Η τηλεργασία είναι πλέον ο τρόπος με τον οποίο εργάζεται η πλειοψηφία του εργατικού δυναμικού της χώρας, λόγω των μέτρων που έχουν ληφθεί για την προστασία από τον κορωνοϊό.

Αυτή ασκείται στα πλαίσια του κυβερνητικού μηνύματος «Μένουμε Σπίτι», ώστε να προστατεύσουμε τόσο εμάς όσο και τους γύρω μας.

Ωστόσο, η μη φυσική παρουσία μας στο χώρο εργασίας δεν έρχεται… αναίμακτα, καθώς πολλοί από εμάς βρίσκουν την ευκαιρία να «τσιμπολογούν» από δω και από κει, έχοντας την άνεση του σπιτιού τους.

Επειδή όμως σε όλα απαιτείται ένα μέτρο, καθότι ελοχεύει ο κίνδυνος της παχυσαρκίας, ακολουθούν ορισμένες συμβουλές, ώστε να βάλουμε ένα φρένο στις πιθανές… λιγούρες.

  1. Άλλο πράγμα η πείνα και άλλο η ανία. Πολύς κόσμος τρώει από την ανία του, στην προσπάθεια να κάνει κάτι διαφορετικό και να σπάσει την πλήξη και τη μονοτονία. Εκεί απαιτείται διαχωρισμός της πείνας από την ανία.
  2. Μικρά και συχνά γεύματα βοηθούν ώστε να νιώθουμε χορτασμένοι. Η καλύτερη λύση είναι τρία βασικά γεύματα και δύο σνακ στο ενδιάμεσο για να μην αισθανόμαστε κενοί.
  3. Προσπάθεια χρειάζεται, ώστε τα γεύματά μας να είναι ποιοτικά και να μην αναλώνονται σε περιττές ζάχαρες και λιπαρά, τα οποία ναι μεν είναι νόστιμα αλλά όχι οφέλιμα για τον οργανισμό. Αντίθετα, φρέσκα φρούτα και λαχανικά, όσπρια, ξηροί καρποί, ολικής άλεσης ζυμαρικά, καστανό ρύζι, λιπαρά ψάρια και ελαιόλαδο μας θωρακίζουν με αντιοξειδωτικά, βιταμίνες, μέταλλα και ιχνοστοιχεία.
  4. Καλό είναι να υπάρχουν μεγάλες αποστάσεις ανάμεσα στο πρώτο και το τελευταίο γεύμα της ημέρας, έτσι ώστε να δίδεται τουλάχιστον ένα 12ωρο νηστείας στο σώμα μας.
  5. Το νερό παίζει πολύ σημαντικό ρόλο. Ανά τακτά χρονικά διαστήματα καλό είναι να ενυδατώνουμε τον οργανισμό μας, διατηρώντας σε καλή κατάσταση το μεταβολισμό μας.
  6. Το καλά μαγειρεμένο φαγητό, ή αλλιώς αυτό που λέμε σπιτικό φαγητό, που αποτελεί κομμάτι της μεσογειακής διατροφής είναι ένα πολύτιμο δώρο που μπορούμε να κάνουμε στον οργανισμό μας.
  7. Τέλος, όσο περισσότερες δραστηριότητες κάνουμε με το πέρας της εργασίας μας, τόσο περισσότερο μένουμε απασχολημένοι (διάβασμα, μουσική, ακόμη και δουλειές του σπιτιού) και αφήνουμε μακριά από τη σκέψη μας το φαγητό.