Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον ΗΣΑΠ – Είχε διακοπεί λόγω βλάβης στην σηματοδότηση

Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά - Πειραιάς

🎙️ Άκουσε το άρθρο

Αποκαταστάθηκε λίγο μετά τις 10 το πρωί της Τρίτης (02.06) η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ).

Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς.

Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η κυκλοφορία του τρένου διεξαγόταν μόνο στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω βλάβης που είχε προκληθεί στην φωτεινή σηματοδότηση της γραμμής.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. η κυκλοφορία των συρμών είχε διακοπεί στο τμήμα Ταύρος – Πειραιάς.

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης