Εταιρεία Κρητικός: Υλοποιεί το επενδυτικό και αναπτυξιακό πλάνο της, ενισχύοντας το δίκτυο της
Προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής «Cretan Retail Management Παντοπωλεία Κρήτης Α.Ε.»
Μετά από μια δεκαετή, πολύ επιτυχημένη και δημιουργική σύμπλευση με την οικογένεια του ΕΛΟΜΑΣ, πλέον συνεχίζουν αυτόνομα από αρχές του 2021, τα super market Κρητικός, με τον επικεφαλής Άγγελο Κρητικό.
Η εταιρία, υλοποιώντας το επενδυτικό και αναπτυξιακό της πλάνο, προέβη στην απόκτηση ποσοστού 49% της θυγατρικής «Cretan Retail Management Παντοπωλεία Κρήτης Α.Ε.», η οποία εδρεύει στους Μαλάδες Ηρακλείου Κρήτης, εξυπηρετώντας πάνω από140 καταστήματα και κατέχοντας πλέον το 100% των μετοχών της.
Με την κίνησή αυτή προσβλέπει στην ενίσχυση της παρουσίας της σε ολόκληρη την περιφέρεια της Κρήτης μέσα από το επιτυχημένο μοντέλο της C.R.M.Αριάδνη, επεκτείνοντας το δίκτυο της τόσο στην συγκεκριμένη περιοχή όσο και σε άλλα σημεία στην Ελλάδα.
Πλέον, με την απορρόφηση της CRM, η Κρητικός θα δραστηριοποιείται σε 27 νομούς της χώρας, αριθμώντας πάνω, από 370 καταστήματα, 6 κέντρα διανομής και περισσότερους από 2.500 εργαζόμενους, με στόχο το 2021 να ξεπεράσει τα 400 εκατ. ευρώ σε τζίρο.
Παράλληλα, με δυνατό πλάνο προσφορών σε όλα τα είδη του νοικοκυριού, κάθε μέρα, όλο το χρόνο και ενέργειες επιβράβευσης της εμπιστοσύνης των πελατών, μέσω της κάρτας Club, έχει σκοπό να φτάνει σε ακόμη περισσότερες γειτονιές σε όλη την Ελλάδα.
Ταυτοχρόνως, με τη νέα εταιρική ταυτότητα που εμπνέεται από τη σπείρα, κεντρικό στοιχείο του λογοτύπου, αλλά και από τα παραδοσιακά μοτίβα στις συσκευασίες και τον διάκοσμο των παραδοσιακών παντοπωλείων, δίνει έμφαση στην ανάδειξη της μαναβικής ως τη φρουταγορά της γειτονιάς.
Με αυτόν τον τρόπο, εκφράζονται οι βασικές αξίες της Κρητικός, η αυθεντικότητα, η ποιότητα, η οικονομία, η εμπιστοσύνη, η προσωπική φροντίδα και εξυπηρέτηση, με νέα σύγχρονα κανάλια επικοινωνίας.
Τέλος, με καινοτόμες δράσεις, εξελίσσει διαρκώς τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της, ώστε να είναι με τον καλύτερο δυνατό τρόπο… κάθε μέρα δίπλα στους πελάτες της, με ολοένα αυξανόμενη γκάμα προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας και την καλύτερη σχέση ποιότητας-τιμής με τα επιλεγμένα προϊόντα Ελλήνων παραγωγών «Θησαυροί της Ελλάδας».