Το στρατηγικό σχέδιο μετασχηματισμού του γκρουπ Renault, περιλαμβάνει 24 νέα μοντέλα έως το 2025, την αναβίωση του θρυλικού «R5», του αειθαλούς Lada Niva και το νέο Dacia Bigster.

Ποδαρικό με «Renaulution» μας έκανε το γκρουπ Renault, ένα αισιόδοξο και άκρως στοχευμένο στρατηγικό πλάνο μετασχηματισμού.

Παρουσιάστηκε από το νέο CEO Luca de Meo, και είναι σχεδιασμένο ώστε να πυροδοτήσει την ανάκαμψη και τη μελλοντική ανάπτυξη του γκρουπ Renault, Dacia, Alpine και της νέας εταιρίας Mobilize.

Η τελευταία θα επικεντρωθεί στα data, τις υπηρεσίες ενέργειας, την κινητικότητα και το «car sharing», με ξεχωριστό στόχο έως το 2030 να φέρνει το 20% των συνολικών εσόδων του γκρουπ.

Το αρχικό στάδιο περιλαμβάνει 24 ολοκαίνουρια μοντέλα έως το 2025, συμπεριλαμβανομένης μίας μεγάλης επέκτασης της ηλεκτρικής γκάμας της Renault.

Ο τίτλος «Αυτοκίνητο της Χρονιάς» για το Renault Captur

Στην ίδα φάση του μετασχηματισμού θα έχουμε και την επέκταση της γκάμας της Dacia και την «επανεφεύρεση» της Alpine ως εταιρίας ηλεκτρικών οχημάτων υψηλών επιδόσεων.

Τα νέα μοντέλα, θα αφορούν σε όλες τις εταιρίες του ομίλου, με τη γκάμα να είναι κυρίως επικεντρωμένη στις δημοφιλέστερες κατηγορίες στην Ευρώπη B και C (supermini και μικρομεσαία αντίστοιχα). Τα δέκα από αυτά (επτά Renault) θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Ανάμεσα στα πρώτα μοντέλα που θα παρουσιαστούν εντός του στρατηγικού πλάνου, θα συμπεριλαμβάνεται και η αναβίωση του θρυλικού Renault 5 ως EV hatch (αμιγώς ηλεκτρικό 5θυρο supermini αν θέλετε).

Θα δούμε επίσης το Dacia Bigster, ένα τολμηρό σχεδιαστικά SUV στην κατηγορία C, ενώ μία ακόμα μεγάλη είδηση στην παρουσίαση ήρθε και με την αναγέννηση του αειθαλούς Lada Niva για την αγορά της Ρωσίας.

Ο πλήρης μετασχηματισμός της Alpine θα έρθει με τρία πλήρως ηλεκτρικά Alpine, ένα «hot hatch», ένα crossover και τον διάδοχο του A110 που θα εξελιχθεί σε συνεργασία με τη Lotus.

Από «volume» σε value»

Σύμφωνα με το νέο «αφεντικό» Luca de Meo, μιλάμε για ένα «ριζικό μετασχηματισμό» του επιχειρηματικού μοντέλου της Renault, που από την αύξηση του «όγκου», θα επικεντρωθεί, πλέον, στην ανάπτυξη της «αξίας» των οχημάτων και προϊόντων της (με στόχο, φυσικά, το μεγαλύτερο κέρδος).

Μεγάλη έμφαση, βεβαίως, θα δοθεί στο «trend» της εποχής, τα αμιγώς ηλεκτρικά και εξηλεκτρισμένα οχήματα.