Ενώ όλα φαίνονταν πως θα είναι μια τυπική διαδικασία, ο Λιούις Χάμιλτον και η Μερσεντές δεν τα έχουν βρει ακόμα για την ανανέωση του συμβολαίου του 7 φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1.

Οι φήμες δίνουν και παίρνουν, καθώς ο Χάμιλτον φέρεται να ζητάει πολλά περισσότερα από αυτά που διατίθεται να του δώσει η Μερσεντές και έτσι έχει δημιουργηθεί μια σεναριολογία για τις αιτίες που ακόμα δεν έχουν πέσει οι υπογραφές.

Το πιθανότερο σενάριο είναι ότι ο Χάμιλτον όντως ζητάει πολλά και σε λανθασμένη χρονική συγκυρία, αφού η πανδημία του κορωνοϊού έχει επηρεάσει τους πάντες και τα πάντα στον πλανήτη.

Η Corriere Dello Sport αναφέρει πως ο Βρετανός πιλότος έμεινε σταθερός στις χρηματικές απαιτήσεις του και ζήτησε παράλληλα να αναλάβει και διοικητικό πόστο ή ρόλο πρεσβευτή της Mercedes, όταν αποφασίσει να αποχωρήσει από την ενεργό δράση.

Δημοσιεύματα του ίδιου ιταλικού μέσου κάνουν λόγο και για αίτημα του Χάμιλτον να έχει τον πρώτο – ή και γενικά – λόγο για το ποιος θα είναι ο 2ος πιλότος της Μερσεντές από το 2022.

Οι φήμες περί εμπλοκής του Χάμιλτον στην επιλογή των πιλότων της ομάδας έρχεται να συνδυαστεί και με το γεγονός ότι ο – μέχρι στιγμής – ομόσταυλός του, Βάλτερι Μπόττας, ανανέωσε το συμβόλαιό του για ακόμα έναν χρόνο (δηλαδή μέχρι το 2022) αλλά και με το γεγονός ότι οι άνθρωποι της Μερσεντές έμειναν ικανοποιημένοι από την παρουσία του Τζορτζ Ράσελ στο τιμόνι του μονοθεσίου, όσο ο Χάμιλτον ήταν σε καραντίνα.

Το λιγότερο πιθανό σενάριο είναι ότι έχει ήδη επιτευχθεί συμφωνία και απλά ακόμα δεν έχει γίνει κάποια ανακοίνωση. Υπάρχει τρόπος να πάρει η κάθε πλευρά όλα όσα θέλει.

Και αυτό γιατί η ένταξη της Ineos, της πολυεθνικής αγγλικής εταιρείας πετροχημικών, ως μετόχου της Μερσεντές με ποσοστό 33%, μπορεί να δώσει στον Χάμιλτον τα λεφτά του μυθικού συμβολαίου που ζητάει.

Τις αντιθέσεις για το συμβόλαιο του Χάμιλτον τις εκφράζει κυρίως η Daimler, η άλλη εταιρεία – μέτοχος της Μερσεντές, όπως και ο Τότο Βολφ, ο διευθυντής της ομάδας. Η διαφορά μεταξύ των δύο μερών είναι, επίσης, στα χρόνια ανανέωσης του συμβολαίου.

Οι μέτοχοι θέλουν ένα χρόνο ενώ ο Χάμιλτον περισσότερα.

Αλλά και πάλι, αν η Ineos αναλάβει τη μερίδα του λέοντος της μισθοδοσίας του Χάμιλτον, τότε τα έξοδα θα μοιραστούν όπως συμφέρει τον καθένα και θα λυθούν τα ζητήματα.

Παρόλα αυτά, η Μερσεντές παραμένει σταθερή στην πολιτική της. Δεν απαντάει σε φήμες. Ούτε τις επιβεβαιώνει ούτε τις διαψεύδει. Έτσι δήλωσαν άλλωστε εκπρόσωποι της ομάδας για τα δημοσιεύματα της ολλανδικής «De Telegraaf», που απέδιδαν την καθυστέρηση στις υπογραφές στο γεγονός ότι δεν τα βρίσκουν στη χρονική διάρκεια του συμβολαίου.

Το ακραίο σενάριο είναι ότι θα γίνει το μεγάλο «μπαμ» και ο Χάμιλτον θα «μετακομίσει» στη Φεράρι και το Μαρανέλο, ώστε να σπάσει το ρεκόρ του Μάικλ Σουμάχερ ως ο πολυνίκης του θεσμού με τα χρώματα της Scuderia.

Βέβαια, αυτή η φήμη ξεκίνησε περισσότερο ως ένα όνειρο κάποιων οπαδών του μηχανοκίνητου αθλητισμού και δεν βασίζεται πουθενά.

Δεν μπορεί να βασιστεί άλλωστε καθώς οι θέσεις της Φεράρι έχουν κλείσει για το 2021 με τον Σαρλ Λεκλέρ και τον Κάρλος Σάινθ.

Πρέπει να «γυρίσει ο κόσμος ανάποδα» για να πραγματοποιηθεί μια τέτοια μετακίνηση αλλά και να «υποβιβαστεί» στην Άλφα Ρομέο (που έχει εξασφαλίσει τους Τζιοβινάτσι και Ράικονεν) ή στην Χάας (που έχει εξασφαλίσει τους Σουμάχερ και Μαζέπιν) ένας από τους δύο πιλότους.

Το μόνο σίγουρο είναι ότι – στη χειροτέρα των περιπτώσεων – θα δοθούν απαντήσεις μέχρι τέλος Φεβρουαρίου καθώς οι δοκιμές των μονοθεσίων ξεκινάνε στη Βαρκελώνη στις 2 Μαρτίου. Το φετινό πρωτάθλημα ξεκινάει στις 21 Μαρτίου στο Μπαχρέιν.