Τοπική Αυτοδιοίκηση: Σε 24ωρη πανελλαδική απεργία οι εργαζόμενοι την Παρασκευή 21 Μαρτίου

Την ίδια μέρα, στις 11:00 το πρωί, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας

δημοι απεργια
🎙️ Άκουσε το άρθρο

Την προκήρυξη 24ωρης πανελλαδικής απεργίας για το σύνολο των εργαζομένων στην Τοπική Αυτοδιοίκηση την Παρασκευή 21 Μαρτίου, αποφάσισε η ΠΟΕ – ΟΤΑ με βασικό αίτημα την μονιμοποίηση των εργαζομένων στις κοινωνικές δομές των δήμων που απασχολούνται σε προγράμματα ΕΣΠΑ.

Την ίδια μέρα, στις 11:00 το πρωί, έχει προγραμματιστεί συγκέντρωση διαμαρτυρίας στο υπουργείο Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας (Δραγατσανίου 8 – Αθήνα).

Η ΠΟΕ-ΟΤΑ αναφέρει σε δελτίο Τύπου ότι οι εργαζόμενοι απασχολούνται με επαναλαμβανόμενες πολυετείς συμβάσεις στις κοινωνικές δομές των δήμων (Κ.Δ.Α.Π., Κ.Δ.Α.Π. – ΜΕΑ, παιδικοί σταθμοί, Κέντρα Κοινότητας, κοινωνικές δομές), βιώνοντας εργασιακή ανασφάλεια «ιδιαίτερα αυτή την εποχή που τα προβλήματα χρηματοδότησης είναι υπαρκτά και ρεαλιστικά».

Προτιμώμενη πηγή στην Google

Προσθέστε το vradini.gr στις προτιμώμενες πηγές σας στη Google και δείτε περισσότερα άρθρα μας στις αναζητήσεις σας. Κάντε κλικ εδώ.

Οι σημαντικότερες ειδήσεις, κάθε μέρα στο inbox σας

 
Διαβάστε επίσης