Με τον Hamilton στην Ουγγαρία να πετυχαίνει την 90η pole και την 86η νίκη σε Grand Prix και να είναι πραγματικά σαρωτικός, αλλά και τον Bottas να τερματίζει στη δεύτερη θέση, η Mercedes δείχνει να είναι πραγματικά ασταμάτητη και στην πιο περίεργη χρονιά για την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Με τα έως τώρα δεδομένα από τους τρεις αγώνες, δείχνει να είναι μία πολύ εύκολη χρονιά για τη Mercedes (η Ferrari έχει ήδη ρίξει… λευκή πετσέτα για το 2020), και αν δεν υπήρχαν κάποια λάθη και κάποιες άτυχες στιγμές στους πρώτους αγώνες, ίσως, να μιλούσαμε για απόλυτη έως τώρα επικράτηση (1-2) της γερμανικής ομάδας και στους τρεις αγώνες!

Το πρωτάθλημα αυτό το Σαββατοκύριακο μεταφέρεται στην πίστα του Silverstone στη Μεγάλη Βρετανία, όπου θα γίνουν συνεχόμενα τα επόμενα δύο Grand Prix (2 και 9 Αυγούστου). Όσον αφορά στο GP της Ισπανίας στην Καταλονία (16 Αυγούστου), τα πράγματα είναι αμφίβολα ως προς την διεξαγωγή του, ύστερα από τη συνεχή αύξηση των κρουσμάτων του κορωνοϊού τις τελευταίες εβδομάδες στην περιοχή.

Από κορωνοϊό χτυπήθηκε και ο Sergio Perez, με τον πιλότο της Racing Point να έχει διαγνωσθεί θετικός και στο δεύτερο τεστ για Covid-19. Τη θέση του Perez για το GP της Βρετανίας θα πάρει ο Nico Hulkenberg.      

Η επιλογή των ελαστικών της Pirelli

– Έγιναν δυο διαφορετικές επιλογές ελαστικών για τους δυο συνεχόμενους αγώνες στο Silverstone. Για το Βρετανικό Grand Prix που έχει ως χορηγό ονόματος την Pirelli αυτό το Σαββατοκύριακο, επιλέχθηκαν οι γόμες: C1 ως P Zero άσπρη/σκληρή, C2 ως P Zero κίτρινη/μέση, και C3 ως P Zero κόκκινη/μαλακή. Μια βδομάδα αργότερα στο επετειακό Grand Prix για τα 70 χρόνια, η επιλογή είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή: γόμα C2 ως σκληρή, γόμα C3 ως μέση και γόμα C4 ως μαλακή. Αυτό προσθέτει στην ιστορία της Formula 1: Για πρώτη φορά γίνονται δυο διαφορετικές επιλογές γομών για δυο συνεχόμενους αγώνες στην ίδια τοποθεσία.

– Η επιλογή αυτή έγινε για να προστεθεί ένας απρόβλεπτος παράγοντας από τον έναν αγώνα στον άλλο. Έτσι οι ομάδες θα χρειαστεί να σκεφτούν ξανά τη στρατηγική τους για το δεύτερο Σαββατοκύριακο, στο Silverstone.

– Κατά το πρώτο ημίωρο του FP2 στο 70στο Επετειακό Grand Prix, όλες οι ομάδες θα δοκιμάσουν πρωτότυπα ελαστικά 13 ιντσών για τη νέα χρονιά. Η Pirelli ετοιμάζει το σχέδιο ώστε να αξιολογήσει την εξέλιξη των ελαστικών για το 2021: Θα είναι η τελευταία χρονιά με ελαστικά 13 ιντσών για τη F1.

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΔΙΑΔΡΟΜΗΣ

– Το Silverstone είναι ο πρώτος φετινός αγώνας όπου τα ελαστικά θα δοκιμαστούν πραγματικά σκληρά. Γι’ αυτό και είναι η πρώτη φορά φέτος που παρουσιάζεται η πιο σκληρή γόμα της γκάμας, η C1. Αυτό οφείλεται στα μεγάλα ενεργειακά φορτία που μεταφέρονται διαμέσου των ελαστικών στις παρατεταμένες και πολύ γρήγορες στροφές, όπως το σύμπλεγμα Maggots και Becketts που φορτίζει τα ελαστικά με συνδυασμό δυνάμεων G.

– H πίστα του Silverstone έχει στρωθεί με νέο ασφαλτοτάπητα δυο φορές τα τελευταία δυο χρόνια. Σε σχέση με την περσινή χρονιά η επιφάνεια είναι λίγο πιο «ώριμη» με λιγότερη ολισθηρότητα καθώς η πίσσα κατακάθεται. Η τραχύτητα του οδοστρώματος βρίσκεται στο μέσο όρων των πιστών που περιλαμβάνονται στο πρόγραμμα.

MARIO ISOLA – ΕΠΙΚΕΦΑΛΗΣ F1 ΚΑΙ ΑΓΩΝΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ

«Με δυο αγώνες στην ίδια τοποθεσία, σε μια πίστα που οι ομάδες γνωρίζουν καλά είναι σημαντικό για μας να προσπαθήσουμε, να εισάγουμε ένα επιπρόσθετο στοιχείο για το δεύτερο αγώνα. Γι’ αυτό το λόγο η επιλογή γομών για το επετειακό Grand Prix των 70 ετών, είναι ένα επίπεδο πιο μαλακή. Η επιλογή για τον πρώτο αγώνα είναι ίδια με την περσινή. Γενικά μιλώντας αναμένουμε να οδηγήσει σ’ ένα ή δυο πιτ στοπ. Για το δεύτερο αγώνα, εξαρτάται από τη στρατηγική του κάθε οδηγού, αλλά περιμένουμε κυρίως δυο αλλαγές ελαστικών. Η συλλογή δεδομένων για τη γόμα C4 θα είναι η μεγάλη πρόκληση του Silverstone και το κλειδί για το δεύτερο αγώνα. Προφανώς οι ομάδες θα έχουν πολλές πληροφορίες για τις άλλες δυο γόμες, C2 και C3. Tο Silverstone είναι χαρακτηριστικό παράδειγμα υψηλών πλευρικών φορτίων, μεγάλα ποσά ενέργειας μεταφέρονται μέσω των ελαστικών οπότε το να αποφύγεις την υπερθέρμανση και να διαχειριστείς την πτώση απόδοσης, λόγω θερμικής καταπόνησης είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Εν τέλει τα ελαστικά μας για το 2021, θα αξιολογηθούν για μισή ώρα στο Silverstone απ’ όλες τις ομάδες, οπότε έχουμε πολλά θέματα που θα μας απασχολήσουν κατά τη διάρκεια των δυο αυτών Σαββατοκύριακων».

F1 Grand Prix Βρετανίας – Το πρόγραμμα

Παρασκευή 31 Ιουλίου

Ελεύθερες δοκιμές (FP1): 13.00-14.30

Ελεύθερες δοκιμές (FP2): 17.00-18.30

Σάββατο 1 Αυγούστου

Ελεύθερες δοκιμές (FP3): 12.00-13.00

Κατατακτήριες: 16.00-17.00

Κυριακή 2 Αυγούστου

Αγώνας: 16.10