Μια παγκόσμια έρευνα με τίτλο  «Securing the Future of Work» και δείγμα περισσότερους από 2.500 υπάλλήλους σε περισσότερες από 20 χώρες, συμπέρανε πολύ ενδιαφέροντα πράγματα για την επίδραση της κρίσης στην ψυχολογία και τα επαγγελματικά μας.

Από την έρευνα προκύπτει πως το 35% δήλωσε πως θα ήθελε να αλλάξει καριέρα για δυο λόγους.

Πρώτον για να αυξήσει το εισόδημα του και δεύτερον για να ισορροπήσει καλύτερα μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής.

Όπως δήλωσε το συντριπτικό ποσοστό του δείγματος, το lockdown τους έκανε να επανεξετάσουν τα «θέλω» τους, να βελτιώσουν τις δεξιότητες τους και να σκεφτούν τι θα τους έκανε τελικά ευτυχισμένους.

Αναφορικά με τα αποτελέσματα της έρευνας, ο Sergey Martsynkyan, Head of B2B Product Marketing στην Kaspersky σημείωσε τα εξής «Αναθεωρώντας τις επιθυμίες και τις δυνατότητές τους, οι άνθρωποι θα δημιουργήσουν μια νέα εργασιακή πραγματικότητα. Είτε αλλάξουν δουλειά είτε παραμείνουν στους τρέχοντες ρόλους τους, θα προσπαθήσουν να διατηρήσουν τα οφέλη της τηλεργασίας και τις ανέσεις που αυτή έχει φέρει. Αλλά για να επιτευχθεί αυτό, οι εργαζόμενοι πρέπει να προσαρμοστούν, να μάθουν να είναι ευέλικτοι και να εργάζονται εξυπνότερα. Και, φυσικά, πρέπει να οργανώσουν το εργασιακό τους περιβάλλον και να αναλάβουν την ευθύνη για την αξιοπιστία και την ασφάλειά του. Σε τελική ανάλυση, αυτό μπορεί ακόμη και να γίνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα στα μάτια των εργοδοτών».