Περιστέρι: Καταδικάστηκαν σε ποινή φυλάκισης 16 μηνών οι γονείς των παιδιών που ζούσαν σε άθλιες συνθήκες

Ένοχοι κρίθηκαν από το Αυτόφωρο οι γονείς που ζούσαν με τα έξι ανήλικα παιδιά τους σε σπίτι - «τρώγλη» στο Περιστέρι

Περιστέρι Περιστερι παιδιά παιδια
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Ποινή φυλάκισης 16 μηνών στον καθένα επιβλήθηκε στους γονείς από το Περιστέρι, σχετικά με την υπόθεση που είχε προκαλέσει σοκ μετά τις καταγγελίες για τις συνθήκες που ζούσε η οκταμελής οικογένεια.

Το δικαστήριο έκρινε ένοχους τους δύο κατηγορούμενους, επιβάλλοντας ποινή 16 μηνών  μετατρέψιμη, προς 10 ευρώ ημερησίως.

Η υπόθεση αποκαλύφθηκε όταν έγινε καταγγελία για τις συνθήκες υπό τις οποίες ζούσε η οκταμελής οικογένεια, οι γονείς και τα δύο παιδιά στο δώμα των 27 τ.μ. στο Περιστέρι.

Πραγματοποιήθηκε έλεγχος αστυνομικών στο σπίτι και διαπιστώθηκε ότι η οικογένεια ζούσε υπό απαράδεκτες υγειονομικές συνθήκες. Οι γονείς συνελήφθησαν και τα παιδιά μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο παίδων «Παναγιώτης και Αγλαία Κυριακού».


Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης