Στη δέσμευσή της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, για επενδύσεις στην ελληνική αγορά και ανάπτυξη με γνώμονα τη βιωσιμότητα, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας Αλέξανδρος Δανιηλίδης(φωτό), με την ευκαιρία της  διανομής των προϊόντων της Bacardi στην Ελλάδα, από  τη θυγατρική της Heineken.

«Πρόκειται για μια συμφωνία αμοιβαία επωφελή, τόσο για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία όσο και για την Bacardi, δεδομένου ότι τα χαρτοφυλάκια προϊόντων μας είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό συμπληρωματικά,» δήλωσε ο κ. Δανιηλίδης,

Ο ίδιος, σημείωσε ότι «Θα προσφέρουμε στην αγορά μία ακόμα πιο δυναμική και ολοκληρωμένη γκάμα προϊόντων αλλά και υπηρεσίες υψηλότατων προδιαγραφών, καθώς από την 1η Απριλίου θα διανέμουμε προϊόντα σε πλήθος κατηγοριών: μπίρα, μηλίτη, νερό και αλκοολούχα ποτά.

Θα αγκαλιάσουμε το χαρτοφυλάκιο της Bacardi και θα συνεχίσουμε να εστιάζουμε στις ανάγκες των πελατών και των καταναλωτών μας.»

Για να συμπληρώσει πως «Τη συγκεκριμένη περίοδο, εν μέσω μιας άνευ προηγουμένου κρίσης, αισθανόμαστε ακόμα μεγαλύτερη ευθύνη απέναντι στους εργαζόμενους, τους συνεργάτες, τους προμηθευτές και τους πελάτες μας».

Απο την πλευρά του, Η Bacardi Greece, με γενικός διευθυντής της Bacardi Greece  Κωνσταντίνος Κουβαράς, επισήμανε  ότι «Η συμφωνία αυτή θα αλλάξει τον τρόπο που λειτουργεί η Bacardi στην Ελλάδα.

Πέρα από τη δυνατότητα που θα μας δώσει να φτάσουμε σε περισσότερα σημεία πώλησης μέσω του δικτύου της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, θα μπορέσουμε παράλληλα να εστιάσουμε σε βάθος σε επιλεγμένα μπαρ και κλαμπ στην Ελλάδα.

Θα κάνουμε ό,τι είναι δυνατόν για να υποστηρίξουμε την on-trade αγορά στην παρούσα κρίση αλλά και την επόμενη ημέρα.

Ο ρόλος των μπαρ και κλαμπ ήταν και είναι ζωτικής σημασίας καθόλη τη διάρκεια των  158 χρόνων  της ιστορίας της εταιρείας μας και είμαστε αποφασισμένοι να λειτουργήσουμε κι εμείς με τον ίδιο τρόπο για τους συνεργάτες μας, ειδικά σε μια στιγμή που η αγορά το χρειάζεται περισσότερο από ποτέ.

Πρόκειται για μια συμφωνία αμοιβαία επωφελή, τόσο για την Αθηναϊκή Ζυθοποιία όσο και για την Bacardi, δεδομένου ότι τα χαρτοφυλάκια προϊόντων μας είναι σε πολύ μεγάλο βαθμό συμπληρωματικά»

Για να προσθέσει  πως «Θα ήθελα να ευχαριστήσω όλη την ομάδα της Άμβυξ για την υποστήριξη που έδωσαν στην Bacardi και το χαρτοφυλάκιό της τα τελευταία πέντε χρόνια. Είμαι πεπεισμένος ότι θα υπάρξει μία ομαλή μετάβαση στην Αθηναϊκή Ζυθοποιία μέσα στους επόμενους μήνες

Να σημειωθεί ότι η  συμφωνία με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία επιτεύχθηκε μετά από ανοιχτό διαγωνισμό, στον οποίο  συμμετείχαν έξι εταιρείες, μεταξύ των οποίων και ο νυν διανομέας της Bacardi, η εταιρεία Άμβυξ. 

Πιο αναλυτικά, η Bacardi Greece, η νεοσύστατη θυγατρική της μεγαλύτερης οικογενειακής επιχείρησης αλκοολούχων ποτών στον κόσμο, ανακοίνωσε  τη συνεργασία της από την 1η Απριλίου 2021 με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία, τη θυγατρική της Heineken.στην Ελλάδα, ως επίσημου διανομέα του χαρτοφυλακίου των premium προϊόντων της Bacardi στην ελληνική αγορά.

Η Bacardi Greece, έχει θέσει ως στόχο την ενδυνάμωση της παρουσίας της στην ελληνική αγορά αναπτύσσοντας περαιτέρω τις μάρκες της που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: το ρούμι  Bacardi ®, το βερμούτ και τους αφρώδεις οίνους Martini®, το τζιν Bombay Sapphire®, την βότκα Grey Goose®, το σκωτσέζικο ουίσκι Dewar’S® και την τεκίλα Patron®.

Για τον λόγο αυτό εξάλλου, η Bacardi ανακοίνωσε επίσης τη δημιουργία μιας ειδικής ομάδας που θα επισκέπτεται το κανάλι του On trade με σκοπό την ενίσχυση των συνεργασιών της με επιλεγμένα κοκτέιλ μπαρ και κλαμπ.

Η ομάδα αυτή θα ενταχθεί στην ήδη υπάρχουσα δομή της Bacardi Greece και θα δημιουργεί προσαρμοσμένα προγράμματα που θα βοηθήσουν στην ανάπτυξη των σημείων αυτών σε όλη την χώρα.

Με την ενεργοποίηση της συμφωνίας με την Αθηναϊκή Ζυθοποιία θα δοθεί σημαντική ώθηση στη διανομή του χαρτοφυλακίου της Bacardi στην Ελλάδα.

 Χάρη στην έμπειρη ομάδα και το δίκτυο διανομής της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας, χιλιάδες μπαρ και εστιατόρια σε όλη τη χώρα θα έχουν την ευκαιρία να εμπλουτίσουν τη γκάμα τους με μάρκες από το χαρτοφυλάκιο της Bacardi.