Για την σταθερή επιβράβευση από την αγορά, που χάρισε και φέτος την κορυφαία διάκριση ως Top National Retailer στα Supermarket Awards 2020, μίλησε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΑΒ Βασιλόπουλος Βασίλης Σταύρου, κατά την παραλαβή 11 ακόμα βραβείων, εκ των οποίων τα 7 Gold, τα 2 Silver και τα 2 Bronze.

«Είμαστε μάλιστα διπλά χαρούμενοι διότι η εταιρεία μας αναγνωρίζεται για τις δράσεις της στις ενότητες Δίκτυο και Καταστήματα, Μάρκετινγκ και Επικοινωνία, Ψηφιακές εφαρμογές και Κοινωνικά δίκτυα, CSR και Ανθρώπινο Δυναμικό – για όλα όσα αφορούν εσάς και εμάς», δήλωσε ο κ. Σταύρου.

Για να προσθέσει ότι «Αναγνωρίζεται για τους πολλούς και διαφορετικούς τρόπους με τους οποίους είμαστε καθημερινά δίπλα στους πελάτες μας, επικοινωνούμε μαζί τους, βρίσκουμε νέους τρόπους να τους εξυπηρετούμε ακόμα καλύτερα, να προλαμβάνουμε και να ανταποκρινόμαστε στις ανάγκες τους μέσα από τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας»

Συγκεκριμένα, τα 7 Gold βραβεία αφορούν στις κατηγορίες:

  • Πρότυπο κατάστημα, για τα ολοκαίνουργια τμήματα και τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες, που αντανακλούν μια νέα αγοραστική εμπειρία με «Γεύση από το μέλλον».
  • Ανάπτυξη Τμήματος Food to Go, για το νέο χώρο «Grab & Go» στο ΑΒ Κηφισιάς, με μοναδικές γεύσεις και λύσεις για όσους επιθυμούν να απολαύσουν κάτι νόστιμο και ποιοτικό on the go, κάθε στιγμή της ημέρας.
  • Δίκτυο Franchising, για τα μοντέλα δικαιόχρησης, τα οποία έχει σχεδιάσει εδώ και χρόνια και ανανεώνει διαρκώς σύμφωνα με τις ανάγκες της αγοράς.
  • Εξυπηρέτηση πελατών και Προγράμματα Loyalty, για ένα από τα πιο ιστορικά προγράμματα πιστότητας, την AB Plus, μια σταθερή αξία που εξελίσσεται συνεχώς.
  • Στρατηγική Social Media, για το site allazoumesinithies.ab.gr , καλώντας όλους να αλλάξουν συνήθειες μαζί, και για το περιβάλλον.
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Άνθρωπος, για το Πρόγραμμα Διατροφή που υλοποίησε μαζί με το Ινστιτούτο Prolepsis και παρέχει καθημερινά ένα υγιεινό και υψηλών προδιαγραφών γεύμα, σε μαθητές σχολείων σε όλη την Ελλάδα.
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον, για το Πρόγραμμα Ευφυούς Γεωργίας, που αποτελεί το αποτέλεσμα της συνεργασίας με το Ίδρυμα Μποδοσάκη και την Αμερικανική Γεωργική Σχολή, ώστε με σύμμαχο την τεχνολογία οι πρωτοπόροι Έλληνες παραγωγοί να μείνουν και να συνεχίσουν να αναδεικνύουν τον διατροφικό πολιτισμό του τόπου μας.

Επίσης, οι 2 Silver διακρίσεις που έλαβε αφορούν στις κατηγορίες:

  • Marketing και Διαφήμιση, για την καμπάνια «ΑΒ, για ό,τι θέλεις να είσαι», η οποία δεν αποτελεί απλά μια διαφήμιση, αλλά μια γιορτή της μοναδικότητας, της ελευθερίας της επιλογής και της πρόσβασης στην ποιότητα, την ποικιλία και την ευχαρίστηση.
  • Ηλεκτρονικό Super Market, για το ηλεκτρονικό κατάστημα, το AB Eshop, που αναπτύσσεται διαρκώς για να κάνετε τις αγορές σας online, εύκολα, γρήγορα με λίγα μόνο κλικ και με αποκλειστικές προσφορές να σας περιμένουν.

Τέλος και οι 2 Bronze διακρίσεις στις κατηγορίες:

  • Αξιοποίηση Kινητών Eφαρμογών, για το πρωτοποριακό AB Shop Mobile App, για αγορές απ’ όπου κι αν βρίσκεστε για όλα όσα χρειάζεστε.
  • Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη (CSR) – Περιβάλλον, για το διώροφο λεωφορείο της ΑΒ, το Κινητό Κέντρο Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης και Ανακύκλωσης, που αποτελεί μέρος της διαχρονικής συνεργασίας με την ΤΕΧΑΝ, αποτελεί παγκόσμια καινοτομία και ταξιδεύει σε όλη την Ελλάδα για να εκπαιδεύσει μικρούς μαθητές γύρω από την ανακύκλωση και την προστασία του περιβάλλοντος.