Οικονομία

BMW Group Hellas: Ξανά στην κορυφή των πολυτελών αυτοκινήτων

Βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ

BMW Group Hellas: Ξανά στην κορυφή των πολυτελών αυτοκινήτων

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Μία ακόμα επιτυχημένη χρονιά, ολοκλήρωσε το 2019 το BMW Group Hellas, διατηρώντας σταθερά την πρώτη θέση της πολυτελούς κατηγορίας αυτοκινήτων στην ελληνική αγορά, καθώς βάσει των αποτελεσμάτων που ανακοινώθηκαν από τον ΣΕΕΑ η εταιρία κατέγραψε 5.167 συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων BMW / BMW i και MINI.

«Η ανοδική πορεία μας στην ελληνική αγορά πολυτελών αυτοκινήτων συνεχίστηκε και το 2019 με αύξηση πωλήσεων για όλες τις μάρκες του Ομίλου», δήλωσε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του BMW Group Hellas Karim Christian Haririan.

Για να προσθέσει πως «Αποδείξαμε έμπρακτα ότι διαθέτουμε την πιο
ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων που επιτρέπει στους πελάτες μας να επιλέξουν το
βέλτιστο σύστημα κίνησης που εξυπηρετεί ιδανικά τις ανάγκες τους.

Αυτή η στρατηγική μας προσέγγιση, που έχει πελατοκεντρικό χαρακτήρα, βασίζεται στη «Δύναμη της Επιλογής» και η νέα χρονιά θα είναι ακόμα πιο συναρπαστική με περισσότερες προτάσεις του BMW Group σε όλες τις κατηγορίες πολυτελών μοντέλων».

Συγκεκριμένα, στην κατηγορία των πολυτελών αυτοκινήτων, το μερίδιο
αγοράς του BMW Group Hellas διαμορφώθηκε στο 36,9% με 3.397 ταξινομήσεις BMW /
BMW i και 1.770 ταξινομήσεις μοντέλων MINI.

Να σημειωθεί ότι οι συνολικές
πωλήσεις των μοντέλων BMW που προέρχονται από το κανάλι της λιανικής πώλησης,
σημείωσαν αύξηση 36% συγκριτικά με το 2018.

Παράλληλα, στην κατηγορία των πολυτελών SUV / SAV και για δεύτερη
συνεχή χρονιά, τα μοντέλα της Σειράς BMW X συνέχισαν
την «Κυριαρχία» τους.

Με 2.495 συνολικές ταξινομήσεις, τα μοντέλα BMW X1, X2, X3, X4, X5, X6 και X7, διατήρησαν την πρώτη
θέση σημειώνοντας παράλληλα αύξηση πωλήσεων της τάξης του 29% συγκριτικά με το
2018.

Ταυτοχρόνως, με αύξηση πωλήσεων 33% και
2.226 συνολικές ταξινομήσεις το 2019, η επιβλητική BMW Χ1 και η εντυπωσιακή BMW
X2 συνεχίζουν να μονοπωλούν το ενδιαφέρον των υποψηφίων αγοραστών.

Επίσης, τον περασμένο Νοέμβριο, προστέθηκε στην πλούσια οικογένεια των μοντέλων της εταιρίας και η νέα BMW X6, η τρίτη γενιά του γοητευτικού Sports Activity Coupe, που υιοθετεί μία καθαρή, αποκλειστική σχεδιαστική φιλοσοφία που αναδεικνύει την επιβλητική και γεμάτη αυτοπεποίθηση παρουσία του.

Εξαιρετική πορεία πωλήσεων σημείωσε και η νέα BMW Σειρά 1, που λανσαρίστηκε το Σεπτέμβριο στην Ελληνική αγορά, με τη σημαντική συμβολή της στις 541 συνολικές ταξινομήσεις.

Η τρίτη γενιά του επιτυχημένου, πολυτελές
compact μοντέλου, που συνδυάζει τη γνήσια οδηγική απόλαυση BMW και τη δυναμική
υπεροχή, διατηρεί αμείωτο το ενδιαφέρον του αγοραστικού κοινού προσφέροντας
ελκυστικά πακέτα εξοπλισμού και προηγμένους κινητήρες βενζίνης και diesel στα
1.500 κυβ. εκ.

Όπως στην παγκόσμια έτσι και στην Ελληνική αγορά ηλεκτρικών και plug-in
υβριδικών οχημάτων, το BMW Group διατήρησε την ηγετική του θέση και το 2019
στην κατηγορία με μερίδιο αγοράς 26%.

Με τις νέες plug-in υβριδικές εκδόσεις που
διαθέτουν νέες τεχνολογίες, πιο εξελιγμένες μπαταρίες ιόντων λιθίου και
αυξημένη ηλεκτρική αυτονομία για τα μοντέλα: BMW Σειρά 2 Active Tourer, BMW Σειρά 3 sedan, BMW Σειρά 5
sedan, BMW Σειρά 7, BMW X3
και BMW X5.

Μαζί, τα αμιγώς ηλεκτρικά BMW i3 και i3s, πρώτα σε ταξινομήσεις στην
κατηγορία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα για 6η συνεχόμενη χρονιά, με
μερίδιο 32%.

Τα BMW i8 Coupe και i8 Roadster, το MINI Cooper S E Countryman
ALL4
,3ο
σε ταξινομήσεις Plug-in υβριδικό μοντέλο στην Ελλάδα, που

επίσης φέρει αναβαθμίσεις όσον αφορά στη μπαταρία του, με αποτέλεσμα την αύξηση
της ηλεκτρικής του αυτονομίας.

Αλλά και το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό ΜΙΝΙ (ΜΙΝΙ Cooper SE), το BMW
Group διαθέτει ήδη 12 ηλεκτροκίνητα μοντέλα σε 15 εκδόσεις, ενώ
ο συνολικός αριθμός θα φτάσει τουλάχιστον τα 25 μοντέλα μέχρι το 2023.

Δείτε επίσης