Τερεζάκης (ΟΣΕ) για Τέμπη: Δυστυχώς δεν ήμουν επιβάτης σε αυτή την αμαξοστοιχία

«Θα μπορούσα μέχρι έναν βαθμό να έχω διορθώσει κάποιες ενέργειες–Ο ανακριτής ζήτησε τα βίντεο από το εμπορικό τρένο 3 μήνες μετά το δυστύχημα»

τερεζακης οσε, ΟΣΕ τερεζάκης, παναγιωτης τερεζακης, παναγιώτης τερεζάκης οσε

Τέμπη: Ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ Παναγιώτης Τερεζάκης αποκάλυψε πως μετά από περίπου 3 μήνες από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη ζητήθηκε το βιντεοληπτικό υλικό με την εμπορική αμαξοστοιχία, ενώ όπως υποστήριξε χαρακτηριστικά, «δυστυχώς» δεν ήταν πάνω στη μοιραία αμαξοστοιχία, καθώς θα μπορούσε να αποσοβήσει το δυστύχημα.

Πιο συγκεκριμένα, ο κ. Τερεζάκης, μιλώντας στην εκπομπή «Δημότης online» στην TV100, επεσήμανε ότι οι ανακριτικές αρχές απηύθυναν αίτημα στον ΟΣΕ για την παράδοση του οπτικού υλικού από τον Νέο Σιδηροδρομικό Σταθμό Θεσσαλονίκης και το σημείο φόρτωσης των εμπορικών αμαξοστοιχιών, τον Μάιο του 2023.

«Δυστυχώς εδώ είχαμε μία καθυστέρηση. Κατά τον νόμο εγώ δεν είχα κανένα δικαίωμα αφού δεν είχα καμία ειδοποίηση να κρατήσω αντίγραφα από αυτό το βιντεοληπτικό υλικό αλλά και δεν είχε ζητηθεί έστω και τον πρώτο καιρό. Τον πρώτο καιρό που ζητήθηκε η επιβατική αμαξοστοιχία, αυτή δόθηκε αμέσως, δόθηκαν όλα τα στοιχεία. Δυστυχώς, δυστυχώς, τα στοιχεία της διαδρομής του εμπορικού έργου ζητήθηκαν αρκετά αργότερα, περί τον Μάιο», επισήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Τερεζάκης.

«Η διοίκηση του ΟΣΕ», όπως υπογράμμισε ο κ. Τερεζάκης, «ανταποκρίθηκε άμεσα στο σχετικό αίτημα, αποδεικνύοντας την πλήρη συνεργασία της με τις δικαστικές αρχές για τη διερεύνηση των συνθηκών του δυστυχήματος».

Ο ίδιος, μάλιστα, ανέφερε πως θα μπορούσε να είναι επιβάτης της μοιραίας αμαξοστοιχίας.

«Ήταν να ανέβω πάνω στη Θεσσαλονίκη εκείνο το βράδυ, αλλά με κράτησε ο προκάτοχός μου, ο διευθύνων σύμβουλος, γιατί την επόμενη μέρα είχαμε μία πολύ σημαντική σύσκεψη για τα έργα που προγραμματίζαμε τους επόμενους μήνες. Δυστυχώς δεν ήμουν επιβάτης σε αυτή την αμαξοστοιχία», είπε και ερωτηθείς γιατί λέει «δυστυχώς» απάντησε:

«Επειδή εγώ ταξιδεύω πάντα σε καμπίνα μηχανοδήγησης, είναι μία από τις υποχρεώσεις που έχω εντός και εκτός εισαγωγικών. Οι ενέργειες οι οποίες έγιναν θα μπορούσα μέχρι έναν βαθμό να τις έχω διορθώσει και σίγουρα δεν θα άφηνα το τρένο να περάσει στη διαγώνιο καθότι ήξερα πολύ καλά τι γινόταν παραπάνω».

Ίσως σας ενδιαφέρουν