ΙΤΒ Berlin 2021: Αυτός είναι ο στρατηγικός συνδυασμός του ελληνικού τουρισμού

Όλα όσα παρουσιάστηκαν από τον ΕΟΤ και την Ελλάδα στην ΙΤΒ Berlin 2021

Η ηγεσία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, στην επίσημη πρώτη παρουσίαση της ελληνικής συμμετοχής στην ITB Berlin 2021, παρουσίασε τις βασικές κατευθύνσεις της στρατηγικού σχεδιασμού ανάπτυξης και προβολής του ελληνικού τουρισμού παγκοσμίως, στην μετά covid-19 εποχή.

Ο ΕΟΤ καινοτομεί φέτος, φιλοξενώντας στο ψηφιακό του περίπτερο δυο εμβληματικές δράσεις του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδος (Ξ.Ε.Ε.) και, συγκεκριμένα, τα Boutique Hotels και τις ελληνικές start-up επιχειρήσεις τουρισμού.

Η επίσημη παρουσίαση του ψηφιακού περιπτέρου του ΕΟΤ έκαναν με τηλεδιάσκεψη το μεσημέρι της Τετάρτης, η πρόεδρος του ΕΟΤ κα Άντζελα Γκερέκου και ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης, με τη συμμετοχή του προέδρου του Ξ.Ε.Ε. Αλέξανδρου Βασιλικού.

Η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, ανάφερε ότι «η νέα στρατηγική τουριστικής ανάπτυξης που σχεδιάζεται για την δεκαετία που διανύουμε, στοχεύει να καταστήσει την Ελλάδα, Χώρα του Ευζήν.

Συνεργαζόμαστε με την τουριστική βιομηχανία αξιοποιώντας όλα τα καινοτόμα εργαλεία. Η πρόταση μας περιλαμβάνει δύο έργα: α) τη δημιουργία ολοκληρωμένου Ψηφιακού Τουριστικού Χάρτη της Ελλάδας και β) την περαιτέρω ψηφιακή ενδυνάμωση του οργανισμού»

Η κα. Γκερέκου εστίασε επίσης σε όλα όσα πρέπει να συνδυάζει μια εθνική πολιτική για τον τουρισμό κάνοντας λόγο «για υπηρεσίες και διαδικασίες που σέβονται τον μοναδικό φυσικό πλούτο της χώρας και τη τοπική ταυτότητα, σε όλη τη διαδικασία της ταξιδιωτικής εμπειρίας, την προσέλκυση υπεύθυνων επισκεπτών σε σταθερά αυξανόμενο ρυθμό, συνυπολογίζοντας την φέρουσα ικανότητα των προορισμών αλλά και την προώθηση ειδικών μορφών τουρισμού, καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους προσβλέποντας στη νέα τουριστική τάση, τους επισκέπτες μακράς διαμονής γνωστούς ως ψηφιακούς νομάδες.

Απευθυνόμενη στο διεθνές κοινό, η πρόεδρος του ΕΟΤ έκλεισε την ομιλίας της με την πρόσκληση: «Η Ελλάδα σας περιμένει ..γιατί … «Αll Υou Want Is Greece».

Ο Γενικός Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης τόνισε

«Το μήνυμά μας φέτος είναι καθαρό και απλό. Μετά από τις δυσάρεστες εμπειρίες του περασμένου έτους, ήρθε η ώρα για νέες, χαρούμενες εμπειρίες. Και… ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα. »All you want is Greece». Βλέπουμε μια ευκαιρία για τη χώρα μας να επαναπροσδιορίσει τη θέση της με νέο αφήγημα, πέρα από το μοντέλο της θάλασσας και του ήλιου. Επικεντρώνουμε στην αυθεντικότητα, την ιδιαίτερη ταυτότητα και τους ανθρώπους. Η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα

Στην παρέμβαση του ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου Ελλάδας (Ξ.Ε.Ε), Αλέξανδρος Βασιλικός, ανέφερε

«Οι δυο εμβληματικές δράσεις του ΞΕΕ, το πρόγραμμα πιστοποίησης των “Boutique Hotels” και το CapsuleT Travel & Hospitality Accelerator που παρουσιάσαμε σε αυτή την κορυφαία παγκόσμια τουριστική διοργάνωση, σηματοδοτούν δύο από τους στρατηγικούς πυλώνες της επόμενης ημέρας»

Ακολουθήστε το vradini.gr στο Google News
Ίσως σας ενδιαφέρουν