Ο κορωνοϊός και οι καραντίνες που επέβαλλε για την προστασία μας μπορεί να μας έφεραν πιο κοντά με τον σύντροφο μας, αλλά δεν αύξησαν απαραίτητα τον αριθμό των σεξουαλικών επαφών μας.

Αν ανήκετε σε αυτούς που η τρέχουσα χρονική περίοδος με όλες τις προκλήσεις υγείας έχει μειώσει το ενδιαφέρον σας για το σεξ, μπορείτε να δοκιμάστε τους ακόλουθους τύπους άσκησης που θα σας βοηθήσουν να αυξήσετε τη λίμπιντό σας.

Κέγκελ

Αυτές οι ασκήσεις πυελικού εδάφους δυναμώνουν τους μύες στην κάτω περιοχή, βοηθώντας στον έλεγχο της ουροδόχου κύστης και του εντέρου, καθώς και στη βελτίωση της σεξουαλικής λειτουργίας.

Γέφυρες

Δυναμώνουν τους μηριαίους, τους γλουτούς και το πυελικό έδαφος για ακόμα καλύτερο σεξ.

Καθίσματα

Δυνατά πόδια, δυνατό σεξ. Τα καθίσματα γυμνάζουν τετρακέφαλους, γλουτούς και πυελικό έδαφος, ενώ ιδιαίτερα για τις γυναίκες είναι απαραίτητα για να αποδώσουν όταν βρίσκονται από πάνω.

Προβολές

Γυμνάζουν τα πόδια και βελτιώνουν την ισορροπία, η οποία απαιτείται σε πιο… ριψοκίνδυνες στάσεις.

Pushups

Χτίζουν δύναμη στον πάνω κορμό και είναι ιδανικά για στάσεις με τον άντρα από πάνω.

Άλματα

Πλειομετρικές ασκήσεις όπως τα άλματα βοηθούν στην ανάπτυξη της εκρηκτικότητας και της ταχυδύναμης, απαραίτητες και οι δύο για καλύτερο σεξ.

Σανίδες

Δουλεύουν τη σταθεροποίηση του κορμού και την αντοχή, που είναι αναγκαία για την ολοκλήρωση κάποιων απαιτητικών στάσεων.