Οικονομία

Εθνική Τράπεζα: Το νέο πρόσωπο του τραπεζικού κολοσσού μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας

Στόχος της Τράπεζας, να περάσει στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας

Εθνική Τράπεζα: Το νέο πρόσωπο του τραπεζικού κολοσσού μέσω της ψηφιακής τεχνολογίας

Του Γιάννη Χαλκιαδάκη

Στη νέα καινοτόμο υπηρεσία Digital Customer Onboarding, τη δυνατότητα δηλαδή σε φυσικά πρόσωπα, να γίνουν πελάτες της τράπεζας από το κινητό τους, χωρίς να απαιτείται επίσκεψη στο κατάστημα, αναφέρθηκε ο διευθύνων σύμβουλος της Εθνικής Παύλος Μυλωνάς, παρουσιάζοντας τις νέες υπηρεσίες που προσφέρει στους πελάτες της, σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε.

«Σήμερα
είμαστε εδώ για να δείξουμε πώς αλλάζουμε την Εθνική Τράπεζα», είπε ο κ.
Μυλωνάς, παρουσιάζοντας στους τραπεζικούς συντάκτες τη νέα υπηρεσία, που εισάγεται
για πρώτη φορά στην ελληνική αγορά.

Συνεχίζοντας ο CEO του ομίλου, αφού υποστήριξε πως θέλει να μοιραστεί με όλους το όραμα για την ψηφιακή εξέλιξη και το μετασχηματισμό στη σύγχρονη Εθνική του μέλλοντος, υπογράμμισε ότι «αξιοποιώντας, όλο και περισσότερο, τα εργαλεία που μας προσφέρει η τεχνολογία θέλουμε η Τράπεζα να περάσει γρήγορα στην εποχή της ψηφιακής οικονομίας.

Να εξελιχθεί σε μια Τράπεζα που βελτιώνει την καθημερινότητα του πολίτη, προσφέροντάς του ταυτόχρονα την ασφάλεια και σταθερότητα που απαιτείται σε όλο το φάσμα των τραπεζικών προϊόντων»

Παίρνοντας τον λόγο, η γενική διευθύντρια Λιανικής Τραπεζικής Χριστίνα Θεοφιλίδη, μίλησε για τον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη παροχή υπηρεσιών μέσα από ψηφιακές τεχνολογίες, πως «αποτελούν μονόδρομο αν θέλουμε να είμαστε ανταγωνιστικοί, ανταποδοτικοί και να απαντάμε άμεσα και με σύγχρονο τρόπο στις ανάγκες των πελατών μας».

Κατόπιν ο Digital Strategy Δημήτρης Πλέσσας, έδωσε έμφαση στις δυνατότητες που ανοίγονται στους νέους 18-24, οι οποίοι χρησιμοποιούν μόνο τα κινητά τους, ενώ ο NBG Group CIO Στράτος, Μολυβιάτης, έκανε λόγο για τη νέα σημαντική πρωτοβουλία της Τράπεζας, το πρόγραμμα Internship "i-work@nbg", που απευθύνεται σε ταλαντούχους προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές της Πληροφορικής.

Στη συνέχεια, οι ομιλητές απάντησαν σε σειρά ερωτήσεων, διευκρινίζοντας πως μέσω του νέου Mobile Banking, οι ιδιώτες πελάτες μπορούν να διαχειρίζονται άμεσα τα χαρακτηριστικά ασφαλείας των χρεωστικών τους καρτών, την εκ νέου ενεργοποίηση, δήλωση απώλειας-κλοπής και επανέκδοση, και διαχείριση ορίων αγορών.

Μάλιστα απαντώντας σε αντίστοιχη ερώτηση της «Βραδυνής της Κυριακής», εξήγησαν πως στόχος είναι η επέκταση των νέων υπηρεσιών και στις επιχειρήσεις, ώστε να μην χρειάζεται η φυσική παρουσία του επιχειρηματία, στο γκισέ των τραπεζών και όλα να γίνονται online.

Τέλος
στο περιθώριο της συνέντευξης,
απαντώντας εκ νέου στην «ΒτΚ», ο κ. Μυλωνάς εξέφρασε την ικανοποίησή του
για τη φετινή χρονιά, επισήμανε όμως
τις διαχρονικές δυσκολίες που
παρουσιάζουν τα «κόκκινα δάνεια»

Δείτε επίσης