H BIC Ελλάδας και το BIC Corporate Foundation στο πλαίσιο της συνεχούς δέσμευσής τους για την εκπαίδευση, προσφέρουν σημαντική χρηματοδότηση στο έργο “Climate of Change” που υλοποιείται από την ActionAid Hellas για τα έτη 2020-2022. Ο στόχος αυτού του έργου είναι η ευαισθητοποίηση της κοινής γνώμης για τη σύνδεση μεταξύ της κλιματικής αλλαγής και της μετανάστευσης.

Με την κλιματική αλλαγή και την αύξηση της μετανάστευσης να αποτελούν τις μεγαλύτερες προκλήσεις στην εποχή της παγκοσμιοποίησης, το πολυετές και πολυεθνικό πρόγραμμα «Κλίμα Αλλαγής», το οποίο υλοποιείται στην Ελλάδα από την ActionAid, έρχεται για να ευαισθητοποιήσει τους νέους της Ευρωπαϊκής Ένωσης, ώστε να κατανοήσουν τις αιτίες που οδηγούν στη μετανάστευση, καθώς και τη σύνδεσή τους με την κλιματική αλλαγή. Σε μία στιγμή που αυτά τα δύο ζητήματα κυριαρχούν στην διεθνή ατζέντα, είναι σημαντικό να βρεθεί η νέα γενιά στην «πρώτη γραμμή» τόσο της ενημέρωσης, όσο και της δράσης για έναν πιο δίκαιο κόσμο.

Μέσα από το πρόγραμμα «Κλίμα Αλλαγής», οι έφηβοι αρχικά θα ενημερωθούν και θα εκπαιδευτούν σε ζητήματα που αφορούν τις επιπτώσεις της κλιματικής αλλαγής και τις μεταναστευτικές ροές, ενώ στη συνέχεια θα έχουν την ευκαιρία να εμπλακούν πιο ενεργά μέσα από διάφορες δράσεις. Βασικός στόχος είναι η ευαισθητοποίηση, η οποία μπορεί να αποφέρει σε ατομικό επίπεδο την αλλαγή συμπεριφοράς και σε συλλογικό επίπεδο τη συστημική αλλαγή σε μία ολόκληρη γενιά. Οι δράσεις έρευνας, εκπαίδευσης και επικοινωνίας είναι ο πυρήνας ενός ολοκληρωμένου μοντέλου ευαισθητοποίησης, που τοποθετεί τους νέους ως κύριο και βασικό παράγοντα αυτής της αλλαγής

Το «Κλίμα Αλλαγής» ταυτίζεται με το όραμα της BIC για την εκπαίδευση και είναι μία ιδανική ευκαιρία να συνεισφέρουμε ως BIC στην πληροφόρηση, την ευαισθητοποίηση και την ενεργό δράση της νέας γενιάς στο ζήτημα της κλιματικής αλλαγής και τις επιπτώσεις του στην καθημερινότητα, αλλά και στο μέλλον όλων μας. Το πρόγραμμα, με την οικονομική ενίσχυση από τη BIC Ελλάδας και το BIC Corporate Foundation, περιλαμβάνει μια μαζική καμπάνια ενημέρωσης σε περισσότερους από 1,000,000 πολίτες στην Ελλάδα, κυρίως νέους, με βασικό στόχο την ευαισθητοποίησή τους για τη

σύνδεση της κλιματικής αλλαγής με τη μετανάστευαση και την ανάληψη δράσης για κλιματική αλλαγή. Παράλληλα, 60 εκπαιδευτικοί και 60 σχολεία θα συμμετάσχουν σε έναν πανευρωπαϊκό διαγωνισμό ρητορικής με θέμα τον ενεργό πολίτη και την κλιματική αλλαγή και οι νικητές του θα ταξιδέψουν στις Βρυξέλλες και σε χώρες του αναπτυσσόμενου νότου, με στόχο να καταγράψουν τις προκλήσεις με τις οποίες βρίσκεται αντιμέτωπος ο τοπικός  πληθυσμός.

Όπως δηλώνει ο γενικός διευθυντής της BIC κ. Κωνσταντίνος Fischer «Στη BIC πιστεύουμε ότι με την εκπαίδευση κάνουμε τον κόσμο μας καλύτερο και είμαστε ενθουσιασμένοι που συμμετέχουμε στο πρόγραμμα «Κλίμα Αλλαγής» μέσω της ActionAid Hellas. Η εκπαίδευση των νέων για τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής είναι σημαντικό βήμα για τη διαφύλαξη του πλανήτη μας και τη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για όλους μας»

«Η ευαισθητοποίηση και η εκπαίδευση των νέων είναι στην καρδιά της δράσης της ActionAid από την αρχή της ίδρυσής της. Είμαστε ιδιαίτερα χαρούμενοι που σε αυτό το πολυεθνικό πρόγραμμα για το περιβάλλον και το κλίμα έχουμε μαζί μας τη ΒΙC Eλλάδος και το ΒΙC Corporate Foundation», αναφέρει από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της ActionAid, Γεράσιμος Κουβαράς.

#bicgreece   #bicgroup  #climateofchange

Για περισσότερες πληροφορίες για τη δέσμευση της BIC όσο αφορά την Εκπαίδευση, επισκεφθείτε την ενότητα The BIC Corporate Foundation.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗ BIC

Η BIC είναι παγκόσμιος ηγέτης στα είδη γραφής, στους αναπτήρες και στα ξυριστικά. Για περισσότερα από 75 χρόνια, η Εταιρεία τιμά την παράδοσή της, προσφέροντας υψηλής ποιότητας και προσιτά προϊόντα στους καταναλωτές σε όλο τον κόσμο. Μέσω αυτής της ακλόνητης αφοσίωσης, η BIC έχει γίνει μία από τις πιο αναγνωρισμένες μάρκες και το εμπορικό σήμα της είναι κατοχυρωμένο  παγκοσμίως. Σήμερα, τα προϊόντα BIC πωλούνται σε περισσότερες από 160 χώρες σε όλο τον κόσμο και διαθέτουν εμβληματικές μάρκες όπως Cello®, Conté®, BIC Flex ™, Lucky Stationery, Made For YOUTM, Soleil®, Tipp-Ex®, Wite-Out® και άλλα . Το 2019, οι καθαρές πωλήσεις BIC ήταν 1.949,4 εκατομμύρια ευρώ. Η Εταιρεία είναι εισηγμένη στο “Euronext Paris”, είναι μέρος των ευρετηρίων SBF120 και CAC Mid 60 και αναγνωρίζεται για τη δέσμευσή της για αειφόρο ανάπτυξη και

εκπαίδευση. Έλαβε βαθμολογία A- Leadership από το CDP. Για περισσότερες πληροφορίες, επισκεφθείτε τη διεύθυνση www.bicworld.com ή ακολουθήστε μας στο LinkedIn, Instagram, Twitterή  στο YouTube.

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΟ BIC CORPORATE FOUNDATION

Γεννήθηκε από την επιθυμία της BIC να προωθήσει και να δομήσει τη φιλανθρωπική της προσέγγιση. Το Εταιρικό Ίδρυμα της BIC υποστηρίζει μια σειρά εμπνευσμένων και καινοτόμων έργων που μοιράζονται έναν κοινό στόχο: την παροχή ποιοτικής εκπαίδευσης για όλους. Με άλλα λόγια, να δώσει για να δημιουργήσει.

Για Media Inquiries:

Communication Lab

Κος Θοδωρής Φίλιππας

2108015989

[email protected]