02 Ιούν 2026, 10:33
Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στον ΗΣΑΠ – Είχε διακοπεί λόγω βλάβης στην σηματοδότηση
Κανονικά διεξάγονται τα δρομολόγια σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά - Πειραιάς
🎙️
Άκουσε το άρθρο
Αποκαταστάθηκε λίγο μετά τις 10 το πρωί της Τρίτης (02.06) η κυκλοφορία στη Γραμμή 1 του Μετρό (ΗΣΑΠ).
Η κίνηση των συρμών διεξάγεται και πάλι σε ολόκληρη τη Γραμμή Κηφισιά – Πειραιάς.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα η κυκλοφορία του τρένου διεξαγόταν μόνο στο τμήμα Ταύρος – Κηφισιά, λόγω βλάβης που είχε προκληθεί στην φωτεινή σηματοδότηση της γραμμής.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση της ΣΤΑ.ΣΥ. η κυκλοφορία των συρμών είχε διακοπεί στο τμήμα Ταύρος – Πειραιάς.
Προτιμώμενη πηγή στην Google
Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.
Διαβάστε επίσης