Στη νέα εποχή που μπαίνει η συνεργασία του ΕΟΤ με τα μεγαλύτερα διεθνή μέσα ενημέρωσης, εστίασε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ  Δημήτρης Φραγκάκης, αναφερόμενος στη Στρατηγική Συνεργασία  με το Bloomberg  «Greek Summer Feeling»: Η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες της.

«Δεν περιοριζόμαστε πλέον μόνο στην προβολή διαφημιστικών σποτ , αλλά προχωράμε σε στρατηγικές συνεργασίες επικοινωνίας και branding της Ελλάδας στο εξωτερικό», είπε ο κ. Φραγκάκης. 

Ο ίδιος, σημείωσε πως «Στέκομαι ιδιαίτερα στην συνεργασία μας το Bloomberg, καθώς είναι  ένα εξαιρετικά παρεμβατικό μέσο ενημέρωσης παγκοσμίως.

Κυρίως όμως απευθύνεται σε ένα κοινό το οποίο αποτελεί στρατηγικό στόχο του ελληνικού τουρισμού.

Δουλεύουμε μαζί τις καμπάνιες, εξειδικευμένα και πολύ στοχευμένα ανά χώρα!

Κι αυτό αποτελεί  το μεγάλο πλεονέκτημα της συνεργασίας μας η οποία θα συνεχιστεί και θα ενισχυθεί και ενόψει 2021».

 Συγκεκριμένα, πρόκειται για  μία δυναμική ψηφιακή καμπάνια, που απευθύνεται στην ελίτ των ταξιδιωτών ανά τον κόσμο, ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού  συνεργάζεται για πρώτη φορά με το Bloomberg, προβάλλοντας την Ελλάδα στις πλατφόρμες του μεγαλύτερου Ομίλου Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης παγκοσμίως.

Η στρατηγική συνεργασία ΕΟΤ-Bloomberg  βρίσκετε σε εξέλιξη ήδη από τα τέλη Ιουλίου και ξεκίνησε με το λανσάρισμα της διεθνούς ψηφιακής καμπάνιας «Greek Summer Feeling».

Μέσω της καμπάνιας, οι χρήστες του www.bloomberg.com καλούνται:

να εξερευνήσουν τα μοναδικά γαλανόλευκα τοπία της Ελλάδας  και

να συναισθανθούν την αυθεντική εμπειρία του Ελληνικού καλοκαιριού.

Περιλαμβάνει συναρπαστικές  εικόνες  και προτάσεις γεμάτες φως, έμπνευση, πολιτισμό, γεύσεις και συναίσθημα ευφορίας και ασφάλειας.

Ο ΕΟΤ αξιοποιεί έναν από τους τεχνολογικά πιο εξελιγμένους οργανισμούς media και business intelligence στον κόσμο, κεφαλαιοποιώντας για την Ελλάδα την μοναδική τεχνογνωσία του Bloomberg στον σχεδιασμό στρατηγικής και διαφήμισης.

Με τη συνέργεια αυτή, η Ελλάδα προβάλλεται στο απαιτητικό κοινό πολιτικών ηγετών, επιχειρηματιών και διεθνών επενδυτών, εδραιώνοντας  την απήχηση και το brand name της Ελλάδας ως τον πιο δυνατό/ελκυστικό τουριστικό προορισμό παγκοσμίως. 

Πιο αναλυτικά, η ψηφιακή καμπάνια «Greek Summer Feeling» βασίζεται στο νέο βίντεο του ΕΟΤ «Destination Greece – Health First», το οποίο συνδυάζει δυνατή ταξιδιωτική έμπνευση για τον προορισμό, αλλά και εμπιστοσύνη  για την υγεία και ασφάλεια των επισκεπτών της Ελλάδας.

Το κεντρικό μήνυμα είναι ότι η Ελλάδα υποδέχεται ξανά τους επισκέπτες!

Και δομείται γύρω από έξι πρωταρχικά συναισθήματα και δράσεις:

Εμπνευστείτε, Βρεθείτε με τους ανθρώπους που αγαπάτε, Απολαύστε μικρές χαρές, Συνδεθείτε με τη φύση, Νιώστε ελεύθεροι, Αναπνεύστε το καλοκαίρι.

Η καμπάνια στοχεύει στην έμπνευση και μεταδίδει το συναίσθημα, την ιδέα, τις αξίες και τις εμπειρίες που συνδέονται με την Ελλάδα και την ελληνική κουλτούρα, και φυσικά με το  ανυπέρβλητο «Ελληνικό Καλοκαίρι».

Γιατί … στην  Ελλάδα το καλοκαίρι δεν συγκρίνεται με τίποτε άλλο.