Γκερέκου: Ιδανικός προορισμός η Ελλάδα, για δυναμικές επενδύσεις στον τουρισμό

Στους βασικότερους λόγους για επενδύσεις στο τουριστικό brand Greece, που αποτελούν η  ανάγκη για ασφάλεια, επαφή με τη φύση, καθώς και αναζήτηση νέων, εναλλακτικών και ποιοτικών προορισμών, που ακολουθούν τις αρχές της βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξης, εστίασε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας στην ψηφιακή εκδήλωση «Greece – N. Africa e-Business Gathering: Friendship & Cooperation in the Mediterranean», που διοργανώθηκε από το Άραβο-Ελληνικό Επιμελητήριο.

«Σε όλους εμάς είναι πλέον σαφές ότι οι μεγάλες τουριστικές επενδύσεις που βασίζουν την πολιτική τους στην αειφορία και στην πράσινη ανάπτυξη,  οι οποίες σέβονται το περιβάλλον, τον πολιτισμό, την κουλτούρα του τόπου, αποτελούν προτεραιότητες του νέου οικονομικού υποδείγματος της χώρας» είπε η κ. Γκερέκου.

Η ίδια, αναφερόμενη στην ανάδειξη του τουριστικού κλάδου και τις επενδυτικές ευκαιρίες που προσφέρει η χώρα, σημείωσε πως η Ελλάδα, εν μέσω της πρωτοφανούς υγειονομικής κρίσης, κατάφερε να κερδίσει την αναγνώριση της διεθνούς κοινότητας ως προορισμός υψηλής ασφάλειας, ενώ παράλληλα διατήρησε τη θέση της ως top of mind ελκυστικός προορισμός.

Συνεχίζοντας, η πρόεδρος του ΕΟΤ, σημείωσε ότι «πόροι άνω των 10 δις ευρώ  από το Ταμείο Ανάκαμψης θα διατεθούν για επενδύσεις δημοσίου συμφέροντος και για την υλοποίηση 16 εμβληματικών “πράσινων” επενδύσεων και ψηφιακής αναβάθμισης και στον τομέα του τουρισμού.

Ανάμεσα στις επενδύσεις αυτές, που αφορούν έργα περιβάλλοντος, συμπληρωματικά με τις δράσεις του Εθνικού Σχεδίου για την Ενέργεια και το Κλίμα και τη Δίκαιη Μετάβαση, είναι, μεταξύ άλλων, το Εθνικό Σχέδιο Αναδάσωσης, οι άμεσες επενδύσεις για την Προστασία της Βιοποικιλότητας,

η Ενίσχυση της Πολιτικής Προστασίας, η σύνταξη των Πολεοδομικών Σχεδίων σε όλη τη χώρα, σε συνδυασμό με την υλοποίηση σημαντικών Στρατηγικών Αστικών Αναπλάσεων αλλά και επενδύσεις σε έργα επεξεργασίας λυμάτων, κυκλικής οικονομίας, ύδρευσης και άρδευσης».

Κατόπιν, η κ. Γκερέκου κάλεσε τους επενδυτές να στρέψουν το ενδιαφέρον τους στις μοναδικές ευκαιρίες που παρουσιάζονται σε κάθε περιοχή της Ελλάδας, με την ανεξερεύνητη και καταπράσινη ενδοχώρα, τους παραδοσιακούς οικισμούς και τις διάσημες τοπικές κουζίνες, που βασίζονται στην πανάρχαια ελληνική διατροφή, επισημαίνοντας :

 «Μετά τα υψηλά ρεκόρ μαζικών αφίξεων, η Ελλάδα στοχεύει σε τουριστικά κοινά υψηλού επιπέδου (high end και silver τουρισμός, digital nomads κ.ά.), ενώ με τα έργα υποδομής στον συνεδριακό τουρισμό και το city break αποτελεί ιδανική επιλογή για μεγάλες επενδύσεις business & leisure, καθώς είναι μια από τις  ασφαλέστερες χώρα της Ε.Ε, με καταρτισμένο ανθρώπινο δυναμικό, σε μια κομβική γεωστρατηγική θέση και με εύκολη προσβασιμότητα» εξήγησε.

Τέλος, ολοκληρώνοντας την παρέμβασή της, τόνισε: «To μότο της φετινής καμπάνιας μας είναι “All you want is Greece”, επειδή στην Ελλάδα μπορείτε να τα βρείτε όλα.

Είναι η χώρα του ευ ζην, ένα μαγικό καλειδοσκόπιο εμπειριών, που αγκαλιάζουν και αναζωογονούν ολιστικά το σώμα, το πνεύμα και την ψυχή».