F1 GP Τουρκίας: Προεπισκόπηση
H δράση στο Istanbul Park επιστρέφει για το 14ο F1 Grand Prix της χρονιάς με τον τελευταίο αγώνα στην Τουρκία να γίνεται πίσω στο 2011
Το Istanbul Park είναι μια ξεχωριστή πίστα για την Pirelli, καθώς το 2011 έκανε το ντεμπούτο της στη σύγχρονη εποχή της F1.
Για τον φετινό αγώνα στην πίστα της Κωνσταντινούπολης, επιλέχθηκαν οι τρεις πιο σκληρές γόμες της γκάμας: η C1 ως P Zero (λευκή/σκληρή), η C2 ως P Zero (κίτρινη/μέση), και η C3 ως P Zero (κόκκινη/μαλακή).
Για δεύτερη φορά φέτος μετά την Πορτογαλία θα είναι ελαφρά διαφοροποιημένος ο αριθμός των σετ.
Οι οδηγοί θα έχουν επτά σετ μαλακής γόμας, τρία σετ μέσης γόμας και τρία σετ σκληρής γόμας. Κανονικά είναι οχτώ σετ μαλακής, τρία σετ μέσης και δυο σετ σκληρής γόμας.
Όμως η πίστα της Τουρκίας είναι πολύ απαιτητική οπότε χρειάζονται περισσότερα σκληρά ελαστικά: Καταπόνηση, ελκτική πρόσφυση, κάθετη δύναμη αλλά και πλευρικές δυνάμεις όλα είναι πολύ ψηλά.
Η διαβόητη στροφή 8 είναι ξακουστή για τις απαιτήσεις της. Μια παρατεταμένη αριστερή στροφή με πολλές κορυφές, που είναι παρόμοια με τη στροφή 3 στο Sochi (ήταν πηγή έμπνευσης η στροφή 8 στην Τουρκία για τη στροφή 3 στο Sochi).
Τα ελαστικά υπόκεινται σε μεγάλα φορτία, ειδικά το εμπρός δεξί.
Η διαδρομή στρώθηκε ξανά με άσφαλτο πρόσφατα και κανείς δεν ξέρει πως ακριβώς θα είναι αυτή η άσφαλτος. Καθώς δεν υπάρχουν ακριβή στοιχεία έγινε η πιο συντηρητική επιλογή.
Δεν θα υπάρχουν αγώνες υποστήριξης κατά τη διάρκεια του τριημέρου, οπότε μπορεί η πίστα να μην παρέχει κράτημα και να είναι ακάθαρτη ειδικά την Παρασκευή.