Το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης (ΕΣΡ) επέβαλε πρόστιμα συνολικού ύψους 730.000 ευρώ σε κανάλια που διαφήμισαν τις κηραλοιφές του προέδρου της «Ελληνικής Λύσης», Κυριάκου Βελόπουλου.

Πρόκειται για τους σταθμούς Alert, Epsilon, Extra και Kontra Αττικής, ΑΕ Channel, Βεργίνα Θεσσαλονίκης και Best TV Μεσσηνίας.

Κάθε σταθμός θα πρέπει να καταβάλει το ποσό των 25.000 ευρώ.

Η παραβίαση έχει να κάνει με «-εκ προθέσεως- την συνταγματικώς επιβαλλόμενης απαγόρευσης μετάδοσης μηνυμάτων που θα μπορούσαν να παραπλανήσουν το κοινό ως προς τις προστατευτικές ιδιότητες προϊόντων και να θέσουν σε κίνδυνο την ανθρώπινη ζωή και υγεία».

Οι περισσότεροι ωστόσο, οι Κόσμος TV Δωδεκανήσων, Αιγαίο TV Δωδεκανήσων, Super B Αχαΐας, Σητεία TV Λασιθίου, Notos TV Ηρακλείου, Ένα TV Φθιώτιδας, TV 10 Τρικάλων, Βήμα TV Ιωαννίνων, Θράκη ΝΕΤ Έβρου, TV Ροδόπη, Δίκτυο TV Σερρών, Κρήτη TV 1 Χανίων, Άλφα Τηλεόραση Δράμας, Δίκτυο 1 Καστοριάς, Alert Αττικής, TRT Μαγνησίας, PLP TV Ηλείας και Ίριδα TV Δωδεκανήσου τιμωρήθηκαν με 30.000 ευρώ ο καθένας για «εκ προθέσεως» αποστολή στο ΕΣΡ διαφορετικής ροής από εκείνη που πραγματικά έπαιξαν, στη ζώνη όπου προέβαλαν την εκπομπή «Κόντρα και Ρήξη».

Σύμφωνα με το ΕΣΡ, η ενέργεια των παραπάνω καναλιών έγινε «με προφανή στόχο να παραπλανήσει την ελέγχουσα αρχή και να καταστήσει πρακτικώς ανέφικτη την άσκηση των συνταγματικώς επιβαλλόμενων αρμοδιοτήτων της επί του περιεχομένου του προβαλλόμενου προγράμματος».

Τέλος. ποινή 15.000 ευρώ επιβλήθηκε στο Σύρος TV 1 Κυκλάδων για παράβαση των διατάξεων περί «απαγόρευσης της άνευ αδείας αναμετάδοσης του προγράμματος άλλου παρόχου περιεχομένου», καθώς αναμετέδωσε την επίμαχη εκπομπή μέσω της Web TV του Alert.