Όλα ξεκίνησα με το DS 7 Crossback πίσω στο 2017, με την αυτόνομη πλέον DS (από το 2015) να δίνει το στίγμα της γαλλικής φινέτσας και πολυτέλειας της «θεάς» (από το γαλλικό Déesse) του σήμερα.

Πολύ γρήγορα ακολούθησε το DS 3 Crossback και προσφάτως το DS 9, ενώ με το DS 4 η γαλλική φίρμα premium δημιουργιών εστιάζει και στην δημοφιλέστατη κατηγορία C.

Το τέταρτο μοντέλο της γκάμας DS, προβάλλει μια εντελώς ιδιαίτερη προσέγγιση απέναντι στις γερμανικές υλοποιήσεις στα premium μικρομεσαία, με τη DS 4 να είναι διαθέσιμη στη χώρα μας από το τελευταίο τρίμηνο του 2021.

Με μήκος 4,4 μέτρα, πλάτος 1,83 μέτρα, ύψος 1,47 μέτρα και ζάντες έως και 20’’ (και 430 λίτρα για τις αποσκευές), η DS 4 ακροβατεί ανάμεσα στα hatch και στις αναλογίες ενός σύγχρονου C-SUV.

Δημιουργεί ένα εντελώς ξεχωριστό και αρκετά επιβλητικό αποτέλεσμα που αποπνέει με την πρώτη ματιά μία premium αύρα.

Ο ιδιαίτερος χαρακτήρας της, μάλιστα, θα τονίζεται και από τις τρεις εκδόσεις αμαξώματος (DS 4, DS 4 CROSS και DS 4 PERFORMANCE LINE).

Ξεχωριστό design και πολυτέλεια

Το ιδιαίτερο ντιζάιν συνεχίζεται και στο hi-tech και πολυτελές εσωτερικό, που σύμφωνα με τους Γάλλους προσφέρει κορυφαία εργονομία και καινοτομία, και στοχεύει στη δημιουργία απόλυτης ηρεμίας μέσα στην καμπίνα.

Έχει σχεδιαστεί με δύο ζώνες, η μια για την άνεση και η δεύτερη διαδραστική ζώνη για τις αρκετές διεπαφές.

Η προσοχή στην κάθε λεπτομέρεια είναι κάτι παραπάνω από εμφανής, με χαρακτηριστικό παράδειγμα τη διχρωμία στους διακόπτες των παραθύρων που συμβάλλει στη βελτίωση της γνωστικής αναγνώρισής τους.

Μέσα από τα χειροποίητα υλικά της καμπίνας, με διαφορετικούς τύπους δέρματος και Alcantara, τμήματα από ανθρακόνημα, ξύλο, καθώς και νέα υλικά επένδυσης, το εσωτερικό του DS 4 συνδυάζει την ανώτερη τεχνολογικά εικόνα με την φιλικότητα στη χρήση.

Η νέα διάταξη των χειριστηρίων και των διακοπτών, που βρίσκονται ομαδοποιημένοι σε τρεις ζώνες διεπαφής, απλοποιεί την εμπειρία του χρήστη.

Το ηλεκτρικό «savoire vivre» του DS 3 Crossback E-TENSE (vid)

Το «Clous de Paris guilloche», το μοτίβο που είναι εμπνευσμένο από την υψηλή ωρολογοποιία, εντοπίζεται σε αρκετά σημεία στο εσωτερικό και το κάνει ακόμα πιο ξεχωριστό.

Στα highlights ο κλιματισμός DS AIR με τους «αόρατους» αεραγωγούς, οι πλευρικοί αεραγωγοί που είναι ενσωματωμένοι στις πόρτες, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και η μεγάλη οθόνη αφής για το infotainment που εμπεριέχει όλες τις τελευταίες τεχνολογίες διασυνδεσιμότητας.

Στην ξεχωριστή εικόνα συμβάλλει και το σύμπλεγμα του DS SMART TOUCH, μιας οθόνης αφής 5’’ που συνδέεται με το σύστημα DS IRIS και του DS E-TOGGLE, ενός συμπαγούς χειριστηρίου για το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, που βρίσκεται στην κεντρική κονσόλα.

Η αίσθηση πολυτέλειας και αρμονίας τονίζεται και από τον φωτισμό περιβάλλοντος που μπορεί να εξατομικευθεί, την ιδιαίτερη προσοχή στην ηχομόνωση, το σύστημα καθαρισμού αέρα που προστατεύει ενεργά τον θάλαμο των επιβατών με αισθητήρες για σωματίδια PM2.5 εντός αλλά και εξωτερικής ανίχνευσης ρύπανσης, αλλά και από το hi-end ηχοσύστημα 690 Watt της FOCAL (ELECTRA) με 14 ηχεία.

Και plug-in υβριδικό

Το DS 4 είναι βασισμένο στην πλέον αξιόπιστη και εξελιγμένη πλατφόρμα EMP2, με την αρχιτεκτονική της να προσανατολίζεται στον τομέα της ηλεκτροκίνησης.

Ευθύς εξαρχής θα είναι διαθέσιμη και σε plug-in υβριδική έκδοση με τον υπερτροφοδοτούμενο 4κύλινδρο κινητήρα βενζίνης των 180 ίππων να συνδυάζεται με ηλεκτρικό κινητήρα 110 ίππων και το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8, για συνδυαστική απόδοση ισχύος 225 ίππων.

Τροφοδοτείται από μια πιο αποδοτική μπαταρία με νέες, πιο συμπαγείς και μεγαλύτερες σε χωρητικότητα κυψέλες που βρίσκονται πίσω από τη ζώνη παραμόρφωσης σε περίπτωση ατυχήματος, που προσφέρει αυτονομία άνω των 50 χιλιομέτρων σε λειτουργία μηδενικών εκπομπών (WLTP).

Οι εκδόσεις PureTech 130, 180 και 225 ίππων, καθώς και μια έκδοση 130 ίππων Diesel BlueHDi θα προσφέρονται ταυτόχρονα. Όλες θα συνδυάζονται με το 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.