Ήταν ένας συναρπαστικός αγώνας με στρατηγικές αποφάσεις και πολλές στενές μάχες, με τον Verstappen να επικρατεί τελικά του Hamilton για τη μάχη της πρώτης θέσης και να διευρύνει το προβάδισμά του από το Βρετανό πρωταθλητή στους 12 βαθμούς.

Ξεκινώντας από την pole position, ο Max αντιμετώπισε υπερστροφή στη στροφή 1 που τον ανάγκασε να χάσει τη στροφή 2.

Έτσι έδωσε το προβάδισμα στον Lewis Hamilton, με τον Perez και τον Gasly να κατέχουν την τέταρτη και έκτη θέση αντίστοιχα.

Στον 18 γύρο, αντιδρώντας στο γρήγορο pit stop της Mercedes, ο Verstappen μπήκε στα pit και βγήκε μπροστά από τον Bottas ενώ στον επόμενο γύρο κατόρθωσε να περάσει τον Hamilton που έκανε το δικό του pit stop.

Η συνεχόμενη πίεση των δύο πιλότων της Mercedes στον Max προκάλεσε σε όλους ανησυχία για την απόδοση των ελαστικών.

Η Red Bull πήρε τη γενναία απόφαση στον γύρο 32 και ενώ ο Max ήταν πρώτος μπήκε στα pit για να αλλάξει ξανά ελαστικά βάζοντας τη μεσαία γόμα με στόχο να κυνηγήσει τα τρία προπορευόμενα μονοθέσια και να τα περάσει.  

Μετά τη δεύτερη στάση, ο Max πέρασε τον Checo και κυνήγησε τις δυο Mercedes κάνοντας συνεχόμενους ταχύτερους γύρους.

Φτάνοντας τον Bottas με εννέα ακόμα γύρους για το πέσιμο της καρό σημαίας κατόρθωσε να τον προσπεράσει εύκολα όμως υπήρχε ακόμα μεγάλο χάσμα για τον Hamilton.

Ο Checo επίσης έφτασε και προσπέρασε τον Bottas, με μια γενναία κίνηση από το εξωτερικό της στροφής Signes για να πάρει την τρίτη θέση.

Τελικά ο Verstappen έφτασε πίσω από τον Hamilton δύο γύρους πριν το τέλος και με μια αποφασιστική κίνηση τον προσπέρασε για να πάρει την τρίτη του νίκη στη σεζόν.

Έχοντας και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα, επεκτείνει το προβάδισμά του στο πρωτάθλημα σε 12 βαθμούς.

Με τη Red Bull να σκοράρει 41 από τους μέγιστους 44 βαθμούς, το προβάδισμα στο πρωτάθλημα των κατασκευαστών έχει επίσης επεκταθεί σε 37 βαθμούς έναντι της Mercedes.

Τα σημεία κλειδιά του αγώνα

Ο οδηγός της Red Bull, Max Verstappen κέρδισε στο Γαλλικό Grand Prix χάρη σε μια ασυνήθιστη στρατηγική δυο αλλαγών από P Zero κίτρινη/μέση γόμα σε P Zero λευκή/σκληρή γόμα και σε μέση ξανά. Ο Verstappen ήταν ο μόνος από τους πρωτοπόρους που πραγματοποίησε δυο αλλαγές. Ανέκτησε δε το προβάδισμα στον αγώνα ένα γύρο πριν την καρό σημαία.

Ο οδηγός της Mercedes, Lewis Hamilton πήρε προβάδισμα στην πρώτη στροφή, αλλά όταν ο Verstappen άλλαξε για δεύτερη φορά ελαστικά, επέλεξε να μείνει έξω ακολουθώντας τακτική μιας αλλαγής από μέση σε σκληρή γόμα: Ήταν η τακτική που ακολούθησε η πλειοψηφία των οδηγών. Ο Charles Leclerc ήταν ο άλλος οδηγός που έκανε δυο αλλαγές, αλλά τερμάτισε 16ος.

Η πλειοψηφία των οδηγών, ανάμεσά τους και οι δέκα πρώτοι στην εκκίνηση, χρησιμοποίησαν αρχικά τη μέση γόμα. Οι οδηγοί των Aston Martin, Alfa Romeo και οι Esteban Ocon με Alpine, Nikita Mazepin με Haas εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα αλλά κανείς τους δεν έβαλε τη μαλακή γόμα κατά τη διάρκεια του αγώνα.

Οι πρώτοι οχτώ στην τελική κατάταξη εκκίνησαν με τη μέση γόμα. Ο οδηγός της Aston Martin, Sebastian Vettel στην 9η θέση ήταν ο πρώτος απ’ όσους είχαν διαφορετική στρατηγική. Διένυσε στην αρχή 37 γύρους με τη σκληρή γόμα, προτού αλλάξει σε μέση και τερματίσει τελικά 9ος μπροστά από τον έτερο οδηγό της ομάδας του που είχε ίδια στρατηγική.

Οι θερμοκρασίες ήταν σημαντικά χαμηλότερες απ’ ότι τις προηγούμενες μέρες καθώς έβρεξε την Κυριακή το πρωί. Η πίστα στέγνωσε ως την ώρα του αγώνα όμως το νερό ξέπλυνε την επιφάνεια του οδοστρώματος από τη γόμα που είχε στρωθεί. Η θερμοκρασία αέρα ήταν στους 27 βαθμούς Κελσίου, η θερμοκρασία οδοστρώματος στους 37 βαθμούς Κελσίου: 15 βαθμούς πιο κάτω από τις δοκιμές.

Η συμπεριφορά του κάθε ελαστικού

ΣΚΛΗΡΗ C3: Οι περισσότεροι οδηγοί τη χρησιμοποίησαν στο δεύτερο μέρος του αγώνα που επέλεξαν να είναι μεγαλύτερο. Ο Vettel διένυσε μ’ αυτή πολλούς γύρους στην αρχή του αγώνα. Αυτή η γόμα επέτρεψε σε κάποιους οδηγούς να συμπληρώσουν 37 γύρους, ο Hamilton χρησιμοποιώντας την, έδωσε μάχη για τη νίκη στο φινάλε.

MEΣΗ C4: Αποδείχτηκε σημείο κλειδί στη νίκη του Verstappen καθώς η Red Bull αποφάσισε να εφαρμόσει στρατηγική δυο αλλαγών με ένα σπριντ στο τελευταίο μέρος, ως τη σημαία. Ο οδηγός της McLaren, Lando Norris επίσης χρησιμοποίησε με επιτυχία αυτό το ελαστικό, διένυσε μεγάλη απόσταση στην αρχή και έβαλε τη σκληρή γόμα στο τέλος, κατορθώνοντας να τερματίσει 5ος.  

ΜΑΛΑΚΗ C5: Δε χρησιμοποιήθηκε κατά τη διάρκεια του αγώνα λόγω συνθηκών (η πίστα είχε ξεπλυθεί από τη βροχή) που ευνοούσαν τις σκληρότερες γόμες έναντι της P Zero κόκκινης/μαλακής που έχει μικρότερη αντίσταση στην παραμόρφωση λόγω τοπικής υπερθέρμανσης.