Οικονομία

ΕΛΤΑ 2.0: Δημιουργεί αξία, διατηρώντας, όμως το κοινωνικό της αποτύπωμα

ELTA Mpalourdos Konstantopoulos Tsavaras 21 11 21

Για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό στον οποίο προχωρούν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, σε έναν εντελώς νέο οργανισμό με επίκεντρο την εξυπηρέτηση των Ελλήνων πολιτών μέσα από πρωτοποριακές υπηρεσίες, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου Γιώργος Κωνσταντόπουλος, παρουσία του εντεταλμένου συμβούλου Βασίλη Μπαλούρδου και του διευθύνοντος συμβούλου της ΕΛΤΑ Courier Ερρίκου Τζαβάρα, κατά την ειδική παρουσίαση στο Κέντρο Διαλογής στο Κρυονέρι.

Τα Ελληνικά Ταχυδρομεία «τρέχουν» το πρόγραμμα Ψηφιακού Μετασχηματισμού. Λίγους μήνες μετά την εγκατάσταση των πρώτων ρομπότ διαλογής αντικειμένων, προχωρούν στη δεύτερη φάση του project, για να υπερπενταπλασιάσουν τη δυνατότητα διαχείρισης.

Και, παράλληλα, ανακοινώνουν την «έλευση» του Ψηφιακού Ταχυδρόμου και των καταστημάτων 24ωρης εξυπηρέτησης.

Πιο αναλυτικά, ξεκίνησε η είσοδός των Ελληνικών Ταχυδρομείων στην ψηφιακή εποχή, με την παρουσίαση της εγκατάστασης ρομποτικής διαλογής, στην «καρδιά των ΕΛΤΑ», στο Κέντρο της εταιρίας στο Κρυονέρι.

Παράλληλα, ανακοινώθηκαν τα επόμενα βήματα του ψηφιακού μετασχηματισμού, καθώς τα Ελληνικά Ταχυδρομεία προχωρούν, με γρήγορα βήματα, σε μία νέα εποχή, με επίκεντρο την ολιστική εμπειρία πελάτη αλλά και τη μετατροπή του ίδιου του Οργανισμού σε σύγχρονη επιχείρηση, ανταγωνιστική, οικονομικά υγιή, που θα διατηρεί τον κοινωνικό της ρόλο.

Το στρατηγικό σχέδιο ψηφιακού μετασχηματισμού των ΕΛΤΑ προβλέπει σημαντικές επενδύσεις για την αναβάθμιση της δυναμικότητας στη διαχείριση αντικειμένων, εξασφαλίζοντας μεγαλύτερη ταχύτητα στις παραδόσεις αλλά και την εξυπηρέτηση των πελατών με πρωτοποριακές και καινοτόμες υπηρεσίες.

Αναφορικά με την αναβάθμιση του ρομποτικού συστήματος διαλογής αντικειμένων, η σημερινή εγκατάσταση των 55 mini robots, με δυνατότητα εξυπηρέτησης 3.000 αντικειμένων την ώρα, θα επεκταθεί σε 125 robots, τα οποία, πριν το τέλος του έτους,θα μπορούν να εξυπηρετήσουν σχεδόν 7.000 αντικείμενα την ώρα.

Η αναβάθμιση θα προσφέρει δυνατότητα διαχείρισης 165.000 αντικειμένων την ημέρα, υπερπενταπλασιάζοντας τη συνολική ικανότητα διαχείρισης και παρέχοντας, σε ορισμένες περιπτώσεις, δυνατότητα για παράδοση στον πελάτη ακόμα και την ίδια μέρα.

Όσον αφορά την ανάπτυξη του Ψηφιακού Ταχυδρόμου, πρόκειται για ένα ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών, με απεριόριστες δυνατότητες στη διάθεση του πελάτη.

Οι διανομείς του Ομίλου ΕΛΤΑ αναβαθμίζονται τεχνολογικά, εξοπλίζονται με PDA’s και ειδικό λογισμικό που θα τους δίνουν τη δυνατότητα, πέραν των συμβατικών ταχυδρομικών υπηρεσιών, να πραγματοποιούν και ανέπαφες συναλλαγές, πληρωμές, εισπράξεις και αντιπαραβολή παραγγελιών και λογαριασμών στην πόρτα του πελάτη.

Επιπλέον, οι πελάτες, μέσω των νέων εφαρμογών που φέρνει ο Ψηφιακός Ταχυδρόμος, θα έχουν real time ενημέρωση για την εξέλιξη της παραγγελίας τους και ειδοποιήσεις για την παραλαβή, με το στίγμα του διανομέα που τους εξυπηρετεί, σε πραγματικό χρόνο.

Αναφορικά με την ανάπτυξη των Ψηφιακών Καταστημάτων 24ωρης λειτουργίας (Smart Lockers), τα καταστήματα αυτά, που θα αναπτυχθούν στο πλαίσιο του αναβαθμισμένου δικτύου των ΕΛΤΑ,οι πελάτες θα μπορούν να παραδίδουν ή να παραλαμβάνουν το αντικείμενο, το πακέτο ή την αλληλογραφία τους, 24 ώρες το 24ωρο, κάθε ημέρα του έτους.

Αναφερόμενος στη πρωτοποριακές υπηρεσίες ο κ. Κωνσταντόπουλος, δήλωσε: «Έχουμε φτάσει στο τέλος της αρχής μιας μεγάλης μεταρρύθμισης στα ΕΛΤΑ».

Σύμφωνα με τον ίδιο: «Δημιουργούμε αξία για την Εταιρεία και δείχνουμε το δρόμο για το πώς μία δημόσια επιχείρηση μπορεί να γίνει καινοτόμος, ανταγωνιστική και ταυτόχρονα, οικονομικά υγιής και επιχειρηματικά αποτελεσματική. Διατηρώντας, όμως το κοινωνικό της αποτύπωμα».

Και συμπλήρωσε: «Αυτό που διαμορφώνουμε μέσα από την ψηφιοποίηση και το πρόγραμμα του μετασχηματισμού μας, αφορά μια ολιστική επαναπροσέγγιση της εξυπηρέτησης.

Μια νέα “ψηφιακή εποχή” που θα συνδυάζει την καθολική κάλυψη της επικράτειας, με 1600 σημεία εξυπηρέτησης, ταχύτερες διαδικασίες αλλά και νέες ψηφιακές λειτουργίες, με εφαρμογές που θα συνοδεύουν κάθε βήμα της λειτουργίας μας.

Ο Έλληνας πολίτης, ζητά από εμάς ένα νέο, ανταγωνιστικό μοντέλο εξυπηρέτησης. Και με τον Ψηφιακό μας Μετασχηματισμό, έχει έρθει η ώρα να δει αποτελέσματα».

Δείτε επίσης