Καλαμάτα: Σοκάρει η αδελφή του θύματος – «Ετοιμάζαμε σχέδιο φυγής χωρίς κανείς να το ξέρει» (βίντεο)

Το θύμα είχε επισκεφτεί Κέντρο Συμβουλευτικής Γυναικών και της είχε προταθεί η χρήση Panic Button

Γυναικοκτονία Καλαμάτα, δολοφονία 39χρονης, έγκλημα Μεσσηνία, 41χρονος λογιστής, ενδοοικογενειακή βία, αστυνομία Καλαμάτα, ανθρωποκτονία από πρόθεση
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Συγκλονίζει η μαρτυρία της αδελφής της 39χρονης η οποία έπεσε θύμα γυναικοτονίας από τον 41χρονο σύζυγό της τα ξημερώματα της Δευτέρας 1/6 στην Καλαμάτα.

Η ίδια σημείωσε πως ο δράστης της στέρησε τον μοναδικό δικό της άνθρωπο μιας και οι γονείς τους έχουν πεθάνει και αποκάλυψε στην εκπομπή Το Πρωινό ότι «είχαμε κάνει ένα σχέδιο μαζί για το πώς θα ξεφύγει αλλά δεν πρόλαβα»…

«Μαζί σχεδιάζαμε τη φυγή της χωρίς κανείς να το ξέρει» τόνισε, ενώ σε ερώτηση αν ο 41χρονος ενδεχομένως είχε καταλάβει ότι ετοιμαζόταν να φύγει η ίδια απάντησε πως «τον τελευταίο καιρό του το έλεγε κάθε μέρα “άσε με να φύγω με τα παιδιά και δεν θέλω κάτι άλλο”»…


«Αλλιώς τους είχα ζήσει όλα αυτά τα χρόνια, με το παιδί το μεγαλώσαμε σχεδόν μαζί όταν έμενα κι εγώ στην Καλαμάτα» συμπλήρωσε, και αποκάλυψε πως τα παιδιά «είναι πλέον μαζί μου» και «κατά κάποιο τρόπο έχουν μάθει» τι συνέβη στη μαμά τους…

Καλαμάτα: «Προσπάθησε να αμυνθεί»

Η εκπρόσωπος της ΕΛΑΣ, Κωνσταντία Δημογλίδου, μιλώντας στον ΣΚΑΪ για τον ισχυρισμό του 41χρονου ότι ήταν σε άμυνα, τόνισε ότι «τα ευρήματα του ιατροδικαστή που εξέτασε τη σορό και έκανε αυτοψία στον χώρο που βρέθηκε η σορός αλλά και τα δικά μας ευρήματα δείχνουν ότι ένας άνθρωπος που τραυματίζεται θανάσιμα από τόσα χτυπήματα και φέρει αρκετά αμυντικά τραύματα, προφανώς δεν μπορεί να είναι επιτιθέμενος».

«Προσπάθησε να αμυνθεί στην επίθεση. Η σορός ήταν σε πολύ κακή κατάσταση, εκτός από μαχαιριές υπήρξαν και χτυπήματα που δεν βρήκαν τον στόχο» πρόσθεσε.

«Το πιο δύσκολο κομμάτι ήταν τα παιδιά να απομακρυνθούν. Όταν έφτασαν οι αστυνομικοί και μπήκαν στο σπίτι διαπίστωσαν ότι υπήρχαν δύο παιδιά που κοιμόντουσαν» τόνισε και επεσήμανε πως «δεν φαίνεται να έχουν αντιληφθεί κάτι, ούτε ανέφεραν κάτι τέτοιο».

Αναφερόμενη πάντως στην πιθανότητα να τους έχει χορηγηθεί κάποια ουσία, είπε ότι έχουν υποβληθεί σε συγκεκριμένο κύκλο ιατρικών εξετάσεων.


Καλαμάτα: Το θύμα είχε επισκεφτεί Κέντρο Συμβουλευτικής Γυναικών

Πληροφορίες αναφέρουν ότι πριν από περίπου έναν χρόνο το θύμα είχε απευθυνθεί στο Κέντρο Συμβουλευτικής Γυναικών Καλαμάτας, το οποίο λειτουργεί στο πλαίσιο του δικτύου δομών της Γενικής Γραμματείας Ισότητας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

Η ίδια είχε ζητήσει πληροφορίες κυρίως σε ζητήματα που αφορούσαν στην αναζήτηση εργασίας και την επαγγελματική της αποκατάσταση.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, είχε προταθεί η χρήση panic button στην 39χρονη, πιθανότατα από το κέντρο, ωστόσο η ίδια φέρεται να μην το αποδέχθηκε…


Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης