Παίρνοντας μια σειρά από επιπλέον μέτρα προληπτικής προστασίας, και τηρώντας  όλα τα προβλεπόμενα πρωτόκολλα για την αντιμετώπιση της πανδημίας,  διατηρήθηκε αδιάλειπτη μέχρι σήμερα η λειτουργία του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά, από τις  συνεργαζόμενες εταιρείες με τη DPort Services και τον διευθύνοντα σύμβουλο  Γιώργο Πέτση. 

Με την άψογη συνεργασία των σχεδόν 2.200 εργαζομένων της,  συνεχίστηκε αδιατάρακτα η προμήθεια της ελληνικής αγοράς με αγαθά πάσης φύσεως, καθώς από το μεγαλύτερο εμπορικό λιμάνι της χώρας διέρχεται περίπου το 90% των αγαθών.

Στο πλαίσιο αυτό και με βασικό μέλημα τόσο την απρόσκοπτη λειτουργία του λιμανιού αλλά και την υγειονομική προστασία των εργαζομένων, η εταιρεία προχώρησε την προηγούμενη εβδομάδα σε ένα ακόμη προληπτικό μέτρο, παρέχοντας τη δυνατότητα, εφόσον το θελήσουν, για δωρεάν διαγνωστικά τεστ, ώστε να προστατέψουν τις οικογένειές τους και τους συναδέλφους τους.

Σημειώνεται πως την Πέμπτη 26 Νοεμβρίου, ένα από τα εργατικά σωματεία που δραστηριοποιούνται στο χώρο, αποφάσισε να διοργανώσει συγκέντρωση την ημέρα της Πανελλαδικής Απεργίας, χωρίς να τηρεί τα επιβαλλόμενα μέτρα υγειονομικής προστασίας.

Απέκλεισε  την είσοδο του λιμανιού στους  εργαζομένους με τη μέθοδο του συγχρωτισμού λιγοστών απεργών και έχοντας παραβιάσει τους κανόνες περί μετακινήσεων, συγκεντρώσεων και αποστάσεων που έχει θεσπίσει η Ελληνική Πολιτεία.

Βέβαια, ο αριθμός των συγκεντρωμένων εργαζομένων δεν ξεπερνούσε τους 15, συγχρωτίστηκαν όμως και με πλήθος άλλων ανθρώπων, άσχετων με το λιμάνι, που προσέτρεξαν να τους συνδράμουν.

Καθώς η υγειονομική προστασία είναι το μόνο μέλημά της DPort Services, υπό την παρούσα συγκυρία για τους εργαζομένους που θέλησαν να ασκήσουν το νόμιμο δικαίωμα της απεργίας, με άμεση συνέπεια την έκθεσή τους σε πλήθος ανθρώπων χωρίς την τήρηση των απαραίτητων μέτρων προστασίας, ζητήθηκε να παραμείνουν εκτός υπηρεσίας προληπτικά για λόγους αυξημένης ασφάλειας και προφύλαξης.

Στη DPort Services είναι δέσμευση η διασφάλιση της υγείας και η τήρηση των κανόνων Υγιεινής και Ασφάλειας των 2.200 εργαζομένων που απασχολούνται στο εμπορικό λιμάνι του Πειραιά, ενώ είναι ηθική υποχρέωση όλων να μην επιτρέπεται καμία αμέλεια σε θέματα προσωπικής ευθύνης που πρέπει να διακατέχει εν μέσω υγειονομικής κρίσης, όλα τα μέλη της κοινωνίας.

Η διοίκηση αλλά και οι εργαζόμενοί  αντιμετωπίζουν με απόλυτα υπευθυνότητα την υγειονομική προστασία του μεγαλύτερου λιμανιού της Μεσογείου, προκειμένου να συνεχιστεί κανονικά η εμπορική δραστηριότητα εκατοντάδων επιχειρήσεων σε όλη τη χώρα.

Αλλά κυρίως για να μην υπάρξει κανένα φαινόμενο ελλείψεων στην Ελληνική αγορά, με την  DPort Services και  τις  συνεργαζόμενες εταιρείες να συνεχίζουν με αυτό το σκεπτικό μέχρι να ξεπεραστεί αυτή η τραγική συγκυρία.