Ελλάδα

Πολιτική

Οικονομία

Επιχειρήσεις

Εκκλησία

Υγεία

Αυτοκίνητο

Το άρθρο της ημέρας

Άρθρογραφία

Συνεντεύξεις

Social Life με την Τίνα

EV VOLVO XC40 : Το αμιγώς ηλεκτρικό

Το στρατηγικό προσανατολισμό της προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον παρουσιάζει την Τετάρτη 16 Οκτωβρίου, η Volvo Cars, για δεύτερη φορά μέσα σε αυτό το έτος, επιλέγοντας να εστιάσει   σε ένα θέμα που είναι εξαιρετικά σημαντικό για την εταιρία, καθώς μετά το Safety Moment, στρέφει τώρα την προσοχή της   στη Βιωσιμότητα.

Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος και CEO της Volvo Cars Håkan Samuelsson, ο διευθυντής Τεχνολογίας Henrik Green, και οι επικεφαλής περιοχής EMEA και Παγκόσμιων Εμπορικών Δραστηριοτήτων Björn Annwall  και Προμηθειών Martina Buchhauser, προχωρούν στην  online παρουσίαση του ηλεκτρικού XC40, του πρώτου αμιγώς ηλεκτρικού οχήματος.

Παρέχει πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας για τον οδηγό

Ειδικότερα, το νέο μοντέλο της φίρμας παρέχει πρωτοποριακά συστήματα ασφάλειας για τον οδηγό, καθώς στη προσπάθεια για την αύξηση της ασφάλειας που παρέχουν τα αυτοκίνητα στους επιβάτες, στους μοτοσικλετιστές και στους πεζούς, πρωταγωνιστεί η Volvo. Μάλιστα, οι Σουηδοί επιστήμονες αναζήτησαν τις καλύτερες επιλογές για την διαμόρφωση του αμαξώματος του καινοτομικού μοντέλου μηδενικών ρύπων και αναθεώρησαν την βασική δομή των αυτοκινήτων που έχουν απαλλαγεί από τους κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Το ηλεκτρικό σύστημα κίνησης του  XC40 έχει ενσωματωθεί στο πίσω μέρος της δομής του αμαξώματος του αυτοκινήτου για να κατανείμει καλύτερα τις δυνάμεις σε περίπτωση σύγκρουσης. Με αυτή την φιλοσοφία δομής, μένουν μακριά από την καμπίνα οι αναπτυσσόμενες δυνάμεις από την σύγκρουση και μειώνεται  η πίεση στους επιβάτες, σε περίπτωση ατυχήματος.

Η μετωπική δομή της μπαταρίας-powered  έχει πλήρως επανασχεδιαστεί

Η  Volvo δήλωσε ότι η μετωπική δομή της μπαταρίας-powered έκδοση XC40 της έχει πλήρως επανασχεδιαστεί και ενισχυθεί επειδή η νέα έκδοση του compact SUV δεν θα έχει πλέον κινητήρα εσωτερικής καύσης.
Οι αλλαγές περιλαμβάνουν την τοποθέτηση της μπαταρίας ιόντων λιθίου του αυτοκινήτου σε ένα κλωβό ασφαλείας που αποτελείται από ένα πλαίσιο αναβαθμισμένης τεχνολογίας αλουμινίου. Επιπλέον, η μπαταρία έχει ενσωματωθεί στη μέση της δομής του αμαξώματος του αυτοκινήτου, δημιουργώντας μια ενσωματωμένη ζώνη θωράκισης γύρω από αυτό. Πέρσι, το XC40 με κινητήρα εσωτερικής καύσης (βενζίνη, ντίζελ) έλαβε την κορυφαία βαθμολογία ασφαλείας της EuroNCAP με πέντε αστέρια και κατέκτησε τον τίτλο «Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς» και είναι η πρώτη φορά που η μάρκα πήρε αυτή την διάκριση στη 92χρονη ιστορία της.

Αποτελείται από μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες

Ωστόσο, το πλήρες ηλεκτρικό XC40, είναι επίσης το πρώτο Volvo εξοπλισμένο με ένα νέο προηγμένο σύστημα υποβοήθησης οδηγού που αποτελείται από μια σειρά από ραντάρ, κάμερες και αισθητήρες. Το σύστημα είναι κλιμακωτό, καθιστώντας δυνατή τη διαρκή βελτίωση της ικανότητας του αυτοκινήτου να οδηγείται χωρίς την παρέμβαση του οδηγού. Ουσιαστικά είναι ένα σημαντικό βήμα για την ανάπτυξη της αυτόνομης οδήγησης. Βέβαια, το υπάρχον XC40, με κινητήρα εσωτερικής καύσης(βενζίνη, ντίζελ), βασίζεται στην Compact Modular Architecture (CMA), και προσφέρει δυνατότητες αυτόνομης οδήγησης επιπέδου 2. Πρόκειται για ημιαυτόνομα συστήματα υποβοήθησης οδηγού που μπορούν να κατευθύνουν και να φρενάρουν το SUV όσο ο οδηγός παραμένει σε πλήρη έλεγχο.
Η αυτοκινητοβιομηχανία δήλωσε ότι θα προσφέρει τελικά την αυτονομία του επιπέδου 4 στη δεύτερη γενιά της κλιμακωτής αρχιτεκτονικής προϊόντων (SPA 2), η οποία θα κάνει το ντεμπούτο της με την κυκλοφορία της νέας γενιάς του XC90 το 2021.

Έναρξη της πιο μεγάλης αλλαγής στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας

Το SUV XC90, είναι η ναυαρχίδα της πολυτελούς σουηδικής μάρκας και η προσθήκη στη γκάμα της φίρμας σήμανε την έναρξη της πιο μεγάλης αλλαγής στην ιστορία της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Παράλληλα, η Volvo ανακοίνωσε ότι δεν θα προσφέρει αυτονομία επιπέδου 3, στα μοντέλα της, γιατί θεωρεί πως η συγκεκριμένη τεχνολογία έχει αρκετά κενά στον τομέα της ασφάλειας, καθώς ο οδηγός πρέπει να είναι έτοιμος να αναλάβει μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα τον έλεγχο του αυτοκινήτου, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης.
Ταυτοχρόνως, η αυτοκινητοβιομηχανία αποφάσισε να δαπανήσει από 18 έως 27 δις ευρώ, για την εξέλιξη της αυτόνομης τεχνολογίας οδήγησης από το 2017 έως και το 2022.

Εξοπλίζονται με την πρωτοποριακή τεχνολογία Connected Safety

Πιο αναλυτικά, την επαναστατική τεχνολογία διασύνδεσης για την ασφάλεια, λανσάρει σε όλη την γκάμα της η Volvo, που επιτρέπει στα μοντέλα της   να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο το ένα με το άλλο, μέσω ενός δικτύου cloud, αποτελώντας   πρωτιά για την αυτοκινητοβιομηχανία. Συγκεκριμένα, τον περασμένο μήνα, η Volvo έκανε μία σειρά ανακοινώσεων με στόχο την υποστήριξη της συμπεριφοράς των οδηγών και την ασφαλέστερη οδήγηση. Από το 2020, όλα τα Volvo θα έχουν περιορισμό ταχύτητας στα 180 km/h. Ξεκινώντας από τις αρχές της επόμενης δεκαετίας, η εταιρεία θα εξοπλίσει τα μοντέλα της με εσωτερικές κάμερες και άλλους αισθητήρες που θα εποπτεύουν τον τρόπο οδήγησης και θα επιτρέπουν στο αυτοκίνητο να παρεμβαίνει εφόσον ένας οδηγός βρίσκεται αναμφίβολα υπό την επίδραση ουσιών ή έχει αποσπαστεί η προσοχή του και κινδυνεύει να εμπλακεί σε ατύχημα με σοβαρές συνέπειες.

Η Volvo καλεί και τους άλλους κατασκευαστές αυτοκινήτων να συμμετάσχουν, για να επωφεληθούν οι οδηγοί όλων των αυτοκινήτων, υλοποιώντας   ένα επιπλέον βήμα του οράματός της για τη βελτίωση της οδικής ασφάλειας. Η τεχνολογία Connected Safety επιτρέπει στα μοντέλα της Volvo να επικοινωνούν σε πραγματικό χρόνο το ένα με το άλλο, μέσω ενός δικτύου cloud, ώστε να προειδοποιούνται οι οδηγοί για ολισθηρά οδοστρώματα και άλλους κινδύνους που βρίσκονται στο δρόμο τους.

Η βιογραφία του Κ. Μήτση

Social life με την Τίνα