Τη δυναμική της πορεία στη χώρα μας, αυξάνοντας τόσο τις συνολικές της πωλήσεις όσο και το μερίδιο που κατέχει στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου,  κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, συνεχίζει η Ford Motor Ελλάς, με τον  πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο Νίκο Νοταρά.

Συγκεκριμένα, διαθέτοντας μια ολοκληρωμένη γκάμα μοντέλων και με σημείο αναφοράς το δημοφιλές Puma, η Ford κατέγραψε τους πρώτους τρεις μήνες του 2021 αύξηση πωλήσεων που ποσοστιαία έφτασε στο 70,7% σε σχέση με την επίδοση της αντίστοιχη περιόδου του περασμένου έτους.

Μάλιστα, το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2021, η μάρκα αύξησε και το μερίδιο που κατέχει  συνολικά στην ελληνική αγορά, αγγίζοντας το εντυπωσιακό 5,8%. Το Puma, το μοντέλο που συνέβαλε καθοριστικά σε αυτή την επιτυχία, φιγουράρει σταθερά στις τρεις πρώτες θέσεις στην κατηγορία του.

Το δημοφιλέςB-SUV είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα με την πιο προηγμένη και πλήρη γκάμα εκδόσεων, καθώς κάτω από τον καπό του βρίσκεται ο πολυβραβευμένος 1.0 EcoBoost κινητήρας βενζίνης, ενώ ιδιαίτερα αισθητή είναι η παρουσία των εκδόσεων EcoBoost Hybrid, εξασφαλίζοντας επιδόσεις, οδηγική απόλαυση και οικονομία καυσίμου.

Φυσικά διατίθεται και σε πετρελαιοκίνητες εκδόσεις EcoBlue Hybrid, αλλά και στην κορυφαία ST των 200 ίππων, η οποία φέρει την υπογραφή της Ford Performance.

Παράλληλα, στην Ευρώπη, σχεδόν 1 στα 2 επιβατικά μοντέλα που διέθεσε η Ford  την περίοδο Ιανουάριος – Μάρτιος 2021 ήταν εξηλεκτρισμένα, ενώ το 51% ανήκε στην κατηγορία των SUV οχημάτων.

Με 121.000 πωλήσεις στο πρώτο τρίμηνο και βελτιωμένη απόδοση κατά 33% σε σχέση με πέρσι, η Ford ανεδείχθη η Νο 1 μάρκα στην Ευρώπη στην κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV).

Ταυτοχρόνως, σε μια αγορά αυτοκινήτου που κατέγραψε βελτίωση το πρώτο τρίμηνο του έτους της τάξης του 4,4%, η Ford Ευρώπης κατάφερε να αυξήσει τις πωλήσεις της κατά 7,7% σε σχέση με τα επίπεδα της αντίστοιχης περιόδου του 2020.

Έτσι,  καταγράφοντας στο σύνολο 259.809 πωλήσεις νέων οχημάτων, η Ford επιβεβαίωσε για μία ακόμα φορά τη δυναμική αλλά και την πληρότητα των προτάσεων της γκάμας της τόσο στην κατηγορία των επιβατικών οχημάτων, όσο και σε εκείνη των επαγγελματικών.

Στην πρώτη περίπτωση, το δημοφιλέστερο μοντέλο για την Ford ήταν το Puma, το οποίο κέρδισε στη γηραιά ήπειρο την εμπιστοσύνη 39.573 νέων πελατών κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, ενώ  ήταν το δημοφιλέστερο σε πωλήσεις μοντέλο στην κατηγορία του στις αγορές της Ιταλίας και του Ην. Βασιλείου.

Βασιζόμενη στην ισχυρή απήχησή του, αλλά και στην εξαιρετική δυναμική που επιδεικνύουν στις επιμέρους αγορές τα νέα Kuga και Explorer, το ποσοστό που κατέλαβαν οι SUV προτάσεις στο σύνολο των Ευρωπαϊκών της πωλήσεων στο πρώτο τρίμηνο του έτους έφτασε στο 51%.

Ταυτοχρόνως, τα κορυφαία στο είδους τους Transit, Transit Courier, Transit Connect και Transit Custom αποτέλεσαν τον βασικό πυλώνα για την Ford για την κατάκτηση μιας ακόμα εμπορικής πρωτιάς στην Ευρώπη στη δημοφιλή κατηγορία των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV – Light Commercial Vehicles).

Τέλος, κατά τη διάρκεια του πρώτου τριμήνου του έτους, η Ford ήταν η Νο 1 σε πωλήσεις μάρκα στην Ευρώπη στην κατηγορία καταγράφοντας 121.000 πωλήσεις νέων αυτοκινήτων – επίδοση βελτιωμένη κατά 33% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή.

Σημειώνεται πως η  Ford Motor Company είναι μία παγκόσμια εταιρεία με έδρα στο Dearborn, Michigan,  απασχολεί περίπου 186.000 άτομα σε όλο τον κόσμο.

 Σχεδιάζει, κατασκευάζει, εμπορεύεται και εξυπηρετεί τεχνικά όλη τη γκάμα αυτοκινήτων, φορτηγών, SUV& ηλεκτρικών οχημάτων Ford και πολυτελών οχημάτων Lincoln,

 παρέχει χρηματοοικονομικές υπηρεσίες μέσω της Ford Motor Credit Company και επιδιώκει κορυφαίες θέσεις στους τομείς ηλεκτροκίνησης, λύσεων μετακίνησης συμπεριλαμβανομένων αυτόνομων οχημάτων και συνδεδεμένων υπηρεσιών.

Η Ford Ευρώπης είναι υπεύθυνη για την παραγωγή, πώληση και συντήρηση οχημάτων μάρκας Ford σε 50 ανεξάρτητες αγορές ενώ απασχολεί περίπου 43.000 εργαζόμενους στις εγκαταστάσεις πλήρους ιδιοκτησίας της και κοινοπραξίες και περίπου 58.000 άτομα συμπεριλαμβανομένων των μη συγχωνευμένων επιχειρήσεων.

Επιπλέον της Ford Motor Credit Company, οι δραστηριότητες της Ford Ευρώπης περιλαμβάνουν το Ford Customer Service Division και 14 εγκαταστάσεις παραγωγής (10 πλήρους κυριότητας και τέσσερις μη συγχωνευμένων κοινοπραξιών).

Τα πρώτα αυτοκίνητα Ford έφτασαν στην Ευρώπη το 1903 – τη χρονιά που ιδρύθηκε η Ford Motor Company. Η Ευρωπαϊκή παραγωγή ξεκίνησε το 1911.