουκαλάκι νερό, πιείτε (καμιά φορά ακόμα κι αν δεν διψάτε) και θα μας θυμηθείτε.

Καλές βουτιές!

Δείτε επίσης